Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyn seksiä omalle miehelleni

Vierailija
05.11.2023 |

Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen. 

Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolliso pyytäisi rahaa seksistä, ostaisin seksin muilta maksullisilta naisilta.

Minä ostaisin puolisolta, jos saa tuolla tavalla kolmasosahintaan ja oikeasti laadukasta ja miellyttämishaluista seksiä. Puolison kanssa tunteet olisivat myös mukana, vaikka olisikin maksullista. m32

Vierailija
102/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ainakin rehellistä. 

itse kilpailuttaisin hinnan alemmaksi. 

"mitenkäs tuo suikkari, kun naapurin tiina lupasi että 70e ja tarjoo vielä kahvit päälle"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ainakin rehellistä. 

itse kilpailuttaisin hinnan alemmaksi. 

"mitenkäs tuo suikkari, kun naapurin tiina lupasi että 70e ja tarjoo vielä kahvit päälle"

Luulen että AP kyllä tietää ettei naapurista tuolla hinnalla irtoaisi

Vierailija
104/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan voisi olla myös eroottista roolileikkiä. Miehenä tunnen velvollisuudekseni tarjota vaimolleni parasta seksuaalista nautintoa, ja tykkään kyllä tehdä niin. Silti, aina joskus haluaisin seksiä, joka lähtee omista haluistani. Voisin hyvin maksaa satasen siitä, että vaimoni ottaa suihin pelkästään seksikkäissä pikkareissa, ja itse voin vain katsella toimitusta ja tuntea kuinka orgasmi kasvaa sisälläni ja laukeaa imevään suuhun. 

Vierailija
105/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan voisi olla myös eroottista roolileikkiä. Miehenä tunnen velvollisuudekseni tarjota vaimolleni parasta seksuaalista nautintoa, ja tykkään kyllä tehdä niin. Silti, aina joskus haluaisin seksiä, joka lähtee omista haluistani. Voisin hyvin maksaa satasen siitä, että vaimoni ottaa suihin pelkästään seksikkäissä pikkareissa, ja itse voin vain katsella toimitusta ja tuntea kuinka orgasmi kasvaa sisälläni ja laukeaa imevään suuhun. 

Tämä kuulostaa ihanalta. Aion ehdottaa tämän tyyppistä leikkiä vaimolleni

Vierailija
106/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti että pitää maksaa pillusta, vaikka maksaa muutenkin kaiken.

Vierailija
107/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla mies :D

Joka yrittää antaa ymmärtää että kaikki naiset ovat pohjimmiltaan hu o ri a

95% varmuudella on nainen. Tai ainakin tavallista parempi naiseksi tekeytyjä. Kyllä noi miehet leikkimästä naisia nyt vaan näkee yleensä kilsan päähän, koska käyttävät sanoja ja ilmaisuja, joita naiset eivät nyt vaan käytä.

Vierailija
108/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se seksi sellaista romanttista avioseksiä vai rajua jyystöä? Onko dominointia mukana? Jos on romanttista perusseksiä niin ihmettelen :D

Vierailija
109/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi nainen. Hän kirjoittaa tosi neutraalisti, ei romantisoi eikä provoa. Joillekin vissiin kova paikka kun nainen kirjoittaa tällaisesta

Vierailija
110/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on selvästi nainen. Hän kirjoittaa tosi neutraalisti, ei romantisoi eikä provoa. Joillekin vissiin kova paikka kun nainen kirjoittaa tällaisesta

Tuohan ei ole kova paikka. Se vaan todistaa, että naisen aukot seksuaalisesti, täysin yhteisymmärryksessä, ovat joka tapauksessa maksullisia. Se on naisten itsensä vaikea sisäistää. Avauksena sen vuoksi kovinkin hieno. Miehille tämä on itsestäänselvyys.

Vierailija
111/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se seksi sellaista romanttista avioseksiä vai rajua jyystöä? Onko dominointia mukana? Jos on romanttista perusseksiä niin ihmettelen :D

On se aika romanttista, kyllä me suudellaan paljon ja sellaista. Toki teen myös asioita joita en muuten ehkä tekisi, keikistelen, painan tissit miehen kasvoille ja välillä otan suihin. Jotenkin tämä maksusysteemi vaan tuo kipinää niin että tuollaisesta innostuu, ja se raha lisää miellyttämishalua tosi paljon. -Aloittaja

Vierailija
112/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olisi hinta jos joku muu pyytäisi samaa palvelua?

Vierailija
113/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi mistään hinnasta. Rakastan vain miestäni. -Aloittaja

Vierailija
114/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastat miestäsi mutta et voi harrastaa hänen kanssaan normaalisti seksiä? Selvä...

Vierailija
115/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastat miestäsi mutta et voi harrastaa hänen kanssaan normaalisti seksiä? Selvä...

Meillä on tavallista seksiä noin kerran kuukaudessa. Sen useammin minä en vain halua. Mieheni haluaa, ja hänen takiaan minä olen miettinyt, miten saadaan molempien toiveet huomioitua. Eli tämä seksin myyminen on itse asiassa rakkauden osoitus. En myisi ikinä kenellekään muulle. -Aloittaja

Vierailija
116/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tavallista seksiä noin kerran kuukaudessa. Sen useammin minä en vain halua. Mieheni haluaa, ja hänen takiaan minä olen miettinyt, miten saadaan molempien toiveet huomioitua. Eli tämä seksin myyminen on itse asiassa rakkauden osoitus. En myisi ikinä kenellekään muulle. -Aloittaja

Sinäsinäsinä. Oletko ajatellut, että mies voi haluta useammin. Sinä olet tärkeämpi, mutta mies ei. Hanki miehelle kumppani.

Vierailija
117/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäsinäsinä. Oletko ajatellut, että mies voi haluta useammin. Sinä olet tärkeämpi, mutta mies ei. Hanki miehelle kumppani.

Parisuhteessa molempien haluilla on väliä. Nythän mies saa seksiä useammin kuin saisi ilman tätä järjestelyä. 

Sinun logiikkasi on outo. Eikö saisi ikinä kieltäytyä seksistä sen takia että vaikka itse ei halua niin toinen haluaa?

Ja miehelleni on kumppani, johon hän on tyytyväinen eli minä.

-Aloittaja

Vierailija
118/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sortuu vielä ja myy jollekin muulle. Sykkii ajatukselle

Vierailija
119/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aviomiehet maksaa seksistä, miehesi on tyhmä kun alistuu moiseen touhuun!

miehethän usein maksaa tasinkoa jo sen takua et vaimolla pienemmät tulot. vaimo sit säännöstelee seksiä eri syistä

Vierailija
120/176 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne vaimot tekee, loppulasku sit erotessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi