Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö miehiä jos nainen on liian halukas?

Vierailija
04.11.2023 |

Jos ilmaisee että tykkää kovasti seksistä ja on halukas? Pitäisikö näytellä viileämpää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 50v rakastaja joka haluaa kyllä mua mutta kun nähdään niin max 2 kertaa päivässä kuitenkin on vain seksiä. Alkuun tehtiin sitä joka välissä 3-4 kertaa päivässä.

Puhuu paljon mun kanssa rakastelusta kun ollaan erossa ja pystyy odottamaan "sitä" jopa viikon ennenkuin nähdään, siten ettei tee sitä itse. Mitä kyllä ihmettelen suuresti.

En ole viitsinyt tästä valittaa että haluisin enemmän.. hän kuitenkin onneksi tyydyttää mut muuten jos ei itse jaksa.

N33

Nyt alat vaan ottamaan maksun seksistä ja saat sitä vaikka 10 kertaa päivässä.

Vierailija
22/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 50v rakastaja joka haluaa kyllä mua mutta kun nähdään niin max 2 kertaa päivässä kuitenkin on vain seksiä. Alkuun tehtiin sitä joka välissä 3-4 kertaa päivässä.

Puhuu paljon mun kanssa rakastelusta kun ollaan erossa ja pystyy odottamaan "sitä" jopa viikon ennenkuin nähdään, siten ettei tee sitä itse. Mitä kyllä ihmettelen suuresti.

En ole viitsinyt tästä valittaa että haluisin enemmän.. hän kuitenkin onneksi tyydyttää mut muuten jos ei itse jaksa.

N33

Nyt alat vaan ottamaan maksun seksistä ja saat sitä vaikka 10 kertaa päivässä.

En ole maksullinen nainen ja mulle ei ole samantekevää kuka se mies on vaan haluan luottamuksen ja tunnesiteen häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minä näen halukkaita naisia. Miten löytäisin itselleni sellaisen? Ei ole osunut vielä kohdalle. Painatan kohta paidan, missä etsin himokasta naista.

Vierailija
24/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä minä näen halukkaita naisia. Miten löytäisin itselleni sellaisen? Ei ole osunut vielä kohdalle. Painatan kohta paidan, missä etsin himokasta naista.

Pikkujoulu aikaan niitä on ravintolat pullollaan.

Vierailija
25/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, satunnaisesta tuttavuudesta tulee mieleen, että on pannut kaikkea liikkuvaa ja on terveysriski, jos siis tuo asiaa kovin selvästi esille.

Pidemmässä suhteessa haittaisi siinä tapauksessa, jos joka päivä pitäisi olla panemassa monta kertaa ja tuntuisi, että mikään ei riitä.

Vierailija
26/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkuus on toivottavaa, ja liian harvoin koettua.

Mutta jos halukkuus ilmenee esim. täysin monotonisena pakkomielteenä, niin silloin vastapuoli ei välttämättä jaksa sitä. Käännetäänpä asia toisinpäin: Mies haluaa jatkuvasti vain ja ainoastaan penetraatiota ja puhuu pillun saamisesta - oletammeko että naiselle riittää tämä?

M55

Vierailija
27/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joita on häirinnyt, ovat olleet muutenkin häiriintyneitä. Kai monelle miehelle olisi ihan ok (ei ole kokemusta kovin monesta, kun harrasta lyhytsuhteilua, mutta uskon heitä olevan enemmänkin), että olen halukas seksiin niin, että olen aina valmis ja sytyn hetkessä.ja aktiivinen sängyssä, mutta en ole kärttämässä sitä. 

Vierailija
28/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kolme-neljäkymppisenä itseäni parikymmentä vuotta vanhempi rakastaja, jonka kanssa sängyssä meni aina useampi tunti kerrallaan. Tapasimme noin kerran kuussa, joten intoa meillä riitti. Olen mahdottoman onnellinen ja tyytyväinen siitä, että sain aina rauhassa kokea toistakymmentä o:ta. Koskaan mies ei pyytänyt  minulta esim. peppuseksiä, eikä muutakaan kivuliasta tai kummallista. Molemmilla meillä oli hyvä kunto ja korkea libido. Ihanaa. 

Harvinaista kai tämä on.

Vierailija
29/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs naisten aina olla jotain muuta kuin on, ja aina miesten takia.

Pitäs muka olla halukas ja aito, mutta jos sitä on, onkin vaan halpahintainen ho ratsu! Mikään ei kelpaa.

Minä en suostu ainakaan, olen olut aina halukas ja tuon sen kyllä ilmi.

Oma mies osaa jo tarjota, tänä aamunkain sanoi "tules tänne nyt kun mieles tekee kuitenkin" joo ja menin.

Vierailija
30/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun puhelinnumero?

Vierailija
31/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun puhelinnumero?

Mä kanssa olisi kiinnostunut.

Vierailija
32/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmasti häiritsisi, jos toinen haluaa enemmän mitä pystyisi tarjoamaan, parempi suhteessa jossa libidot noin suurin piirtein tasan.

Mahdollisuus toimivalle suhteelle on myös jos toisella kova libido, niin vieras käy lisäksi tyydyttämässä...

Vierailija
33/33 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paritellut elämässäni 3 kertaa kun poikkis ei halua. Hän on lihava ja minä hoikka.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän