Rita Behm hotelliaamiaisella. Tämän takia osa naisista pysyy hoikkina
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/behm-ja-aku-sipola-aamiaisella-put…
"Behmille tuntui riittävän varsin niukka aamiainen, mutta Aku kävi santsaamassa murkinaa."
Tässä asian ydin. Annoskoot ovat pieniä, aamiaiseksi riittää usein pelkkä kahvi ja hedelmä. Hotelliaamiaisella EI ole syytä mättää kuin norsu.
Kommentit (291)
Miksi tuota Behmiä hehkutetaan. Minusta aivan mitäänsanomattoman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusnätti, jolla peruskiva lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on kaunis nainen, mutta todella kuvissa näyttää kauniilta 40-45-vuotiaalta. Luulin häntä sen ikäluokan edustajaksi muitta mutkitta ja hämmästyin, kun alkoi seurustella Liukkosen kanssa ja se ikä alkoi näkyä artikkeleissa. Vieläkin hämmentynyt tästä.
Toisaalta en ole koskaan tavannut. Jotkut näyttävät kuvissa ja videoissa itseään vanhemmilta, mutta erilaiselta oikeassa elämässä luonnonvalossa.
ja ei, en puhu tyylistä vaan kasvoista. Niissä on kaiken nähneen keski-ikäisen olemus. Ei mitään rupahdusta vaan se katse ja tunnelma. Riippumatta meikeistä, kampauksiata tms tyylistä.
Behmillä on vanha sielu. Se näkyy kuvissa. Kaunis kuin mikä ja kasvoiltaan iätön.
Hoikat syö vähän, lihavat syö aina liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Geenit.
Ainoa fakta.
No ei ole geenit, vaan hän vaan ei ole lihottanut itseään, eikä syö "lohturuokaa", kuten iso osa ihmisistä nykyään tuntuu syövän.
En tiedä kuka on Rita Behm tai miksi hänen syömistensä pitäisi kiinnostaa ketään.
Mutta viimeksi kun olin itse hotelliaamiaisella, söin kananmunia, papuja, kalkkunanakkeja, paistettuja tomaatteja, pannukakkuja vaahterasiirapilla, juustotäytteisen croissantin, hedelmäsalaattia vaniljavaahdolla, marjapiirakkaa. Ja cappuccinoja meni pari. T. 55 kg nainen.
No minkäs takia suurin osa miehistä ei pysy hoikkina?
Finska saapuu aamiaiselle ja katseet kääntyvätkin hänen puoleensa. Mitä hänen aamiaistilaukseensa kuuluu? Kerro kattaus.
Vierailija kirjoitti:
No minkäs takia suurin osa miehistä ei pysy hoikkina?
He syövät liian nopeasti koska muuten ei jäisi työnteolle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Finska on tullut pyyhkimään Behmin ruokalistan. Istuvatkohan he vielä jonakin päivänä saman ruokapöydän ääressä keskustelemassa uudesta otosta?
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelukysymys. Jos syö aina vähän, ei mahalaukku siedä mättämistä. Jos on arjessakin ahmija, niin tottahan toki se onnistuu myös hotellin buffassa.
Kannattaa syödä kuitenkin riittävästi, esimerkiksi sitten vähän vain useammin.
Onko tuo Aku Behmin seuraava uhri?
Miehillä ei ole mitään itsehillintää ruoan suhteen. Ahmimista, mättämistä, juopottelua. Sitten liikakiloja.
Katse peiliin ja itsekuria miehet!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Aku Behmin seuraava uhri?
Aku huomaa Finskan mutta ajattelee mielessänsä että en lähde enää ojasta allikkoon uudestaan vaan nythän minä keskitynkin itseni uudelleenrakentamiseen. Aku pukee lämpimän talvikerraston yllensä ja tilaa itsellensä taksin. Taksia odotellessa hän maksaa muutaman erääntyneen laskun. Miksi Akun laskut ovat erääntyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit.
Ainoa fakta.
No ei ole geenit, vaan hän vaan ei ole lihottanut itseään, eikä syö "lohturuokaa", kuten iso osa ihmisistä nykyään tuntuu syövän.
Lohturuoka ei lihota sen enempiä kuin mikään muukaan ruoka, kuten iltapala.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka on Rita Behm tai miksi hänen syömistensä pitäisi kiinnostaa ketään.
Mutta viimeksi kun olin itse hotelliaamiaisella, söin kananmunia, papuja, kalkkunanakkeja, paistettuja tomaatteja, pannukakkuja vaahterasiirapilla, juustotäytteisen croissantin, hedelmäsalaattia vaniljavaahdolla, marjapiirakkaa. Ja cappuccinoja meni pari. T. 55 kg nainen.
Olet varmasti hyvin kaunis tuolla painolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole mitään itsehillintää ruoan suhteen. Ahmimista, mättämistä, juopottelua. Sitten liikakiloja.
Katse peiliin ja itsekuria miehet!
Tämä sopii naisillekin.
Olen ollut aina hoikka tai vähintään normaalipainon rajoissa. Olen myös aina syönyt isoja annoksia esim. töissä. Tästä olen saanut lukemattomia kertoja ihmettelyä: miten noin laiha voi syödä noin paljon.
Syön kunnon kokoisia annoksia 4 kertaa päivässä, mutta en napostele.
Harjoittelukysymys. Jos syö aina vähän, ei mahalaukku siedä mättämistä. Jos on arjessakin ahmija, niin tottahan toki se onnistuu myös hotellin buffassa.