Nainen veti herneen nenään, kun kerroin etten halua tapailla koska hänellä on lapsia
Tutustuin eräässä deittisovelluksessa 28-vuotiaaseen naiseen, ehdittiin vaihtamaan toistakymmentä viestiä kun hän kertoi että on kahden lapsen yksinhuoltaja. Sanoin hänelle, että en halua tapailla ihmistä jolla on lapsia ja nainen hermostui tästä ja alkoi haukkumaan pinnalliseksi. Mitä olette mieltä? Minusta on ihan ok haluta lapsetonta kumppania, koska olen vasta 27
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäisi tapailu tuohon myös sen vuoksi, että nainen ei ollut alusta asti rehellinen ja pimitti profiilissaan tiedon lapsista. Tietysti hän saisi vähemmän matcheja jos profiili olisi totuuden mukainen mutta silloin voisi ainakin olettaa, että lapset eivät ole ongelma jos mies on tiedosta huolimatta laittanut tykkäyksen. Lisäksi nainen vaikuttaa huonolta äidiltä kun on valmis kieltämään lapsensa parempien matchien toivossa. En voisi olla sellaisen ihmisen kanssa.
Mutta jos nainen ei etsikään mitään pidempiaikaista suhdetta, vaan jotain tilapäistä alapääromanssia? Silloinhan lasten olemassaolo ei kovin paljon haittaa, kunhan hänellä on myös lapsivapaita, jolloin niitä romansseja voi harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa sinne omiin tietoihin, että etsii lapsetonta kumppania. Näin ei tule tuollaisia tilanteita.
Eikö olisi viisaanpaa, että kanttura olis kertonut rehellisesti olevansa lapsiperhe äiti?
Vieritetään savolaisittain vastuu toiselle, jolla ei salattavia lapsia.
Ja ei todellakaan ole pinnallista, jos ei halua yh äipän lapsien "isä" hahmoksi ja muihin säätöihin jo näiden pienokaisten vuoksi.
Mitä ihmettä, eiväthän he ehtineet tavatakaan, kun kanttura tosiaankin rehellisesti kertoi asian. Deittaillessa sattuu vastaan kaikenlaista hiihtäjää, joten eipä tämmöistä kannata jäädä märehtimään.
N46.
Yli 20 viestiä on toisen ajan haaskausta siksi nimittely "kanttura" olisko susta reilua, että 20 viestin jälkeen ilmenisi, että olen ukkomies, joka haluaisi sinusta GB nartun?
Jos ensi kerralla heti ottaa selvää lapsista tai jos ei ole. Eivät naisetkaan pysty aina tapaamaan miestä jolla on lapsia, jos itsellä ei ole ja se ahdistaa, jos pitäisi tavata toisen lapsia.
Anna hänen tukehtua omaan vihaansa.
Minä en tapaile miehiä, joilla on alaikäisiä lapsia.
Mitä pinnallista on siinä ettei halua jo lisääntynyttä kumppania? Onko lapset siis joku ulkonäköjuttu?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa sinne omiin tietoihin, että etsii lapsetonta kumppania. Näin ei tule tuollaisia tilanteita.
Ei toi kaikille mene jakeluun. Mulle kolme yyhoota tehnyt ton, kun olin tinderissä muutama vuosi sitten ja olin laittanut textiin, että olen lapseton enkä halua lapsia enkä tapaile, jos on lapsia. Yksikään ei sanonut heti, että heillä on lapsia, mutta viikon päästä sanoivat, että myös pienokaisia löytyy. Nämä kaikki kolme tuli peräjälkeen siellä. Sit lopetin tinderin.
Ennen tätä ehtoa mitä minulla on, niin seurustelin naisen kanssa kenellä oli kaksi lasta ja se oli yhtä hlvettiä. Ymmärsin lapsia, kun eivät pitäneet minusta, koska onhan heidän isä muualla jne ja normaali reaktio. Mutta huomasin samalla ettten voinut suunnitella yhtään mitään sen naisen kanssa ja lopulta ymmärsin etten edes oikeastaan tunne koko ihmistä, kun koko aika keskeytettiin asioista. Olin täysin paikoillaan silloin vuoden verran ja sitten otin eron. Ei vaan sovi mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäisi tapailu tuohon myös sen vuoksi, että nainen ei ollut alusta asti rehellinen ja pimitti profiilissaan tiedon lapsista. Tietysti hän saisi vähemmän matcheja jos profiili olisi totuuden mukainen mutta silloin voisi ainakin olettaa, että lapset eivät ole ongelma jos mies on tiedosta huolimatta laittanut tykkäyksen. Lisäksi nainen vaikuttaa huonolta äidiltä kun on valmis kieltämään lapsensa parempien matchien toivossa. En voisi olla sellaisen ihmisen kanssa.
Mutta jos nainen ei etsikään mitään pidempiaikaista suhdetta, vaan jotain tilapäistä alapääromanssia? Silloinhan lasten olemassaolo ei kovin paljon haittaa, kunhan hänellä on myös lapsivapaita, jolloin niitä romansseja voi harjoittaa.
No mitä jos se mies on tosissaan etsimässä loppuelämän kumppania eikä mitää tilapäistä panoromanssia. Miksi oletat, että miehelle käy vain romanssi ja on sitä hakemassa.
Tuo kannattaa kysyä mahdollisimman pian. Naisen kiukku on sikäli ymmärrettävää, että ap:han olisi ollut hänelle hyvä mies, kun ap:lla ei ole lapsia. Syy, minkä takia ihmiset ei kerro lapsistaan heti, on että toivovat itse itselleen lapsetonta kumppania.
Kyllä jotkut yh-isätkin loukkaantuvat, kun sinkkunainen haluaa lapsettoman miehen tai miehen, jolla ei ole alaikäisiä lapsia.
Itse olen kirjoittanut profiiliini etsiväni miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Muutaman kerran 10-vuotiaiden lasten isä on silti lähettänyt minulle tykkäyksen ja sanonut, että hänen mielestään 10-vuotias on teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi viisaanpaa, että kanttura olis kertonut rehellisesti olevansa lapsiperhe äiti?
Vieritetään savolaisittain vastuu toiselle, jolla ei salattavia lapsia.
Ja ei todellakaan ole pinnallista, jos ei halua yh äipän lapsien "isä" hahmoksi ja muihin säätöihin jo näiden pienokaisten vuoksi.
Kanttura? Onpa kivasti sanottu.
Molempien pitää heti kertoa nämä lapsiasiat.
No en minäkään halua miestä jolla on Edellisestä avioliitosta, avioliitosta lapsi tai lapsia.
Ja maksaa sitten elatus maksuja !
Tietysti lain mukaan on Velvollinen maksamaan.
Elatusta muistaakseni 18- vuotiaaseen asti.
Ja tietysti oikeudessa kärjöineet tapaamis oikeudesta ja vanhemmuudesta.
Joo sitä ei tiedä miten vielä tappelevat aina on joku omaisuus riita .
Kyllä , kyllä monia tapaksia oon kuullu, kun on tullu ero jo ollaan tappelemassa , mistäkin asiasta.
Ikävä kyllä lehdistäkin on luettu kun mustasukkainen ex mies/ vaimo surmasi.
Jne.
En kyllä itse Myöskään halua siihen vaaraan , ei yhtään tiedä mitä toisen päässä liikkuu.
Ex vaimosta.
Vaikka olen jo 50: n enkä tule saamaan omia lapsia korkeasta iästöni johtuen ,
Silti en myöskään halua tavata miestä jolla on, lapsia kyllä otan Heti sen selvää.
Maajussille morsian ohjelmassa kun oli tänäkin vuonna Sulhas ja Morsian ehdokkaita , joilla on lapsia ennestään
No eipä kuitenkaan ne suhteet kestäneet.
Entä, sitten Saman Ikäisesi Leski?
Ajatteletko Hänestäkin samaa?
Jos tindedeillä olisi Leski rouva.
, eli Lasten isä olisi kuollut ?
Silloin ei olisi vastaavasti vaaraa saada mustasukkaselta mieheltä nokkaan.
( Turpaan, ilkeitä kommentteja)
No olet kyllä niin nuori sinulla on kyllä mahdollisuus Saada Omia Lapsia.
No itseppäs päätät elämästäsi.
Kenenkään ei tarvitse ottaa nokkiinsa jos Se Sinusta tuntuu , Oikealta ratkaisulta, ettey halua kenkään eronneen naisen lapsia kasvatettavaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vasta 27", olet liki kolmekymppinen! Ne huolettomat lapsettomien nuorten naisten deittailut on sun osaltasi jo ohi. Fiksu sun ikäinen mies ei pidä lapsia esteenä parisuhteelle
Sitähän ei kukaan halua myöntää eikä tutkia, mutta olen lähes 100% varma siitä asiasta, että tämä 2000-luvulla muotiin tullut uusperhesekoilu, useimmilla jopa vielä vähän väliä vaihtuvat uusperheet, ovat merkittävässä osassa nykylasten ja 2000-luvun alussa syntyneiden nuorten aikuistenkin mielenterveysongelmien ja pahoinvoinnin taustalla.
Entä kun ei ole ollut uusperhettä?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on ulkonäkö vielä kunnossa, et ole liian pahasti setäytynyt ja fyffeä riittää, niin ala katsella 20-25-vuotiaita. Niillä ei useimmiten vielä ole lapsia.
Älä rohkaise ap:ta jahtaamaan nuoria tyttöjä!
Lapsettomia hoikkia sinkkuja naisia. Ole hyvä. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=e35c4a3dd96fe72cd19bbe3…
Mitäpä näistä, seuraavaa kohti vaan. En tiedä miksi tästä vaivauduit edes aloituksen tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilapäistä alapääromanssia! Tää on mahtava, käytän tätä heti ensimmäisen tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
"vasta 27", olet liki kolmekymppinen! Ne huolettomat lapsettomien nuorten naisten deittailut on sun osaltasi jo ohi. Fiksu sun ikäinen mies ei pidä lapsia esteenä parisuhteelle
Huono rölli, mutta itse tuon ikäisenä olin suhteessa 19-vuotiaaseen taatusti lapsettomaan, nuoreen naiseen. Juuri 30 vuotta täytettyäni sitten 23-vuotiaan kanssa monen vuoden suhteessa. Seuraavan kanssa sitten tein lapset, olin 35-vuotias ja puoliso 27-vuotias.
Jep, tuttua tuo lasten piilottelu tutustumisen alussa ja sitten suututaan kun asia tulee ilmi. Olen siis itse 33-vuotias lapseton nainen ja tinderissä etsin itselleni lapsetonta miestä. Hyvin selkeästi omassa profiilissani olen valinnut etten halua lapsia ja vielä biossakin on siitä maininta. Silti vaan yritetään valehtelemalla kai "saada mut koukkuun" tai jotain. Aika epäkypsää käytöstä kyllä omasta mielestäni ja itsekästä minun ja mahdollisesti muiden ajan tuhlaamista. Ymmärrän jos petytään että lapset on automaattinen no-no, mutta miksi ihmeessä siitä vielä suututaan, vaikka heillä on oma suhtautumiseni heti tiedossa?