Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen veti herneen nenään, kun kerroin etten halua tapailla koska hänellä on lapsia

Vierailija
05.11.2023 |

Tutustuin eräässä deittisovelluksessa 28-vuotiaaseen naiseen, ehdittiin vaihtamaan toistakymmentä viestiä kun hän kertoi että on kahden lapsen yksinhuoltaja. Sanoin hänelle, että en halua tapailla ihmistä jolla on lapsia ja nainen hermostui tästä ja alkoi haukkumaan pinnalliseksi. Mitä olette mieltä? Minusta on ihan ok haluta lapsetonta kumppania, koska olen vasta 27

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä tässä on ainoastaan se ettei naisen profiilissa lukenut jo että on 2 lapsen yh! Itselleni on itsestäänselvää että profiilissa lukee että olen 1 lapsen yh, sekä lapsen ikä, koska sekin voi olla oleellinen tieto joillekin ja asia mikä vaikuttaa siihen haluaako tapailla. Tällöin ne jotka lähestyvät tietävät tilanteeni, ja hyvä vaan että ne joille käy vaan lapseton pysyvät poissa heti, jokaisella saa olla omat kriteerit! Kamalaa olisi salata asia jotta sais enemmän halukkaita, ja mitä sitten kun sellaiselle selviää jolle lapsi ei käy?? Voi jopa suuttua siitä että niin oleellinen asia ei ole heti tiedossa ja siinä on vaan hukattu kaikkien aikaa sitten! 

Vierailija
62/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vasta 27", olet liki kolmekymppinen! Ne huolettomat lapsettomien nuorten naisten deittailut on sun osaltasi jo ohi. Fiksu sun ikäinen mies ei pidä lapsia esteenä parisuhteelle

Anna kun arvaan, olet yksinhuoltaja?

Ihan lapseton nelikymppinen nainen olen. Muuta kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa sinne omiin tietoihin, että etsii lapsetonta kumppania. Näin ei tule tuollaisia tilanteita. 

Kannattaa laittaa sinne omiin tietoihin, että on lapsia. Näin ei tule tuollaisia tilanteita. 

Vierailija
64/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vasta 27", olet liki kolmekymppinen! Ne huolettomat lapsettomien nuorten naisten deittailut on sun osaltasi jo ohi. Fiksu sun ikäinen mies ei pidä lapsia esteenä parisuhteelle

Tästä olen kyllä samaa mieltä. Ap:n pitäisi pikkuhiljaa alkaa herätä todellisuuteen, ettei hän ole enää nuori mies eikä ole mitenkään etuoikeutettu lapsettomiin naisiin. Nämä lapsettomat nuoret ihmiset pariutuvat keskenään opiskeluaikoina. Ap:n ikäinen aikuinen ihminen kyllä ymmärtää, että epärealistisia kriteerejä ei kannata asettaa

N31

Hahhah, olen itsekin 31-vuotias, ja yhdeksän hengen (samanikäisestä) kaveriporukastani vain KAHDELLA on lapsia. :D Lapsettomia naisia on vielä kolmekymppisissäkin pilvin pimein.

Eri

Vierailija
65/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti naisen egoon ilmestyi särö, kun hän melkein tajusi seksuaalisen markkina-arvonsa laskeneen lapsien vuoksi. Keskimääräinen nainen ei kykene ottamaan vastuuta valinnoistaan ja naisen on hyvin hankala madaltaa odotuksia itsestään tai omasta arvostaan. Tämän takia hyökkäys ja sinun syyttäminen oli ainoa mitä hän voi tilanteessa tehdä. Samalla nainen myös näytti todellisen värinsä.

Väistit luodin. Onnea uusiin seikkailuihin ap!

Nainen, joka ei kerro deittaillessa lapsistaan, ei kuulosta kovinkaan keskimääräiseltä. Mutta jos sinulle on tärkeää ajatella niin, ajattele toki.

Vierailija
66/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä eräs 38-vuotias 4-vuotiaan lapsen isä sanoi minulle, että hän etsii vain lapsetonta naista, kun "se on helpompaa, kun toisella ei ole lapsia". 

Vierailija
67/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on myöhään liikkeellä, jos lapsettoman naisen haluaa ja perheen haluaa perustaa. Etenkin jos tavoitteena on seurustella muutama vuosi ennen lastentekoa

Vierailija
68/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko näin kolmevitosena yhden lapsen äitinä todeta, että jokaiselle suotakoon ne omat kriteerinsä kumppanin etsimisessä.

Itselläni kriteerinä on, etten tapailisi miestä jolla pieniä lapsia, omani jo kouluikäinen siis. En halua enää sitä pikkulapsi-arkea, kun omani kohdalta sen olen jo elänyt.

Vierailija
69/69 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että veti herneen nenäänsä - kun kerran koet niin, eikö ole parempi, että hän jää odottelemaan sellaista kumppania jolle lapsiasia on ihan fine (niitäkin ihmisiä kun kuitenkin on). Luulisi, että olisi kiitollinen rehellisyydestäsi.

Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin haluaa, ja kaikki ei ole kaikkia varten. Mitäpä tuosta suuttumaan.