Rita Behm hotelliaamiaisella. Tämän takia osa naisista pysyy hoikkina
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/behm-ja-aku-sipola-aamiaisella-put…
"Behmille tuntui riittävän varsin niukka aamiainen, mutta Aku kävi santsaamassa murkinaa."
Tässä asian ydin. Annoskoot ovat pieniä, aamiaiseksi riittää usein pelkkä kahvi ja hedelmä. Hotelliaamiaisella EI ole syytä mättää kuin norsu.
Kommentit (291)
Hotelliaamiainen oli joskus ihan hyvä asia mutta nyttemmin ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Behm salailee lastaan ja avioliittoaan?
Siis mitä tarkoitat?
Seiskan ihmisiä vaanivat paparazzit tekee ihan pöljiä juttuja ja joku tuo niitä sitten vauva palstalle ihmeteltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan ihmisiä vaanivat paparazzit tekee ihan pöljiä juttuja ja joku tuo niitä sitten vauva palstalle ihmeteltäväksi.
Niinhän täällä palstallakin kaikki tekevät pöljiä juttuja, eipä näy paljon mitään järkevää juttua ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjotaan hotelliaamiaisella tänäpäivänä?
En tiedä kun ei ole varaa käydä syömässä hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjotaan hotelliaamiaisella tänäpäivänä?
En tiedä kun ei ole varaa käydä syömässä hotelleissa.
Minä käyn useasti, on kolmekin hotelliyötä jo tiedossa lähiaikana.
Ei vaan pysytään siksi koska on hyvät geenit. Syön hotelliaamiaisella kuin hevonen, mutta olen liiankin laiha.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pysytään siksi koska on hyvät geenit. Syön hotelliaamiaisella kuin hevonen, mutta olen liiankin laiha.
Tosi hyvät geenit, kuulostaa hieman ristiriitaiselta. Onkohan tuo ihan tervettä?
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että Rita Behmillä on
lapsi?
Minkä ikäinen?
Ja missä tämä lapsi on,
piilossako?
Kenen kanssa asuu?
Onko B koskaan
hoitanut häntä?
Jos paljon yöpyy hotelleissa, niin se aamiainen alkaa maistumaan puulta. Minulle tämä tapahtuu yhdellä lomalla. Viimeisinä päivinä syön vain tyyliin yhden leivän, vaikka ekoina päivinä maistelen kaikkea.
Itselleni ei aamulla mikään raskas ruoka maistu, syön hedelmää, leipä, tai sämpylä ja juustoa teen kanssa, jugurttia.
Eikä missää nimessä nakkeja koskaan, pekoni on usein liian suolaista, sekin jää pois, mutta keitetty muna joskus käy
Minä taas pysyn hoikkana, kun syön kunnolla aamulla.
Puoleen päivään mennessä olen syönyt jo yli puolet päivän kaloreista. Seuraavan kerran on nälkä joskus neljän aikaan, jolloin syön banaanin tms. Sitten joskus kuuden-seitsäm aikaan syön illallisen.
Hoikkana ei pysy, jos on nälkä. Nälkää ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttekö vielä hotelleissa syömässä aamupalaa erikseen?
Hotellista riippuen, joissakin aamiainen kuuluu hintaan, joissakin huoneen voi varata ilman aamiaista. Miehen kanssa matkustaessa isokokoinen hän haluaa aina aamiaisen ja silloin minäkin etsin puuron ja hedelmät.
Yksin matkustaessa, jos huoneen saa ilman aamiaismaksua, en ota. Ostan kaupasta ruokaa, mandariinejä ym.
On satsattava laatuun.