Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ehdottaa kevyttä tapailua seksin ym. merkeissä?

Vierailija
05.11.2023 |

Tapasin miestä muutaman kerran. Ensimmäisen kerran jälkeen alkoi tuntua ettei hän ole minusta kiinnostunut. Kutsuin hänet kuitenkin kylään. Hän ehdotti tuolloin josko tapailtaisiin ilman sen kummempia sitoumuksia. Ilmeisesti niin, että etsii samalla sopivampaa.

Minusta tuollaisen ehdottaminen on todella loukkaavaa. Vaikuttaa siltä, että seura kelpaa seksiin paremman puutteessa.

Kukaan mies, johon olen rauhassa tutustunut, ei ole ikinä ehdottanut moista. Ovat kyllä halunneet seurustella ja käyttäytyneet kunnioittavasti sen mukaan. Netistä löytyy näitä, jotka ehdottaa sitten puolituntemattomalle näin...

Miksi mies ehdottaa tällaista?

Kommentit (200)

Vierailija
101/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hämilläni siitä, että seksisuhteen ehdottaminen koetaan loukkaavana. Mikä siinä on niin kauheaa?

Se kertoo siitä että mies näkee kyseisen naisen halpana ja helppona h*orana. Jos nainen on kaikkea muuta kuin sellainen, totta hitossa se loukkaa.

Jos nainen ehdottaa miehelle fwb suhdetta, niin tarkoittaako se silloin sitä että se nainen näkee sen miehen halpana ja helppona h*orana?

Vai toimiiko tuo sinun logiikkasi vain niissä tapauksissa joissa ehdottaja on mies, ja ehdotuksen kohde on nainen?

Mielestäni tarkoittaa. Ei tuollaisia ehdotella hyville miehille vaan niille, joissa ei nähdä aineista muuhun kuin sänkykaveriksi.

Vierailija
102/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämilläni siitä, että seksisuhteen ehdottaminen koetaan loukkaavana. Mikä siinä on niin kauheaa?

Aika tarkkaan sama kuin nainen ehdottaisi miehelle kaverisuhdetta ja seurustelisi tai sekstaisi toisaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nyt paljastit itsesi! Jos suhtautumisesi seksiin on noin vastenmielinen niin miesten kannattaa pysytellä kaukana sinusta...

Vastenmielinen? Sekö vastenmielistä, että harrastaa seksiä vain merkityksellisessä parisuhteessa sitä pihtaamatta. Joo, saat sä olla mitä mieltä tahansa, mutta ei sun totuus ole kaikkien totuus.

Paitsi että se pihtaaminen ja seksin käyttö vallankäyttövälineenä jatkuu tietysti myös siinä suhteessa, joten yksikään täysjärkinen mies ei ala tuollaista riskiä ottamaan. 

Eihän jatku. On edesvastuutonta nus-sia menemään ympäriinsä ja levitellä tauteja. Moni on kuollut seksistä saatuihin ylä- ja alapään syöpiin. Järkevät seksistä nauttivat ihmiset pihtaavat parisuhteen ulkopu

Mies valitsee  siis mieluummin jakorasian kuin pihtarin ? Koitakaa nyt  päättää, kun palstan mukaan ei ole olemassa kuin vallankäyttäjiä ja yleisiä polkupyöriä :D

Vierailija
104/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nyt paljastit itsesi! Jos suhtautumisesi seksiin on noin vastenmielinen niin miesten kannattaa pysytellä kaukana sinusta...

Vastenmielinen? Sekö vastenmielistä, että harrastaa seksiä vain merkityksellisessä parisuhteessa sitä pihtaamatta. Joo, saat sä olla mitä mieltä tahansa, mutta ei sun totuus ole kaikkien totuus.

Paitsi että se pihtaaminen ja seksin käyttö vallankäyttövälineenä jatkuu tietysti myös siinä suhteessa, joten yksikään täysjärkinen mies ei ala tuollaista riskiä ottamaan. 

Eihän jatku. On edesvastuutonta nus-sia menemään ympäriinsä ja levitellä tauteja. Moni on kuollut seksistä saatuihin ylä- ja alapään syöpiin. Järkevät seks

Miten joku joka ei harrasta kevyitä seksisuhteita voi olla pihtari, jos harrastaa seksiä parisuhteessa ollessaan vähintään niin usein kuin mies seksiä tahtoo?

Vierailija
105/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kiinnostunut seksisuhteesta, lopeta yhteydenpito. Jos taas olet kiinnostunut seksistä ja mies täyttää sinun standardisi, harrasta seksiä.

Miehet usein tyrkyttävät itseään seksisuhteeseen.

Sinä otat homman haltuun ja päätät mitä haluat.

Vierailija
106/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa kuunnella niitä tunteitaan eikä jäädä roikkumaan. Kun jo alussa tuntui, ettei mies ole kiinnostunut, niin sitten ei pidä kutsua sitä kylään eikä roikkua sellaisessa enää mitenkään. Pitää hyväksyä, ettei toinen ole kiinnostunut eikä odottaa muuta ja sitten kauhistella kun mies ilmaisee ettei ole kiinnostunut (paitsi panemaan, kun miehiltä se luonnistuu). 

Vierailija
107/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kiinnostunut seksisuhteesta, lopeta yhteydenpito. Jos taas olet kiinnostunut seksistä ja mies täyttää sinun standardisi, harrasta seksiä.

Miehet usein tyrkyttävät itseään seksisuhteeseen.

Sinä otat homman haltuun ja päätät mitä haluat.

Tuollahan ap kirjoitti, että tänään illalla treffit uuden miehen kanssa. Kyllä näitä seksisuhteen ehdottajia Tinderistä löytyy. Ei mikään harvinainen juttu. Onneksi kaikki miehet eivät ole samanlaisia!

Vierailija
108/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa kuunnella niitä tunteitaan eikä jäädä roikkumaan. Kun jo alussa tuntui, ettei mies ole kiinnostunut, niin sitten ei pidä kutsua sitä kylään eikä roikkua sellaisessa enää mitenkään. Pitää hyväksyä, ettei toinen ole kiinnostunut eikä odottaa muuta ja sitten kauhistella kun mies ilmaisee ettei ole kiinnostunut (paitsi panemaan, kun miehiltä se luonnistuu). 

Kaikki miehet eivät ole kovinkaan suoria. Aloittajahan pärjäsi mainiosti, jos kolmansilla treffeillä selvisi miehen todellinen motiivi. Ei tarvitse tuhlata aikaansa enempää häneen. Kyllä Tinderistä löytyy jokaiselle jotakin!

Vierailija
109/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä että mies näkee kyseisen naisen halpana ja helppona h*orana. Jos nainen on kaikkea muuta kuin sellainen, totta hitossa se loukkaa.

Jos nainen ehdottaa miehelle fwb suhdetta, niin tarkoittaako se silloin sitä että se nainen näkee sen miehen halpana ja helppona h*orana?

Vai toimiiko tuo sinun logiikkasi vain niissä tapauksissa joissa ehdottaja on mies, ja ehdotuksen kohde on nainen?

Mielestäni tarkoittaa. Ei tuollaisia ehdotella hyville miehille vaan niille, joissa ei nähdä aineista muuhun kuin sänkykaveriksi.

Mä olen ehdottanut aikanaan eräälle miespuoliselle ystävälleni "friends with benefits" tyyppistä suhdetta. En kyllä todellakaan ajatellut että hän olisi joku "halpa h***a", päinvastoin, pidin hänestä ihmisenä paljon mutta tiesin että emme olleet parisuhde mielessä yhteensopivia. 

N30

Vierailija
110/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit AP tyytyväinen siihen että hän on asian suhteen rehellisen. Tunnen monta miestä jotka petkuttavat naisia lupauksilla.

Vierailija
111/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ehdottanut aikanaan e

Mä olisin suostunut tuollaiseen erään naisen kanssa, johon olin ihastunut. Se olisi ollut parempi kuin ei mitään, mutta nainen halusi epätoivoisesti vain kaveruutta, mihin en suostunut. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi tällöin unohtaa koko nainen, jolloin kumpikaan ei saanut mitään.

Vierailija
112/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen ehdottaa raskasmielistä tapaamista keskustella vakavista asioista otsa kurtussa?

Vierailija
113/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen ehdottaa raskasmielistä tapaamista keskustella vakavista asioista otsa kurtussa?

Kyllä pitää, seksi on syntiä ja osoittaa turmeltunuisuutta, vasta, kun NAINEN ehdottaa lähentymistä se on sopivaa.

Vierailija
114/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olisi halunnut mieheltä eksklusiivista tapailua. Mies ei ollut tästä kiinnostunut 

Mies olisi halunnut ap:lta kevyttä seksiseuraa. AP ei ollut tästä kiinnostunut.

Kahden ihmisen intressit siis vaan erosivat tässä tapauksessa, ei sen kummempaa. Kukaan ei ole tehnyt mitään väärää, eikä ketään ole millään tavalla kaltoin kohdeltu. Täysi nothingburger koko juttu. Koko viestiketju on täysin turha. 

Vierailija
115/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kai se, että sanoo suoraan mitä haluaa. Eikä huijaa sinua, että muka haluasi parisuhteen, mutta oikeasti on vain seksin perässä.

Lisäisin tähän sen, että suurin osa haluaa kyllä pohjimmiltaan rakkautta, mutta jos ja kun toinen osapuoli ei ole sitä mitä etsii, niin toissijainen vaihtoehto on seksi ja kevyt yhdessäolo.

Itse haen seuraa kevyt vaihtoehto edellä elämäntilanteestani ja traumoista johtuen, mutta tietenkin haaveilen elinikäisestä kumppanuudesta.

Vierailija
116/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kai se, että sanoo suoraan mitä haluaa. Eikä huijaa sinua, että muka haluasi parisuhteen, mutta oikeasti on vain seksin perässä.

Lisäisin tähän sen, että suurin osa haluaa kyllä pohjimmiltaan rakkautta, mutta jos ja kun toinen osapuoli ei ole sitä mitä etsii, niin toissijainen vaihtoehto on seksi ja kevyt yhdessäolo.

Itse haen seuraa kevyt vaihtoehto edellä elämäntilanteestani ja traumoista johtuen, mutta tietenkin haaveilen elinikäisestä kumppanuudesta.

Miksi ihmeessä siltä ihmiseltä tarvitsee saada yhtään mitään, jos hän ei kerta ole sitä mitä on etsinnässä? Tätä en ole koskaan tajunnut. Kun etsin seuraa, mulla on tasan tarkkaan tiedossa minkä laatuista seuraa etsin, eikä ole mitään hiton toissijaisia vaihtoehtoja. Jos ihminen ei ole sitä mitä haen, se on heippa sitten.

Vierailija
117/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olisin suostunut tuollaiseen erään naisen kanssa, johon olin ihastunut. Se olisi ollut parempi kuin ei mitään, mutta nainen halusi epätoivoisesti vain kaveruutta, mihin en suostunut. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi tällöin unohtaa koko nainen, jolloin kumpikaan ei saanut mitään."

Nainen halusi epätoivoisesti kaveruutta? Sinä se tässä epätoivoiselta kuulostat, kun olet valmis ihan mihin tahansa, vaikka se ei edes olisi sitä mitä oikeasti haet. Tuo lieneekin se syy miksi jäät kaverilevelille. Ei kukaan halua mitään nössöä jolle kelpaa mikä tahansa. Tiedän tuollaisia miehiä jotka taatusti suostuisivat kanssani ihan mihin tahansa mitä vain keksisin ehdottaa, ja voin sanoa että kaveruutta pidemmälle tuollaiset eivät kanssani koskaan tule pääsemään.

Vaikka olisin kuinka ihastunut mieheen, todellakaan mulle ei kelpaa edes hänen kanssaan kuin se yksi tietty suhdemuoto, ja jos mies jotain muuta ehdottaa, en ole kiinnostunut jatkamaan hänen kanssaan ja toivotan menestystä oikeanlaisen seuran etsinnässä. Haluan kaltaiseni miehen joka tietää mitä haluaa.

Vierailija
118/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen halusi epätoivoisesti kaveruutta? Sinä se tässä epätoivoiselta kuulostat, kun olet valmis ihan mihin tahansa, vaikka se ei edes olisi sitä mitä oikeasti haet. Tuo lieneekin se syy miksi jäät kaverilevelille. Ei kukaan halua mitään nössöä jolle kelpaa mikä tahansa. Tiedän tuollaisia miehiä jotka taatusti suostuisivat kanssani ihan mihin tahansa mitä vain keksisin ehdottaa, ja voin sanoa että kaveruutta pidemmälle tuollaiset eivät kanssani koskaan tule pääsemään.

Vaikka olisin kuinka ihastunut mieheen, todellakaan mulle ei kelpaa edes hänen kanssaan kuin se yksi tietty suhdemuoto, ja jos mies jotain muuta ehdottaa, en ole kiinnostunut jatkamaan hänen kanssaan ja toivotan menestystä oikeanlaisen seuran etsinnässä. Haluan kaltaiseni miehen joka tietää mitä haluaa.'

Tarkoitan, että FWB-suhdekin olisi sopinut minulle vaikka olisikin ensisijaisesti halunnut parisuhdetta. Ajatus pelkästä kaveruudesta tuntui hyväksikäytöltä.

Vierailija
119/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ehdottaa kaveruutta miehelle, josta olen kiinostunut ja haluan nähdä olenko tarpeeksi kiinnostava miehen mielestä. Kaveruuden kautta ne parhast suhteet ovat muodostuneet.

Vierailija
120/200 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen halusi epätoivoisesti kaveruutta? Sinä se tässä epätoivoiselta kuulostat, kun olet valmis ihan mihin tahansa, vaikka se ei edes olisi sitä mitä oikeasti haet. Tuo lieneekin se syy miksi jäät kaverilevelille. Ei kukaan halua mitään nössöä jolle kelpaa mikä tahansa. Tiedän tuollaisia miehiä jotka taatusti suostuisivat kanssani ihan mihin tahansa mitä vain keksisin ehdottaa, ja voin sanoa että kaveruutta pidemmälle tuollaiset eivät kanssani koskaan tule pääsemään.

Vaikka olisin kuinka ihastunut mieheen, todellakaan mulle ei kelpaa edes hänen kanssaan kuin se yksi tietty suhdemuoto, ja jos mies jotain muuta ehdottaa, en ole kiinnostunut jatkamaan hänen kanssaan ja toivotan menestystä oikeanlaisen seuran etsinnässä. Haluan kaltaiseni miehen joka tietää mitä haluaa.'

Tarkoitan, että FWB-suhdekin olisi sopinut minulle vaikka olisikin ensisijaisesti halunnut parisuhdetta. Ajatus pelkästä kaveruudesta tuntui hyv

Tajusin kyllä. Pointtini oli että jos etsit parisuhdetta, silloin etsit parisuhdetta etkä ala kerjäämään siltä naiselta jotain fwb-suhdetta, mitä et oikeasti edes halua. Toi nimittäin antaa susta todella epätoivoisen vaikutelman. Ja usko pois, tuollaisen kaikki käy kunhan saan sulta edes jotain -miehen kyllä tunnistaa ja heille ehdotetaan suoraan sitä kaveruutta.