Haittaako jos mies koko ajan jättäisi pieniä asioita kertomatta koska ei halua huolestuttaa
Esim. sitä että joi yhden tuopin olutta päivällä
Kommentit (11)
Mä veikkaan ettei halua hermostuttaa, eikä kestä sun reaktioita.
Ex oli tuollainen. Osteli omin päin kaikenlaista ja jätti kertomatta. Ex siis hyvästä syystä.
Itse ainakin huolestuisin jos nainen kyttäisi mun syömisiä ja juomisia. Sen jälkeen alkaa kontrolloimaan kaikkea muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli tuollainen. Osteli omin päin kaikenlaista ja jätti kertomatta. Ex siis hyvästä syystä.
Miten muiden ostelut sulle kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että käytti itse omat rahansa, niin pääsi moisesta loisesta eroon.
Jos ei parisuhteessa voi olla rehellisesti oma itsensä, niin miksi olla parisuhteessa ollenkaan? Helpompi sitten on elää yksin, niin ei tarvitse peitellä, valehdella ja teeskennellä kenellekään.
Miksi minulle pitäisi kertoa päiväkaljasta, -viinistä, -kahvista, -teestä, -kaakaosta tai -vedestä?
Miksi huolestuisin pienistä asioista?
Parisuhde ei ole symbioosi. Kyllä omaa aikaa, tapoja ja raportoimattomia asioita voi ja pitää olla.
Jos kaikista syömisistä ja juomisista yms. arkipäivän toimista pitäisi kertoa raportoida, niin taidan olla tuollainen puoliso itse jokaisena päivänä.
Miksi mä huolestuisin päiväkaljasta?