Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ehdottaa kevyttä tapailua seksin ym. merkeissä?

Vierailija
05.11.2023 |

Tapasin miestä muutaman kerran. Ensimmäisen kerran jälkeen alkoi tuntua ettei hän ole minusta kiinnostunut. Kutsuin hänet kuitenkin kylään. Hän ehdotti tuolloin josko tapailtaisiin ilman sen kummempia sitoumuksia. Ilmeisesti niin, että etsii samalla sopivampaa.

Minusta tuollaisen ehdottaminen on todella loukkaavaa. Vaikuttaa siltä, että seura kelpaa seksiin paremman puutteessa.

Kukaan mies, johon olen rauhassa tutustunut, ei ole ikinä ehdottanut moista. Ovat kyllä halunneet seurustella ja käyttäytyneet kunnioittavasti sen mukaan. Netistä löytyy näitä, jotka ehdottaa sitten puolituntemattomalle näin...

Miksi mies ehdottaa tällaista?

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa seksiä, mutta ei suhdetta. Mitä et ymmärrä? Asiassa ei ole mysteeriä.

Oletettavasti aloittha ei ymmärrä miehen huonoa käytöstä. Onhan tuo loukkaava ehdotus. Että et niinku kelpaa ihmisenä, mutta kyllä sua vois panna, kunhan ei liikaa tarvi jutella. Ei jatkoon. 

Vierailija
42/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kävisi sellainen rento tapailusuhde, että tavataan 1-2 kertaa viikossa, mutta kyllä mä haluun tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä. Ja minulle ei käy se, että käydään treffeillä muiden ihmisten kanssa.

Mullekin käy rento tapailusuhde, mutten halua seksiä sen aikana. Exät on nauttineet siitä kanssani, että siitä tai muusta syystä kerta toisensa jälkeen ovat halunneet jatkaa suhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa seksiä, mutta ei suhdetta. Mitä et ymmärrä? Asiassa ei ole mysteeriä.

Oletettavasti aloittha ei ymmärrä miehen huonoa käytöstä. Onhan tuo loukkaava ehdotus. Että et niinku kelpaa ihmisenä, mutta kyllä sua vois panna, kunhan ei liikaa tarvi jutella. Ei jatkoon. 

TÄMÄ!!!!!!

Ei todellakaan jatkoon!

Vierailija
44/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt kun kerroit jo vastauksen?

Mies ei ollut kovin kiinnostunut, mutta kelpaisit silti panoksi. Mahdollisesti mies on yrittänyt saada sinua kiinnostavaa naista panoksi sillä välin kun katselee löytyisikö vielä tätäkin kiinnostavampaa seurustelukumppaniksi, mutta homma on mennyt puihin ja nyt kysytään vaihtoehdolta C.

Ihan normitilanne.

Vierailija
45/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te olette AP?

Keski-ikäisiä abaut. Sinkkuja molemmat. 

Vierailija
46/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän mokasi. Tuossa tilanteessa sanotaan naiselle että ollaan avoin mille vaan, myös parisuhteelle jne. "Oot niin ihana, tuntuu niin hyvältä olla sun seurassa" jne

Sitten pannaan viikon aikana niin paljon kuin sielu sietää, ja lempataan hårå. Next please.

Tämähän se. Niitä kunnollisia pitä qusettaa olevansa valmis suhteeseen jotta kiltin tytön haarat leviävät. Aah se tunne kun on saanut sellaisen h oroilemaan kerran päivässä, kunnes sitten dumppaan viikon jälkeen "sori en oikein koe kemiaa"-viestillä. Antaa ä m m i e n maistaa omaa lääkettään!

Tästä syystä en harrasta seksiä vasta kuin monen kuukauden päästä. Ei nämä pelailijat jaksa odottaa niin kauan.

En ole antanut miehen tehdä tarpeitaan minuun 14 vuoteen. Ilmeisesti jotkut kuitenkin vielä antavat.

Vierailija
47/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ollut kovin kiinnostunut, mutta kelpaisit silti panoksi. Mahdollisesti mies on yrittänyt saada sinua kiinnostavaa naista panoksi sillä välin kun katselee löytyisikö vielä tätäkin kiinnostavampaa seurustelukumppaniksi, mutta homma on mennyt puihin ja nyt kysytään vaihtoehdolta C.

Ihan normitilanne.

Tämä.

Miehet eivät ole tarkkoja sen suhteen ketä panevat. Parisuhteessa vaaditaan enemmän kaikilla-osa-alueilla, ulkonäöstä luonteeseen ja elämäntilanteeseen.

Naisilla on enemmänkin päinvastoin. Jos mies tarjoaa vain munaa, miehen on sitten oltava todella komea ja varmaotteinen.

Toki mies olisi voinut kertoa vakio pelimiesvalheet, kuten:

"Olet mahtavin tapaamani nainen, mutta olen toipumassa erosta enkä olekaan vielä valmis seurustelemaan"

"Olet niin upea, mutta minulla on huonoja kokemuksia suhteista enkä uskalla vielä luottaa kehenkään"

"Kyse ei ole sinusta vaan minusta"

"Olet liian hyvä minulle"

Kaikilla pidetään suhde panosuhteena, mutta jätetään pieni takaportti sille, että jospa nainen voisi kääntää miehen pään. Tämä saa naisen miellyttämään miestä entistä enemmän, kun taas miehen ei tarvitse sitoutua mihinkään.

Vierailija
48/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi avoimesti ja suoraan mitä halusi. Mielestäni rehellistä ja suoraselkäistä toimintaa häneltä.

Mies ei halunnut vakavaa suhdetta kanssasi, AP. Diilaa asian kanssa kuten aikuinen, lopeta ulina internetissä, ja keskitä energiasi oman tasosi nostamiseen, niin että se seuraava mies ehkä kelpuuttaisi sinut muuhunkin kuin seksiin. Muuta neuvoa ei tipu.

"Ulina" LOL XD

Pysyn "tasollani". Hyviä miehiä löytyy tälläkin "tasolla". En kyllä tiedä mikä se taso on, mutta kun katsoo noita älykkäitä komistuksia joiden kanssa joskus seurustelin, niin kai oma tasonikin on ihan ok, vaikka itseäni en kovin kauniina pidä. Fiksu sentään olen ja sen olen kuullut useammalta. En mieti tasoja, lähinnä se miten synkkaa. Kai mun ongelma on se, että musta välittyy töissä, koulussa, harrastuksissa jne. paremmin kuka olen ja siltä pohjalta miehet kohtelee minua erittäin kunnioittavasti yleensä, kun tuntevat minut. Sitten nämä nettityypit on mitä on. Se on ihan ok lopulta. Opettelen sanomaan suoraan vastaisuudessa palautteen, jos tällaisia ehdotuksia tulee. Nyt menin entistä enemmän puihin kyseisen tyypin seurassa. Kehuin vielä tapaamisen päätteeksi. Joo, en tiedä miksi. Varmaan jonkun reaktion toivossa. Ens kerralla paremmin sitten!

Vierailija
49/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän oli rehellinen mikä on hyvä asia. Olisi kyllä voinut ilmaista asian sensitiivisemmin.

Vaikka itsekin voisin ryhtyä seksisuhteeseen, niin kyllä se ehdotus ja keskustelu asiasta täytyy käydä toista kunnioittavassa hengessä. Harva mies älyää sitä asiaa. 

Kyse ei ole edes vaan siitä, että mies ei älyäisi asiaa. Päin vastoin, kyllä ne sen aivan hyvin tajuavat. 

Kyse on siitä, että monen miehen mielestä vakavan ja ei-vakavan suhteen ero on siinä, että vakavassa suhteessa naista kohdellaan hyvin, ei-vakavassa taas ei.

Tämmöiset miehet siis ihan asiakseen käyttäytyvät loukkaavasti ei-vakavassa suhteessa, alleviivatakseen suhteen laatua. Ja siitä on nyt merkkejä ilmassa.

Onko ihme, ettei semmoinen houkuta naista?

Vierailija
50/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi avoimesti ja suoraan mitä halusi. Mielestäni rehellistä ja suoraselkäistä toimintaa häneltä.

Mies ei halunnut vakavaa suhdetta kanssasi, AP. Diilaa asian kanssa kuten aikuinen, lopeta ulina internetissä, ja keskitä energiasi oman tasosi nostamiseen, niin että se seuraava mies ehkä kelpuuttaisi sinut muuhunkin kuin seksiin. Muuta neuvoa ei tipu.

"Ulina" LOL XD

Pysyn "tasollani". Hyviä miehiä löytyy tälläkin "tasolla". En kyllä tiedä mikä se taso on, mutta kun katsoo noita älykkäitä komistuksia joiden kanssa joskus seurustelin, niin kai oma tasonikin on ihan ok, vaikka itseäni en kovin kauniina pidä. Fiksu sentään olen ja sen olen kuullut useammalta. En mieti tasoja, lähinnä se miten synkkaa. Kai mun ongelma on se, että musta välittyy töissä, koulussa, harrastuksissa jne. paremmin kuka olen ja siltä pohjalta miehet kohtelee minu

On todella harvinaista että nainen tajuaisi miten suuri merkitys hänen iällään on viehättävyyden kannalta.

"Kyllä me tajuamme!"

Ette tajua. Tasosi ei ole sama kuin nuorempana.

Vierailija
51/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän oli rehellinen mikä on hyvä asia. Olisi kyllä voinut ilmaista asian sensitiivisemmin.

Vaikka itsekin voisin ryhtyä seksisuhteeseen, niin kyllä se ehdotus ja keskustelu asiasta täytyy käydä toista kunnioittavassa hengessä. Harva mies älyää sitä asiaa. 

Kyse ei ole edes vaan siitä, että mies ei älyäisi asiaa. Päin vastoin, kyllä ne sen aivan hyvin tajuavat. 

Kyse on siitä, että monen miehen mielestä vakavan ja ei-vakavan suhteen ero on siinä, että vakavassa suhteessa naista kohdellaan hyvin, ei-vakavassa taas ei.

Tämmöiset miehet siis ihan asiakseen käyttäytyvät loukkaavasti ei-vakavassa suhteessa, alleviivatakseen suhteen laatua. Ja siitä on nyt merkkejä ilmassa.

Onko ihme, ettei semmoinen houkuta naista?

Asia ei ole välttämättä ihan suoraviivaisesti noin.

Ei-vakavassa suhteessakin toista voi kohdella hyvin. Ero on siinä ettei tarvitse nähdä toista kun toisella on huono päivä, tehdä kompromisseja elämässä, puhua tunteista ja parisuhdeongelmista, kuunnella valitusta tai nalkutusta, tms.

Pointtina on seksi ja kenties hauskanpito. Ei muuta.

Vierailija
52/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normitilanne.

Tämä.

Miehet eivät ole tarkkoja sen suhteen ketä panevat. Parisuhteessa vaaditaan enemmän kaikilla-osa-alueilla, ulkonäöstä luonteeseen ja elämäntilanteeseen.

Naisilla on enemmänkin päinvastoin. Jos mies tarjoaa vain munaa, miehen on sitten oltava todella komea ja varmaotteinen.

Toki mies olisi voinut kertoa vakio pelimiesvalheet, kuten:

"Olet mahtavin tapaamani nainen, mutta olen toipumassa erosta enkä olekaan vielä valmis seurustelemaan"

"Olet niin upea,

Juuri näin.

Tämä mies toimi rehellisesti. Häntä ei kiinnostanut parisuhde, mutta seksi olisi kelvannut.

Mies ei sanonut ap:lle mitään loukkaavaa, eikä valehdellut.

Vierailija
53/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua sikaa säkissä. Mietipä sitä.

Vierailija
54/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulina" LOL XD

Pysyn "tasollani". Hyviä miehiä löytyy tälläkin "tasolla". En kyllä tiedä mikä se taso on, mutta kun katsoo noita älykkäitä komistuksia joiden kanssa joskus seurustelin, niin kai oma tasonikin on ihan ok, vaikka itseäni en kovin kauniina pidä. Fiksu sentään olen ja sen olen kuullut useammalta. En mieti tasoja, lähinnä se miten synkkaa. Kai mun ongelma on se, että musta välittyy töissä, koulussa, harrastuksissa jne. paremm

Jos nainen on yli 30 vuotta ja yksinhuoltaja on hän alintatasoa mitä voi olla. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
55/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa:

"Et ole riittävän hyvännäköinen ja kiinnostava parisuhteeseen, mutta seksiin voisit kelvata"

"Ei kiitos, en halua treffeille koska olet liian lyhyt, hartiasi ovat pullon malliset ja naamasi on liian ruma"

Molemmat ovat totta, mutta kumpaakaan ei sanota ääneen.

"Olet upein tapaamani nainen, mutta en ole valmis seurustelemaan"

"Sori olen juuri lähdössä, mutta joku saa sinusta mahtavan miehen"

Molemat ovat valhetta. Toiselle pyritään tuottamaan parempi mieli, jotta epätoivotusta keskustelusta päästään eroon nopeasti.

Vierailija
56/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulina" LOL XD

Pysyn "tasollani". Hyviä miehiä löytyy tälläkin "tasolla". En kyllä tiedä mikä se taso on, mutta kun katsoo noita älykkäitä komistuksia joiden kanssa joskus seurustelin, niin kai oma tasonikin on ihan ok, vaikka itseäni en kovin kauniina pidä. Fiksu sentään olen ja sen olen kuullut useammalta. En mieti tasoja, lähinnä se miten synkkaa. Kai mun ongelma on se, että musta välittyy töissä, koulussa, harrastuksissa jne. paremm

Ei varmasti ole joo. Olen exien mielestä edelleen viehättävä. Erotessaan ovat toivoneet, josko voisimme yrittää tutustua ja palata yhteen. Erinnäisistä asioista johtuen minulle se ei käy. 

Nettimiehet ovat kautta aikain olleet jotenkin huonoin mätsi mun kohdalla. Siksi en ole juurikaan heihin sekaantunut. Mutta joku Tinder nyt vaan sattuu olemaan se helpoin tapa kohdata miehiä. Kyllä miehissäkin on niitä, jotka viehättyvät muistakin kuin nuorista naisista. Ja yksinkin on tosi hyvä olla, jos ei sopivaa kumppania löydy.

Vierailija
57/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulina" LOL XD

Pysyn "tasollani". Hyviä miehiä löytyy tälläkin "tasolla". En kyllä tiedä mikä se taso on, mutta kun katsoo noita älykkäitä komistuksia joiden kanssa joskus seurustelin, niin kai oma tasonikin on ihan ok, vaikka itseäni en kovin kauniina pidä. Fiksu sentään olen ja sen olen kuullut useammalta. En mieti tasoja, lähinnä se miten synkkaa. Kai mun ongelma on se, että musta väl

Kyllä tyhmyyskin voi olla seksikästä.

Vierailija
58/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja voisin ehdottaa tuollaista. 

No sehän on tietysti aivan eri asia. Olet voimaantunut nainen, joka tietää, mitä tahtoo, et itsekäs, narsisti paskiaismies.

Vierailija
59/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän mokasi. Tuossa tilanteessa sanotaan naiselle että ollaan avoin mille vaan, myös parisuhteelle jne. "Oot niin ihana, tuntuu niin hyvältä olla sun seurassa" jne

Sitten pannaan viikon aikana niin paljon kuin sielu sietää, ja lempataan hårå. Next please.

Tämähän se. Niitä kunnollisia pitä qusettaa olevansa valmis suhteeseen jotta kiltin tytön haarat leviävät. Aah se tunne kun on saanut sellaisen h oroilemaan kerran päivässä, kunnes sitten dumppaan viikon jälkeen "sori en oikein koe kemiaa"-viestillä. Antaa ä m m i e n maistaa omaa lääkettään!

Tuollaisen jälkeen nainen kertoo yksityiskohtaisesti kaikille, minkälainen olet. Kunnollinen kun on kunnollinen kaikkiin suuntiin.

Vierailija
60/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te olette AP?

Keski-ikäisiä abaut. Sinkkuja molemmat. 

Keski-ikäinen Nainen on jo liian vanha seksiin joten en usko miehen seksin takia olevan sinusta kiinnostunut. Oletko varakas?  Se voisi olla yksi syy kiinnostua sinusta.