Miksi edes muutin takaisin Suomeen?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin takaisin Ryssälään.
Costa del Sol
Noh, tervetuloa takaisin, mutta kai sä nyt ymmärrät että tällä rahalla saa tällasta.
Muuttaisin heti takaisin ulkomaille, mutta pitää ilmeisesti odottaa vielä noin 4 vuotta
Siksi kun eläkkeen maksu ulkomaille lopetettiin?
Koska heräsit aamulla. Uniin ei voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Parikin syyn takia. Korona yksi niistä. Kuitenkin kaduttaa muutto Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muussa maailman maassa tulevat toimeen puhumalla ja kirjoittamalla suomen kieltä ja ymmärrät parhaiten paikallista kulttuuria ja tapoja?
Miksi kaduttaa?
Minäkin tein paluumuuton ja olen enimmäkseen tyytyväinen. Kiinnostaa, onko sinulle samat asiat vaikeita kuin minulle.
Tiedät kai, että paluumuutosta saa usein kaikkein suurimman kulttuurishokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muussa maailman maassa tulevat toimeen puhumalla ja kirjoittamalla suomen kieltä ja ymmärrät parhaiten paikallista kulttuuria ja tapoja?
Ei missään, paitsi Costa del Solilla
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaduttaa?
Minäkin tein paluumuuton ja olen enimmäkseen tyytyväinen. Kiinnostaa, onko sinulle samat asiat vaikeita kuin minulle.
Tiedät kai, että paluumuutosta saa usein kaikkein suurimman kulttuurishokin?
"Tiedät kai, että paluumuutosta saa usein kaikkein suurimman kulttuurishokin?" Mikäs tää sulle on ollut? Itselle suomalaisten välinpitämättömyys ja tunnekylmyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaduttaa?
Tiedät kai, että paluumuutosta saa usein kaikkein suurimman kulttuurishokin?"Tiedät kai, että paluumuutosta saa usein kaikkein suurimman kulttuurishokin?" Mikäs tää sulle on ollut? Itselle suomalaisten välinpitämättömyys ja tunnekylmyys
Kesällä säiden puolesta ei ole valittamista. Tarkenee näillä ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaduttaa?
Tiedät kai, että paluumuutosta saa usein kaikkein suurimman kulttuurishokin?"Tiedät kai, että paluumuutosta saa usein kaikkein suurimman kulttuurishokin?" Mikäs tää sulle on ollut? Itselle suomalaisten välinpitämättömyys ja tunnekylmyys
Työkulttuuri on minusta tuntunut epäystävälliselle ja lannistavalle ja yhteisttöhaluttomalle. Tiedän, että eivät tarkoita olla epäystävällisiä eivätkä paikalliset varmaan tulkitse asioita näin, mutta ehdin pitkän ulkomailla asumisen aikana tottua small-talkiin ja työkavereiden kehumiseen sillon, kun aihetta on. Muuten olen viihtynyt hyvin.
Ei muuta kuin takaisin Ryssälään.