Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Behm hotelliaamiaisella. Tämän takia osa naisista pysyy hoikkina

Vierailija
05.11.2023 |

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/behm-ja-aku-sipola-aamiaisella-put…

"Behmille tuntui riittävän varsin niukka aamiainen, mutta Aku kävi santsaamassa murkinaa."

Tässä asian ydin. Annoskoot ovat pieniä, aamiaiseksi riittää usein pelkkä kahvi ja hedelmä. Hotelliaamiaisella EI ole syytä mättää kuin norsu.

Kommentit (291)

Vierailija
241/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin asian ytimen olevan siinä, että seitsemän päivää toimittaja on siellä selvittämässä mättääkö rita pekonia poskeen.  Mielestäni törkeä, eikö muuta jutun juurta ole?

Ei nyt törkeä koska aina on julkkiksia kuvattu kaikkialla mielenkiinnosta mutta ehkä jutun juuret ovat olleet vähäiset. Ei aina ole juttuja antaa eivätkä kaikki ole niin paljon esillä julkisesti tai kaupungillakaan että saisi asiaa jostakin henkilöstä. 

Vierailija
242/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole mitään itsehillintää ruoan suhteen. Ahmimista, mättämistä, juopottelua. Sitten liikakiloja.

Katse peiliin ja itsekuria miehet!

Tämä sopii naisillekin. 

Ja miehille.

Suomalaisilla miehillä ei ole minkäänlaista itsekuria. Suomalaiset miehet ovat läskejä possuja. Katsokaa peiliin, miehet!

Samaa mieltä olen asiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi on salaisuus?

Vierailija
244/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainoinen ja olen laihtunut n. 8 kiloa talven mittaan. Olen syönyt joka aamu aamiaiseksi JOKO a) smoothien (rahka, marjat, pellavansiemenet), b) puuroa, raejuustoa, pähkinöitä ja marjoja c) kreikkalaista jugurttia ja granolaa ja marjoja d) pari leipää avokadolla ja vihanneksilla ja seesaminsiemenillä. Sekä lasillisen appelsiini tai mustaherukkamehua ja mukin kahvia.

Sitten päivällä olen syönyt lounaan lautasmallin mukaan. Ihan basic kotiruokaa.

Jotain pientä (sokeritonta) herkkua kahvin kanssa.

Sitten päivällisen kun pääsen kotiin.

Jos vielä jää nälkä olen syönyt esimerkiksi leipää, porkkanoita ja hedelmiä.

Jos harvoin menen hotelliin niin syön ison hotelliaamiaisen kaikilla herkuilla. Ei tosiaankaan tarvitse aamulla olla nälässä tai syödä kuin joku lintu jos meinaa pysyä hoikkana.

Vierailija
245/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

takaa lapselleen yksityiseen. Mieti miten raadollinen some ja ihmiset on. Sivulta 

Vierailija
246/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa esiintyä sinkkuna ja lapsettomana?

Vierailija
247/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaalipainoinen ja olen laihtunut n. 8 kiloa talven mittaan. Olen syönyt joka aamu aamiaiseksi JOKO a) smoothien (rahka, marjat, pellavansiemenet), b) puuroa, raejuustoa, pähkinöitä ja marjoja c) kreikkalaista jugurttia ja granolaa ja marjoja d) pari leipää avokadolla ja vihanneksilla ja seesaminsiemenillä. Sekä lasillisen appelsiini tai mustaherukkamehua ja mukin kahvia.

Jos harvoin menen hotelliin niin syön ison hotelliaamiaisen kaikilla herkuilla. Ei tosiaankaan tarvitse aamulla olla nälässä tai syödä kuin joku lintu jos meinaa pysyä hoikkana.

Muista ettei kaikki hoikat tarvitse noin paljon ruokaa kuin sinä. 

Vierailija
248/291 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta. Syöminen kuuluu intohimoihini minullakin. Nälässä on vaikea keskittyä.

Vierailija
249/291 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiineenä taitaa olla.

Vierailija
250/291 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juhannushotellit varattuna? Mitä syötte aamiaiseksi siellä?

Vierailija
251/291 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samarin myynyt tai joutunut sijaisasuttamaan  kersan. Geeniperimässä sitä sun tätä.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
252/291 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmana hyvä aamupala tämä vaihtoehto.

Vierailija
253/291 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiineenä taitaa olla.

Joillakin on viimeisilläänkin todella pieni massu.

Vierailija
254/291 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Behm linjojaan vahtivana päättäisi yhden kerran vuoden aikana vetää hotelliaamiaisella munavoita, karjalanpiirakkaa ja nakkeja, niin seuraavana päivänä lehdessä olisi siitä kuva naama munavoissa tekstillä "Behm sai munaa".

Muusikoilla ja näyttelijöillä on osa työstä pysyä hoikkana, ja se on pakko elää kurinalaisesti.

Jaa, no, aika moni muusikko ja näyttelijä hoitaa tuon hoikkana pysymisen puolen työstään sitten aika heikosti :D

Vierailija
255/291 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Behm linjojaan vahtivana päättäisi yhden kerran vuoden aikana vetää hotelliaamiaisella munavoita, karjalanpiirakkaa ja nakkeja, niin seuraavana päivänä lehdessä olisi siitä kuva naama munavoissa tekstillä "Behm sai munaa".

Muusikoilla ja näyttelijöillä on osa työstä pysyä hoikkana, ja se on pakko elää kurinalaisesti.

Jaa, no, aika moni muusikko ja näyttelijä hoitaa tuon hoikkana pysymisen puolen työstään sitten aika heikosti :D

Miksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia? Täysin mahdotonta ajatuksenakin. Voi syödä ihan paskasti ja olla siltikin hoikka.

Vierailija
256/291 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa muusikko ja pysyäpä nyt hoikkana. Onneksi ei tarvitse olla. Säästyypähän moiselta touhotukselta.

Vierailija
257/291 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin aamiaisen. Kiitos.

Vierailija
258/291 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa esiintyä sinkkuna ja lapsettomana?

Ei sitten muutako miäs ja laps mukaan lavoille. Jippiaijee! Upeaa suorastaan!

Vierailija
259/291 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla määrällä ruokaa minä lihoisin.

Vierailija
260/291 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn buffetissa, valitsen lautaselleni sellaista joka on kallista eikä mitään täyttävää höttöä. Poisluettua on hotelliaamiaisella esim. leivät, puurot, myslit, munakokkelit, isot kasvikset ja isot hedelmät kuten vesimeloni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi