Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Behm hotelliaamiaisella. Tämän takia osa naisista pysyy hoikkina

Vierailija
05.11.2023 |

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/behm-ja-aku-sipola-aamiaisella-put…

"Behmille tuntui riittävän varsin niukka aamiainen, mutta Aku kävi santsaamassa murkinaa."

Tässä asian ydin. Annoskoot ovat pieniä, aamiaiseksi riittää usein pelkkä kahvi ja hedelmä. Hotelliaamiaisella EI ole syytä mättää kuin norsu.

Kommentit (291)

Vierailija
201/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aina hoikka tai vähintään normaalipainon rajoissa. Olen myös aina syönyt isoja annoksia esim. töissä. Tästä olen saanut lukemattomia kertoja ihmettelyä: miten noin laiha voi syödä noin paljon.

Syön kunnon kokoisia annoksia 4 kertaa päivässä, mutta en napostele. 

Kuulostaa upealta. Itse voin syödä karkkiakin päivittäin jos haluan. En ole koskaan lihonnut.

Vierailija
202/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tavallinen tallaaja lihoo hotelliaamiaisilla. Sen verran harvoin yöpyy hotellissa, että voi nauttia tarjonnasta

Ainakaan tuossa viiden tähden hotellissa jossa kokki tekee aamiaiselle erikseen Benedictin munat herrasväelle, 1 per naama + musta kahvi.

Tulee mieleen Kaurismäen elokuvat tai Blues Brothers jossa Elwood tilasi paahtoleivän ilman päällisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillastunut norsulauma löysi ketjun. Rasvaiset nakkisormet viuhuvat vastauksia kirjoittaessa sellaisella vauhdilla, että päivän liikunta on suoritettu ja siitä tuli nälkä.

Vierailija
204/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota Behmiä hehkutetaan. Minusta aivan mitäänsanomattoman näköinen.

En tiennytkään että ulkonäöstään olisi hehkutettu (v. Sanna Marin), eikä edes lauluäänestään, mutta itse tekee laulunsa joita kuvasi kappaleessa Hyvää Syntymäpäivää itkuvirsiksi jotka eivät tee kenellekään hyvää, eikä laulun hahmo mene ravintolaan kun siellä soittaa Behm, ja tulee vain surulliseksi.

Behmin itkuvirret iskevät suomalaisten makuhermoon.

"polvet edellä puimuriin"

Vierailija
205/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja syön hotelliaamiaisella munakokkelia, pekonia, nakkeja ja karjalanpiirakoita. Seuraavan kerran nälkä on joskus illansuussa.

Olen läski ja minulla olisi nälkä 3 tunnin päästä.

Vierailija
206/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kun toi Aku muistuttaa eleiltään ja ilmeiltään mun exää, joka jäi kiinni varastamisesta, jatkuvasta valehtelemisesta ja pettämisestä. 

Vierailija
207/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tyhmä aloitus. Behm ja muut kiertueartistit yöpyvät hotelleissa parhaimmillaan satoja öitä vuodessa. Tietenkin syövät aamiaisella ns. normaaliannoksen. Sama pätee tietysti paljon työmatkustaviin ym, joille hotelliaamiainen on ihan arkea.

Suurimmalla osalla ihmisistä hotelliöitä kertyy vuodessa yksittäisiä, eikä aamiaisbuffetissa syödyillä ruuilla ole mitään merkitystä painon hallinnassa kun ne yöt edustavat murto-osaa kokonaisuudesta. Toisin kuin Behmillä ja vastaavilla. 

Tämä. Itse yövyn hotellissa noin kerran vuodessa ja todellakin vedän silloin kunnolla hotelliaamiaisella :)

Vierailija
208/291 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tyhmä aloitus. Behm ja muut kiertueartistit yöpyvät hotelleissa parhaimmillaan satoja öitä vuodessa. Tietenkin syövät aamiaisella ns. normaaliannoksen. Sama pätee tietysti paljon työmatkustaviin ym, joille hotelliaamiainen on ihan arkea.

Suurimmalla osalla ihmisistä hotelliöitä kertyy vuodessa yksittäisiä, eikä aamiaisbuffetissa syödyillä ruuilla ole mitään merkitystä painon hallinnassa kun ne yöt edustavat murto-osaa kokonaisuudesta. Toisin kuin Behmillä ja vastaavilla. 

Ehkä levy-yhtiöt tai muut tahot kustantavat artistien hotelliyöpymiset? Silloin se kannattaa, vaikka aamulla joisi vain kupillisen kahvia. Jos itse maksaisi majoituksen, kannattaisi valita hotelli, jossa erikseen hinnoitellaan aamiainen, jolloin sen voi jättää pois.

Vierailija
209/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole mammoille yhtä tärkeätä kuin syöminen, siksi tämä aloitus osui arkaan paikkaan.

Vierailija
210/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella se Seiska itseään myy...

Vierailija
211/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan hotelliaamisisesta niin en todellakaan maksa pelkästä kahvista! Syön vatsan täyteen ja santsaan.

Miksi? Oletko köyhä?

Vierailija
212/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tulee maksaa kahvista ja hedelmästä se noin 20 e, mitä aamiainen kustantaa. Kyllä naisetkin saa ruokaa syödä ilman että pitää joka käänteessä pelätä lihomista.

Vierailija
213/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan jos on usein hotellissa. Itse olen sen pari viikkoa kerran vuodessa ja mätän safkaa kuin norsu. Hoikka olen. 

Sitte tuloo paljon kakkaa!

Vierailija
214/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan hotelliaamisisesta niin en todellakaan maksa pelkästä kahvista! Syön vatsan täyteen ja santsaan.

Miksi? Oletko köyhä?

Kirjoittajasta en tiedä, mutta itse elän tuilla enkä ole kai aikuisikänäni ollut hotellissa. Eli köyhä olen.

Normaalisti en edes syö aamupalaa ja olen hoikka, jopa laiha, ja todellakin mättäisin vatsan täyteen jos pääsisin hotellin aamiaiselle. Ja jos mahdollista niin sujauttaisin laukkuun rasiaan.

Vierailija
215/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä levy-yhtiöt tai muut tahot kustantavat artistien hotelliyöpymiset? Silloin se kannattaa, vaikka aamulla joisi vain kupillisen kahvia. Jos itse maksaisi majoituksen, kannattaisi valita hotelli, jossa erikseen hinnoitellaan aamiainen, jolloin sen voi jättää pois.

siis miettiikö jengi oikeasti hotelliaamiaisilla että saa vastinetta koko rahalleen = vetää itsensä tainnoksiin safkasta? normaali ihminen syö niin paljon kun on nälkä ja ehkä pienen ekstramakean, muttei mitään 5 lautasellista tavaraa. Miksi nykyään normaalista syömisestä on tehty tabu ja övereistä normaali? 

Vierailija
216/291 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en arvosta kumpaakaan erityisesti. Toi Behm on melko ilmeetön.

Vierailija
217/291 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on kaunista

Vierailija
218/291 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöiset naiset ovatkin kuuminta hottia. Miettivät vain itseään. 

Vierailija
219/291 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

söipä hyvän

Vierailija
220/291 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rita on täydellinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi