Myyn seksiä omalle miehelleni
Myyn siis miehelleni seksiä, en kenellekään muulle. Hän kaipaa seksiä paljon enemmän kuin minä, niin olemme tehneet tällaisen ratkaisun. Laitan aina hänen toivomansa alusvaatteet päälle ja teen sängyssä asioita, joita hän pyytää, toki omissa rajoissani pysyen. En jaksaisi antaa tavallista velvollisuusseksiä, mutta kun mukana on rahan liikkuminen, tuntuu se minustakin aika kiihottavalta. Miehelle tuosta jää myös tosi hyvä fiilis aina, hän on sanonut, että ilman maksamista häntä harmittaisi, että annan vain hänen mielikseen.
Hinta on aika edullinen, 50 € keikistely+ käsihoito ja pitkä rakastelu 100 €
Kommentit (176)
Onhan tuo ainakin rehellistä.
itse kilpailuttaisin hinnan alemmaksi.
"mitenkäs tuo suikkari, kun naapurin tiina lupasi että 70e ja tarjoo vielä kahvit päälle"
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ainakin rehellistä.
itse kilpailuttaisin hinnan alemmaksi.
"mitenkäs tuo suikkari, kun naapurin tiina lupasi että 70e ja tarjoo vielä kahvit päälle"
Luulen että AP kyllä tietää ettei naapurista tuolla hinnalla irtoaisi
Tuohan voisi olla myös eroottista roolileikkiä. Miehenä tunnen velvollisuudekseni tarjota vaimolleni parasta seksuaalista nautintoa, ja tykkään kyllä tehdä niin. Silti, aina joskus haluaisin seksiä, joka lähtee omista haluistani. Voisin hyvin maksaa satasen siitä, että vaimoni ottaa suihin pelkästään seksikkäissä pikkareissa, ja itse voin vain katsella toimitusta ja tuntea kuinka orgasmi kasvaa sisälläni ja laukeaa imevään suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan voisi olla myös eroottista roolileikkiä. Miehenä tunnen velvollisuudekseni tarjota vaimolleni parasta seksuaalista nautintoa, ja tykkään kyllä tehdä niin. Silti, aina joskus haluaisin seksiä, joka lähtee omista haluistani. Voisin hyvin maksaa satasen siitä, että vaimoni ottaa suihin pelkästään seksikkäissä pikkareissa, ja itse voin vain katsella toimitusta ja tuntea kuinka orgasmi kasvaa sisälläni ja laukeaa imevään suuhun.
Tämä kuulostaa ihanalta. Aion ehdottaa tämän tyyppistä leikkiä vaimolleni
Ei helvetti että pitää maksaa pillusta, vaikka maksaa muutenkin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla mies :D
Joka yrittää antaa ymmärtää että kaikki naiset ovat pohjimmiltaan hu o ri a
95% varmuudella on nainen. Tai ainakin tavallista parempi naiseksi tekeytyjä. Kyllä noi miehet leikkimästä naisia nyt vaan näkee yleensä kilsan päähän, koska käyttävät sanoja ja ilmaisuja, joita naiset eivät nyt vaan käytä.
Onko se seksi sellaista romanttista avioseksiä vai rajua jyystöä? Onko dominointia mukana? Jos on romanttista perusseksiä niin ihmettelen :D
AP on selvästi nainen. Hän kirjoittaa tosi neutraalisti, ei romantisoi eikä provoa. Joillekin vissiin kova paikka kun nainen kirjoittaa tällaisesta
Vierailija kirjoitti:
AP on selvästi nainen. Hän kirjoittaa tosi neutraalisti, ei romantisoi eikä provoa. Joillekin vissiin kova paikka kun nainen kirjoittaa tällaisesta
Tuohan ei ole kova paikka. Se vaan todistaa, että naisen aukot seksuaalisesti, täysin yhteisymmärryksessä, ovat joka tapauksessa maksullisia. Se on naisten itsensä vaikea sisäistää. Avauksena sen vuoksi kovinkin hieno. Miehille tämä on itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Onko se seksi sellaista romanttista avioseksiä vai rajua jyystöä? Onko dominointia mukana? Jos on romanttista perusseksiä niin ihmettelen :D
On se aika romanttista, kyllä me suudellaan paljon ja sellaista. Toki teen myös asioita joita en muuten ehkä tekisi, keikistelen, painan tissit miehen kasvoille ja välillä otan suihin. Jotenkin tämä maksusysteemi vaan tuo kipinää niin että tuollaisesta innostuu, ja se raha lisää miellyttämishalua tosi paljon. -Aloittaja
Paljon olisi hinta jos joku muu pyytäisi samaa palvelua?
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mistään hinnasta. Rakastan vain miestäni. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastat miestäsi mutta et voi harrastaa hänen kanssaan normaalisti seksiä? Selvä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastat miestäsi mutta et voi harrastaa hänen kanssaan normaalisti seksiä? Selvä...
Meillä on tavallista seksiä noin kerran kuukaudessa. Sen useammin minä en vain halua. Mieheni haluaa, ja hänen takiaan minä olen miettinyt, miten saadaan molempien toiveet huomioitua. Eli tämä seksin myyminen on itse asiassa rakkauden osoitus. En myisi ikinä kenellekään muulle. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tavallista seksiä noin kerran kuukaudessa. Sen useammin minä en vain halua. Mieheni haluaa, ja hänen takiaan minä olen miettinyt, miten saadaan molempien toiveet huomioitua. Eli tämä seksin myyminen on itse asiassa rakkauden osoitus. En myisi ikinä kenellekään muulle. -Aloittaja
Sinäsinäsinä. Oletko ajatellut, että mies voi haluta useammin. Sinä olet tärkeämpi, mutta mies ei. Hanki miehelle kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäsinäsinä. Oletko ajatellut, että mies voi haluta useammin. Sinä olet tärkeämpi, mutta mies ei. Hanki miehelle kumppani.
Parisuhteessa molempien haluilla on väliä. Nythän mies saa seksiä useammin kuin saisi ilman tätä järjestelyä.
Sinun logiikkasi on outo. Eikö saisi ikinä kieltäytyä seksistä sen takia että vaikka itse ei halua niin toinen haluaa?
Ja miehelleni on kumppani, johon hän on tyytyväinen eli minä.
-Aloittaja
AP sortuu vielä ja myy jollekin muulle. Sykkii ajatukselle
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aviomiehet maksaa seksistä, miehesi on tyhmä kun alistuu moiseen touhuun!
miehethän usein maksaa tasinkoa jo sen takua et vaimolla pienemmät tulot. vaimo sit säännöstelee seksiä eri syistä
Niinhän ne vaimot tekee, loppulasku sit erotessa.
Minä ostaisin puolisolta, jos saa tuolla tavalla kolmasosahintaan ja oikeasti laadukasta ja miellyttämishaluista seksiä. Puolison kanssa tunteet olisivat myös mukana, vaikka olisikin maksullista. m32