Nainen veti herneen nenään, kun kerroin etten halua tapailla koska hänellä on lapsia
Tutustuin eräässä deittisovelluksessa 28-vuotiaaseen naiseen, ehdittiin vaihtamaan toistakymmentä viestiä kun hän kertoi että on kahden lapsen yksinhuoltaja. Sanoin hänelle, että en halua tapailla ihmistä jolla on lapsia ja nainen hermostui tästä ja alkoi haukkumaan pinnalliseksi. Mitä olette mieltä? Minusta on ihan ok haluta lapsetonta kumppania, koska olen vasta 27
Kommentit (69)
Sinulla on täysi oikeus päättää parisuhdekriteereistäsi miten itse haluat. Nainen saa ajatella niistä mitä tahtoo ja kiukutellakin, jos ei niitä täytä.
Ihan ok. En itsekään halua deittailla yksinhuoltajaa. Olen 43v nainen.
Kannattaa laittaa sinne omiin tietoihin, että etsii lapsetonta kumppania. Näin ei tule tuollaisia tilanteita.
Ei tullut aikaisemmin esille että on lapsia. Outoa..
Mitäs tuosta. Ei mullekaan kelpaa pienten lasten isä. Siitä ei tule mitään. On kerran huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa sinne omiin tietoihin, että etsii lapsetonta kumppania. Näin ei tule tuollaisia tilanteita.
Ja samaten pitäisi ilmoittaa lapsista profiilissa.
"vasta 27", olet liki kolmekymppinen! Ne huolettomat lapsettomien nuorten naisten deittailut on sun osaltasi jo ohi. Fiksu sun ikäinen mies ei pidä lapsia esteenä parisuhteelle
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi viisaanpaa, että kanttura olis kertonut rehellisesti olevansa lapsiperhe äiti?
Vieritetään savolaisittain vastuu toiselle, jolla ei salattavia lapsia.
Ja ei todellakaan ole pinnallista, jos ei halua yh äipän lapsien "isä" hahmoksi ja muihin säätöihin jo näiden pienokaisten vuoksi.
Se nainen huolehtikoon itse niistä herneistä nenässään.
Jos sieltä tulee liian rumaa tekstiä sinulle, laita hänet estoon.
nolo muija. joillekkin tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeata käsittää että kaikki eivät halua katsella toisten ihmisten tekeleitä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
"vasta 27", olet liki kolmekymppinen! Ne huolettomat lapsettomien nuorten naisten deittailut on sun osaltasi jo ohi. Fiksu sun ikäinen mies ei pidä lapsia esteenä parisuhteelle
Fiksu mies tai fiksu nainen etsii lähtökohtaisesti lapsetonta kumppania, jos on itse lapseton. Etenkin jos omia lapsia haluaa. Kaikki on vain ziljoona kertaa helpompaa.
N46.
Jos sulla on ulkonäkö vielä kunnossa, et ole liian pahasti setäytynyt ja fyffeä riittää, niin ala katsella 20-25-vuotiaita. Niillä ei useimmiten vielä ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaten pitäisi ilmoittaa lapsista profiilissa.
Kyllä ehdottomasti pitäisi lapsista ilmoittaa profiilissa, varsinkin, jos parisuhdetta hakee. Kaikki eivät halua kumppania, jolla on lapsia, eikä todellakaan voi olettaa asian olevan ok jälkikäteen selvitessä. Ei tarvitse kenenkään tuhlata energiaa ihmiseen, jollainen ei sovi.
Olen itse sinkkuäiti, ja aika monesti deittiapissa viestittellessä vasta selviää, että vastapuolella on lapsia. Itsellä siitä on maininta profiilissa. En ymmärrä, miten joku voi luulla aloittavansa luottamuksen rakentamista sillä, että ei heti alkuun kerro melko isoa elämään vaikuttavaa asiaa, joka vaikuttaisi tulevan kumppaninkin elämään. Mielestäni se, ettei kerro lapsista sellaisessa tilanteessa, on valehteluun rinnastettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan minkäikäisellä tahansa on oikeus etsiä lapsetonta kumppania. Sitäpaitsi nykyään syntyvyys on niin vähäistä ja ensimmäisetkin lapset saadaan aina vain vanhempina, joten aloittajalla pitäisi ihan ikäisissäänkin naisissa olla vielä melko paljon lapsettomia.
Oisit sanonu, että jutustelu ja paneskelu käy, mutta uusiodädin hommat ei oikein näpeksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna vetää vaan, älä välitä. Sinulla on oikeus omiin kriteereihisi.
Jokaisella, niin miehellä kuin naisellakin, on oikeus omiin kriteereihinsä. Jos ne aiheuttavat kohtaanto-ongelmia, jokainen huolehtikoot omista herneistään, jotka sieraimiin pyrkivät livahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei kukaan halua myöntää eikä tutkia, mutta olen lähes 100% varma siitä asiasta, että tämä 2000-luvulla muotiin tullut uusperhesekoilu, useimmilla jopa vielä vähän väliä vaihtuvat uusperheet, ovat merkittävässä osassa nykylasten ja 2000-luvun alussa syntyneiden nuorten aikuistenkin mielenterveysongelmien ja pahoinvoinnin taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi viisaanpaa, että kanttura olis kertonut rehellisesti olevansa lapsiperhe äiti?
Vieritetään savolaisittain vastuu toiselle, jolla ei salattavia lapsia.
Ja ei todellakaan ole pinnallista, jos ei halua yh äipän lapsien "isä" hahmoksi ja muihin säätöihin jo näiden pienokaisten vuoksi.
Mitä ihmettä, eiväthän he ehtineet tavatakaan, kun kanttura tosiaankin rehellisesti kertoi asian. Deittaillessa sattuu vastaan kaikenlaista hiihtäjää, joten eipä tämmöistä kannata jäädä märehtimään.
N46.
Minulla ei siis ole lapsia
Ap