Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on seksikäs 50 v nainen?

Vierailija
05.11.2023 |

Olen kohta 50 v nainen ja tajusin että miesten huomio on vähentynyt. Millainen 50 v nainen olisi teidän mielestänne kuuma, hiukset, asut, käytös livenä ja somessa? Olen tyytyväinen elämääni, mutta joskus huomio piristäisi. Olen miettinyt only fansia, millaista materiaali sinne kannattaa tämän ikäisen laittaa? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Mette Mannonen, Piia Pasanen ja Maria Jungner ovat seksikkäitä 50-vuotiaita naisia.

Vierailija
22/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne, pilkesilmäkulmassa ja ujous kääntynyt itsevarmuudeksi sängyssä. Nuoret naiset eivät pärjää +50 naisille koskaan sängyssä, ulkonäkö ei ole seksikästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus vitsi? Ei kai kellään ole noin huono itsetunto, että haluaa kerjätä huomiota ja halventaa itseään? OF on kaikista heikoimmalle ainekselle.

Ei ole vitsi! Eikö edes täällä seksipalstallakaan ymmärretä, että joillakin voi olla tämän tapaista fantsiaa ja seksuaalisuutta? Olen ihan normaali, elämässä menestyvä ihminen ja enimmäkseen on muut asiat tärkeitä, mutta joskus pienet keikistelyt ja flirtit voivat piristää. Kiihottaa jos muut ihmiset kiihottuvat minusta, se ei ole kai mikään harvinaisuuskaan. En koe olevani heikkoa ainesta.

H-A-U-K-O-T-U-S, taas siellä joku Waltteri 19v trollailee..

Vierailija
24/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sua vanhempi, mutta päät kääntyvät yhä. Olen aina pukeutunut hyvin feminiinisesti, pitkä vartalonmyötäinen takki, kauniisti solmittu kaulahuivi, pitkät ja laitetut hiukset, tyylikäs meikki, huulipunaa, kynsilakkaa, hillitysti koruja ja korkeakorkoiset mustat nahkasaappaat on esimerkiksi normaali Prisma-asu tähän aikaan vuodesta. 

Pk-seudun ulkopuolella minua luullaan jostain syystä usein venäläiseksi? Kotikentällä ei luule kukaan, täällä on paljon samanlaisia kuin minä. Omasta mielestäni tyylini on enemmänkin ranskalainen kuin venäläinen. Esimerkiksi siniset tiukat farkut ja musta tiukka paita bleiserin kanssa on aika yleinen arkiasu. Tyylini on hyvin yksinkertainen, ei siis lainkaan tyttömäinen tai röyhelöinen. 

Hae inspiraatiota pukeutumiseen vaikka instagramista ja kokeile peilin edessä millaisissa vaatteissa kehosi parhaat puolet korostuvat. Hiusten ja meikin suhteen pitää myös nähdä vaivaa ja opiskella vaikk

Kuulostaa upealta, olet varmasti hieno näky, tämä ilman ironiaa siis! Tuollainen tyyli vaatii tietysti tietynlaisen kropan ja myös aika laadukkaat vaatteet, lyhyellä ja rintavalla ja halvemmissa vaatteissa olevalle farkut, tiukka musta paita ja bleiseri ei ole feminiinisen ranskalaista vaan tönkön ja paksun näköistä. En myöskään todellakaan jaksaisi sitoa jotain huivia hienosti tai laittaa tukkaa Prismaan kun käväisen siellä illalla. Enemmän omaa tyyliä taitaa olla se, että laitan oman tyylin mukaan itseni silloin kun haluan sitä huomiota ja rajaan sen niihin tilanteisiin kun todella kutkuttaa. Ehkä minun tapani on todellakin se, että laitan nakukuvat nettiin ja muuten olen vain rennosti. Mutta kukin tyylillään ja täällä onkin ollut monia hauskoja vinkkejä. Pirteyttä talveen kaikille ja kiitos. Ap

Vierailija
25/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap kauniista sanoistasi. Mun tyyli ei vie paljon aikaa. Kun on koko ikänsä itseään tällännyt, niin se menee suit sait, esimerkiksi huivin sitomiseen menee muutama sekunti, useimmiten sidon sen lentoemännän tapaan. Tottumus on näissä asioissa toinen luonto, mutta sillä on merkitystä millaisessa stailissa tuntee itse itsensä hyväksi. Lopputuloksen kannalta siis. Siksi on hyvä, että tunnet tarkasti mikä sulle sopii ja ei sovi.

Tuli vielä mieleen, että joku OF- tähti on tehnyt opetuskursseja miten homma aloitetaan, jos sitä suunnittelet. En muista hänen nimeään, jostain iltapäivälehdestä taisin lukea, mutta löytynee googlaamalla. Jos ryhdyt tuon alan yrittäjäksi, niin on varmasti hyötyä alan sisäpiirin tiedoista. Lehtijutut ovat pelkkää mainosta, eivätkä varmasti pidä paikkansa kaikilta osin. Se on yrittäjälle ilmainen mainos, jos joku haluaa jutun tehdä, joten niihin kannattaa suhtautua samalla tavalla kuin muihinkin mainoksiin. T. nro 13

Vierailija
26/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa sitä kuvitella että on kuin 20 vuotias , mutta totuus on että vaihdevuodet käy kimppuun. 

Vierailija
27/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viis kymppinen nainen on kuumaa kamaa minun mielestä.nuoret naiset ei minua kiinnosta.kyllä naisella pitää olla kokemusta takana