Miksi mies ehdottaa kevyttä tapailua seksin ym. merkeissä?
Tapasin miestä muutaman kerran. Ensimmäisen kerran jälkeen alkoi tuntua ettei hän ole minusta kiinnostunut. Kutsuin hänet kuitenkin kylään. Hän ehdotti tuolloin josko tapailtaisiin ilman sen kummempia sitoumuksia. Ilmeisesti niin, että etsii samalla sopivampaa.
Minusta tuollaisen ehdottaminen on todella loukkaavaa. Vaikuttaa siltä, että seura kelpaa seksiin paremman puutteessa.
Kukaan mies, johon olen rauhassa tutustunut, ei ole ikinä ehdottanut moista. Ovat kyllä halunneet seurustella ja käyttäytyneet kunnioittavasti sen mukaan. Netistä löytyy näitä, jotka ehdottaa sitten puolituntemattomalle näin...
Miksi mies ehdottaa tällaista?
Kommentit (200)
Luulee olevansa taivaanlahja naisille, mutta ei ole. Ei ymmärrä olla yksi yhdelle, vaan luulee tosiaan voivansa valloittaa maailman naiset. Älä ota sikaa!
Parempi kai se, että sanoo suoraan mitä haluaa. Eikä huijaa sinua, että muka haluasi parisuhteen, mutta oikeasti on vain seksin perässä.
Koska haluaa seksiä, mutta ei suhdetta. Mitä et ymmärrä? Asiassa ei ole mysteeriä.
Haluaa seksisuhteen, ei se ole loukkaus ketään muita kuin sinua kohtaan. Eikö seksi kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Ei sitä tarvitse jättää, kun ei se edes halua seurustella
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja voisin ehdottaa tuollaista.
Olen nainen ja elän tuolla tavalla. Kyllä fwb:henkin voi kiintyä. Tahdon vain elää vihdoin omassa rauhassa.
Mulle tindermies kehtasi vieläpä minun kotonani ehdottaa. Ei siis suoraan sanonut mutta rivien välistä tuli erittäin hyvin selväksi, että hän haluaisi kanssani seksisuhteen, jossa kävisi kerran viikkoon panemassa minua. Olin niin järkyttynyt etten vastannut mitään ja kun myöhemmin laitoin miehelle tulikivenkatkuisen viestin että on erehtynyt pahasti ihmisestä jos jotain horoa on etsimässä, alkoi kauheat selittelyt. Kuinka olen ymmärtänyt väärin eikä ole mitään hetken huumaa ollut hakemassa. Joopajoo.
seksihän on kivaa. Soita heti sille takaisin ennenkuin joku muu vosu nappaa sen
Vastasit jo itse kysymykseesi.
Koska seura kelpaa seksiin paremman puutteessa.
Eikö näille vonkaajille voisi olla oma sivustonsa etsiä seuraa, pysyisivät vakavaa suhdetta etsivien tieltä pois.
Niin, miksiköhän ihminen ehdottaa jotain sellaista, jota haluaa, eikä jotain ihan muuta. Aikamoinen mysteeri tosiaan.
Haluaa s-seuraa, mutta ei halua sitä ko asiaa varten olevilta sivustoilta. Tämä siitä syystä että mies kokee ne naiset liian käytetyiksi ja likaisiksi. No, itsehän hän sellainen on, kunhan projisoi.
Mulle ehdotteli tällaista opiskelukaveri, jonka tapasin 15 vuoden jälkeen lounaalla. Oltiin siinä välissä kirjoiteltu kirjeitä ja sähköpostiteltu harvakseltaan. Tiesi et oon naimisissa, Oli aikamoinen järkytys.
Voi haluta suhdetta tai sitten ihan vaan seksisuhdetta röyhkeästi.