Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tuntee Efexorin? Olen käyttänyt 10 pv, mutta en

Vierailija
31.12.2006 |

saa nukuttua ilman nukahtamislääkettä. Milloin uni muuttuu normaaliksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Efexoria noin 2 vuotta, josta noin vuoden 300 mg annoksella. En kokenut saavani lääkkeestä mitään apua. Toivottavasti siitä olisi kuitenkin apua sinulle. Koko tuon ajan nukuin unilääkkeellä, ja nukun sillä edelleen, koska en enää osaa nukkua ilman. Mutta en tiedä onko tuo unettomuus Efexorin yleinen vaikutus vai oliko vain minulla näin.

Vierailija
2/2 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ja ensimmäisellä kerralla puoli vuotta, joka oli liian lyhyt aika ja jouduin aloittamaan uudestaan. Lopettelen nyt siis tätä vuoden jatkunutta ja ainakin minulle lääke on ollut älyttömän hyvä. Sain sen synnytyksenjälkeiseen masennukseen ja noin kuukaudessa olo muuttui selkeästi paremmaksi. Minullekin lääke aiheutti unettomuutta ja varsinkin aamuyön heräämisiä, mutta ne meni omalla kohdallani ainakin ohi. Nukahtamislääkettä ei kannata syödä kuin kuurin alussa ja yrittää sitkeästi vaan ilman jonkun ajan päästä. Ainoa pahempi haitta oli, että lääke saattaa nostaa joillakin verenpainetta ja mulla se teki niin, kun rasitetta oli jo muutenkin. Muuten kerrassaan minulle täysin sopiva lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme