Miksi mies ehdottaa kevyttä tapailua seksin ym. merkeissä?
Tapasin miestä muutaman kerran. Ensimmäisen kerran jälkeen alkoi tuntua ettei hän ole minusta kiinnostunut. Kutsuin hänet kuitenkin kylään. Hän ehdotti tuolloin josko tapailtaisiin ilman sen kummempia sitoumuksia. Ilmeisesti niin, että etsii samalla sopivampaa.
Minusta tuollaisen ehdottaminen on todella loukkaavaa. Vaikuttaa siltä, että seura kelpaa seksiin paremman puutteessa.
Kukaan mies, johon olen rauhassa tutustunut, ei ole ikinä ehdottanut moista. Ovat kyllä halunneet seurustella ja käyttäytyneet kunnioittavasti sen mukaan. Netistä löytyy näitä, jotka ehdottaa sitten puolituntemattomalle näin...
Miksi mies ehdottaa tällaista?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja voisin ehdottaa tuollaista.
No sehän on tietysti aivan eri asia. Olet voimaantunut nainen, joka tietää, mitä tahtoo, et itsekäs, narsisti paskiaismies.
Hienostipa teit h o r o s t a. Hienon naisen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän mokasi. Tuossa tilanteessa sanotaan naiselle että ollaan avoin mille vaan, myös parisuhteelle jne. "Oot niin ihana, tuntuu niin hyvältä olla sun seurassa" jne
Sitten pannaan viikon aikana niin paljon kuin sielu sietää, ja lempataan hårå. Next please.
Tämähän se. Niitä kunnollisia pitä qusettaa olevansa valmis suhteeseen jotta kiltin tytön haarat leviävät. Aah se tunne kun on saanut sellaisen h oroilemaan kerran päivässä, kunnes sitten dumppaan viikon jälkeen "sori en oikein koe kemiaa"-viestillä. Antaa ä m m i e n maistaa omaa lääkettään!
Tästä syystä en harrasta seksiä vasta kuin monen kuukauden päästä. Ei nämä pelailijat jaksa odottaa niin kauan.
Eikä kukaan muukaan täysjärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaa seksiä, mutta ei suhdetta. Mitä et ymmärrä? Asiassa ei ole mysteeriä.
Oletettavasti aloittha ei ymmärrä miehen huonoa käytöstä. Onhan tuo loukkaava ehdotus. Että et niinku kelpaa ihmisenä, mutta kyllä sua vois panna, kunhan ei liikaa tarvi jutella. Ei jatkoon.
Ymmärsin asian juurikin näin. Siksi en enää häneen ole yhteydessä.
Seksistä maksullisen kanssa pitää maksaa. Tinderistä löytyy ilmasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin. Ette jatka epäsopivien tapailua. Toisekseen. Missä itsekunnioitus? Et ole velvollinen tarjoamaan tuolle miehelle seuraa. Maksulliset on sitä varten.
Maksulliset ja yyhhoot on melkein sama asia. Ainoa ero on että jälkimmäiset on halvempia.
Tosi loukkaava ehdotus mieheltä. En menisi itse tuollaiseen suhteeseen enää. Olin sellaisessa 1.5 vuotta ja menin aivan rikki. Olin vain käyttöesine. Arvosta itseäsi äläkä suostu pelkkään seksisuhteeseen. Tuollainen ihminen jättää sinut helposti vaihtaa toiseen kun kyllästyy.
Ja heti olisit suostunut jos olisi tarjonnut seitsemänkymppiä kertatapaamisesta.
Hitto miten kaksnaamaisia naiset on.
Ihan selvä pelimies. Yäk!
Tai sitoutumiskammoinen narsisti 🚩
Haluaa sinusta seksilelun itselleen jota voi käyttää. Älä suostu sellaiseen.
Hänet vakinaistettiin toistaiseksi!
t.konttoripäällikkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi avoimesti ja suoraan mitä halusi. Mielestäni rehellistä ja suoraselkäistä toimintaa häneltä.
Mies ei halunnut vakavaa suhdetta kanssasi, AP. Diilaa asian kanssa kuten aikuinen, lopeta ulina internetissä, ja keskitä energiasi oman tasosi nostamiseen, niin että se seuraava mies ehkä kelpuuttaisi sinut muuhunkin kuin seksiin. Muuta neuvoa ei tipu.
"Ulina" LOL XD
Pysyn "tasollani". Hyviä miehiä löytyy tälläkin "tasolla". En kyllä tiedä mikä se taso on, mutta kun katsoo noita älykkäitä komistuksia joiden kanssa joskus seurustelin, niin kai oma tasonikin on ihan ok, vaikka itseäni en kovin kauniina pidä. Fiksu sentään olen ja sen olen kuullut useammalta. En mieti tasoja, lähinnä se mi
Miten mies voisi mua tyhmäksi luulla kolmen tapaamiskerran perusteella? Itseasiassa olen joka testissä saanut viiteryhmässäni top 2-3 tulokset harjoittelematta. Kyseessä tekniikan alan testit ja sote ala. Toki kehonkieleni ja puheeni jännittyneenä on älyni kanssa ristiriidassa. Tutut miehet kuitenkin tykkäävät, kun tuntevat mikä olen naisiani :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt kun kerroit jo vastauksen?
Mies ei ollut kovin kiinnostunut, mutta kelpaisit silti panoksi. Mahdollisesti mies on yrittänyt saada sinua kiinnostavaa naista panoksi sillä välin kun katselee löytyisikö vielä tätäkin kiinnostavampaa seurustelukumppaniksi, mutta homma on mennyt puihin ja nyt kysytään vaihtoehdolta C.
Ihan normitilanne.Tämä.
Miehet eivät ole tarkkoja sen suhteen ketä panevat. Parisuhteessa vaaditaan enemmän kaikilla-osa-alueilla, ulkonäöstä luonteeseen ja elämäntilanteeseen.
Naisilla on enemmänkin päinvastoin. Jos mies tarjoaa vain munaa, miehen on sitten oltava todella komea ja varmaotteinen.
Toki mies olisi voinut kertoa vakio pelimiesvalheet, kuten:
"Olet mahtavin tapaamani nainen, mutta olen toipumassa erosta enkä olekaan vielä valmis seurustelemaan"
"Olet niin upea,
Tämä! Niin totta
Onneksi nyt paljastit itsesi! Jos suhtautumisesi seksiin on noin vastenmielinen niin miesten kannattaa pysytellä kaukana sinusta...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt paljastit itsesi! Jos suhtautumisesi seksiin on noin vastenmielinen niin miesten kannattaa pysytellä kaukana sinusta...
Vastenmielinen? Sekö vastenmielistä, että harrastaa seksiä vain merkityksellisessä parisuhteessa sitä pihtaamatta. Joo, saat sä olla mitä mieltä tahansa, mutta ei sun totuus ole kaikkien totuus.
Mies haluaa ilmaisen, johon ei tarvi panostaa tai nähdä vaivaa. Samalla etsii parempaa ja pitää silmät auki. Tuohan kertoo suoraan että olet vaan väliaikainen kun ei ole parempaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa ilmaisen, johon ei tarvi panostaa tai nähdä vaivaa. Samalla etsii parempaa ja pitää silmät auki. Tuohan kertoo suoraan että olet vaan väliaikainen kun ei ole parempaakaan.
Tämä toteutuu vain silloin jos tavataan naisen luona ja nainen on laittanut safkat yms eikä mies tuo tullessaan kuin itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset Tinderissä etsivät nimenomaan kevyttä seksiseuraa. Onko tällainen toiminta myös naisten toimesta tuomittavaa? Vai onko se silloin täysin ok?
T. Epätietoinen
Moni nainenkin haluaa kevyttä suhdetta. Ei ole lainkaan harvinaista eronneiden 35-40V keskuudessa. Useita tälläisiä tavannut Tinderin kautta. M43