Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoaako Google panokavereita lapsillesi tai miehellesi? Googlen mukaan ei ole mikään ongelma

Vierailija
05.11.2023 |

Googlen Pohjoismaiden viestintäpäällikkö Sondre Ronander kertoi sähköpostitse antamassaan vastauksessa seuraavaa:  Olemme tutkineet kyseisen mainoksen, emmekä todenneet sen rikkovan mainoskäytäntöjämme, jotka ovat selkeitä ja joita valvotaan tarkasti. Tarjoamme ihmisille laajaa läpinäkyvyyttä ja ja mahdollisuutta ymmärtää, miksi tiettyjä mainoksia näytetään.

Google esittää Gmail-sovelluksessaan sähköpostien välissä mainoksia. Tapauksessa google on tunnistanut miehen olevan naimisissa ja yli 45-vuotias. sen perusteella miehille näytetään nyt muun muassa mainoksia Panokaverit-verkkosivustosta sekä ainakin kahdesta muusta seuranhakupalvelusta. Algoritmia ei voi muuttaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille kaikille tarjotaan. Minulle (vaimolle), miehelle ja teineille. Ei ihan ole mainokset kohdentuneet oikein ainakaan minun kohdallani, sillä ihan varmasti en ole kiinnostunut isot**isitä naisista. En ole koskaan etsinyt mitään aiheeseen liittyvää, eikä oikeasti kiinnosta lainkaan.

Vierailija
2/4 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että naiset etsii panokavereita. Huijausta ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän loukkaannuin, koska google EI ehdota minulle panokavereita. :(

Vierailija
4/4 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hakutuloksia sensuroivat/rajoittavat.  Ihan hyvin hakukonepalvelulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi