Aki Manninen syyllistää raiskausten uhreja
Raiskausten uhreja kuulemma oikein hyysätään. On siinä meillä hieno hyvinvointivalmentaja ja pienen tyttären isä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-manniselta-ala-arvoinen-ulostulo-rais…
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mannisen tytärtä ei koskaan rais kata. Isukki varmaan sanoisi tytölle, että "oma vika, mitäs läksit, senkin valehteleva h u o r a..."
Miksipä ei sanoisi? Miten se oma tytär muka poikkeaa kenestäkään muusta naisesta
Ymmärtäisi pitää jo suunsa kiinni. Menettää viimeisetkin asiakkaansa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5344992/jarkko-wissille-potkut-ahdistel…
Kiireesti nyt taas pellehermannismansplainaajat hyysäämään ja puolustamaan. Ei mene oikein kun ei saa ahdistella yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikon liveen palatakseni. 👨🏫
Mitä mies saa sanoa ja mitä ei 🍅
Olen pahoillani 🙏 joku on ymmärtänyt sanomiseni väärin tai pahoittanut mielen..
En koskaan milloinkaan tule hyväksymään minkäänlaista hyväksikäyttöä tai raiskaamista, ne on alinta ja huonointa mitä MIES voi tehdä naiselle. En missään nimessä moiti Suomen oikeusvaltiota.
Jutun irtoittaminen kokonaisuuden kontekstista toi sanomiseni aivan väärään valoon. Puhuin siinä miehen ja naisen eroista ja sanomisista, mitä tällä saa nykyään sanoa ja mitä ei. Se että vertasin itseäni tässä asiassa, ei tee minusta millään tavalla raiskaajien puolustajaa, ei sitten millään. Muistetaan että kaikissa asioissa on aina kaksi puolta, opetellaan näkemään molemmat puolet. Mutta uskon että oikeus voittaa aina ja paha saa oman osansa.🤔
Haluankin nyt että jatketaan elämää koska tämän asian vatvominen ei muuta kenenkään elämää, ei kenenk
On varmaan pollea olo kun testosteroni oikein pulppuaa, kun sai taas vähän kertoa tytöille ja naisille, kuinka paljon miesten alapuolella ne ovat, koska niillä ei oo samaa lihasmassaa. Ihmisen arvohan riippuu vain siitä, mitä lihaksia sillä on ja mikä sukuelin.
Aki on itseänsä täynnä oleva 💩🤮
Ai mikä myötähäpeä, kun kävi lukemassa instassa faniakkojen puolusteluja.
Oksettava ukko. Itse seri-uhrina voin todeta, ettei tämän kaltaisten rikosten uhreja todellakaan hyysätä Suomessa. Päinvastoin - on todella vaikeaa, jopa mahdotonta, saada tekijälle rikoksen vakavuutta vastaavaa, oikeudenmukaista tuomiota. R*iskaus (inhottaa ku ei voi edes kirjoittaa sanoja auki sensu roinnin takia) jättää uhriin pahat fyysiset ja henkiset jäljet. Ei ole oikein, että Suomessa tekijät pääsevät 1-2 vuoden vankilatuomioilla, jos edes sitäkään. On paljon tapauksia, joissa tekijää ei tuomiota vankilaan. Lisäksi, jos jutun haluaa oikeuteen, on oltava todisteita. Se taas vaatii sitä, että teon jälkeen uhrin on mentävä oikeuslääketieteelliseen näytteenottoon. Siihen ei pakoteta, mutta sitten uhrilla on entistä vähemmän näyttöä rikoksesta. Arvatkaapa, onko helppoa mennä rikoksen jälkeen näytteenottopöydälle makaamaan haarat auki, kun suojapuvussa olevat näytteenottajat kaivaa sun emättimestä näytteitä. Arvatkaa, onko helppoa seistä alasti näytteenottajia edessä vartalo mustelmien ja haavojen peitossa. Ei, ei ole helppoa, ei mukavaa - siinä vähenee ne loputkin muruset sun ihmisarvosta. Oikeudessa joudut menemään koko kauhean tapahtuman läpi vain nähdäksesi, että Suomen oikeuslaitos suosii tekijää ja päästää sen vähällä tuomiolla, jotta hänelle annetaan toinen mahdollisuus. Itse et näe korvausrahoja koska tekijä ei niitä maksa, ja joudut vuosiksi terapiaan käsittelemään aihetta. Joten ei, seri-uhreja ei todellakaan hyysätä Suomessa. Jos itse saisin päättää, yksikään noista tekijöistä ei enää koskaan astuisi vankilasta ulos.
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000009973423.html
R aiscarointi on sentään yleinen mainehaitta.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ukko. Itse seri-uhrina voin todeta, ettei tämän kaltaisten rikosten uhreja todellakaan hyysätä Suomessa. Päinvastoin - on todella vaikeaa, jopa mahdotonta, saada tekijälle rikoksen vakavuutta vastaavaa, oikeudenmukaista tuomiota. R*iskaus (inhottaa ku ei voi edes kirjoittaa sanoja auki sensu roinnin takia) jättää uhriin pahat fyysiset ja henkiset jäljet. Ei ole oikein, että Suomessa tekijät pääsevät 1-2 vuoden vankilatuomioilla, jos edes sitäkään. On paljon tapauksia, joissa tekijää ei tuomiota vankilaan. Lisäksi, jos jutun haluaa oikeuteen, on oltava todisteita. Se taas vaatii sitä, että teon jälkeen uhrin on mentävä oikeuslääketieteelliseen näytteenottoon. Siihen ei pakoteta, mutta sitten uhrilla on entistä vähemmän näyttöä rikoksesta. Arvatkaapa, onko helppoa mennä rikoksen jälkeen näytteenottopöydälle makaamaan haarat auki, kun suojapuvussa olevat näytteenottajat kaivaa sun emättimestä näytteitä. Arvatkaa, onko helppoa seist
Luin tutkimuksen, jossa rauskaiksen aiheuttamaa traumaa verrattiin sotatraumaan. Ja kyllähän sitä aseena sodissa käytetään. Se on väkivallan muotona julmimpia, mitä on.
Jos jotakuta on moottoriturpaisten tusinaimbesillien pakko syyllistää niin miten olisi SYYLLISEN SYYLLISTÄMINEN?
Lihaa syövä heteromies aukoo, hohhoijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihaa syövä heteromies aukoo, hohhoijjaa.
Karmiva esimerkki piinallisen yksinkertaisesta tyhjäpäisestä saliulihenkilöstä, jolla ei ole edes persoonaa.
Olen oikeusmurhan uhri, vastapuolen väitteet vakuuttivat tuomarit.
Kuinka ollakaan, meneillään on poliisitutkinta, ei vääristä lausumista vaan vielä paljon isommista rikoksista.
Minua ei käytännössä kuunneltu ollenkaan, mietin oliko tuomio päätetty etukäteen.
Minkäänlaista kunnioitusta tai luottoa minulla ei ole suomalaiseen oikeuslaitokseen..
Tämä se ammuskelee itseään jalkaansa🤣
Aki on hyvin sisäistänyt "kaikki julkisuus on hyvästä" teeman
Tosin käyttää pääsääntöisesti sitä negatiivista julkisuutta...
Ja salimuijat ihailee :D
Mahtasko toi kaappihomo viisastua, jos joutuisi itse uhriksi. Mitä veikkaatte.