Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 46-vuotias, lapseton kaupunkilaissinkkunainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.11.2023 |

Vastaan hetken.

Kommentit (214)

Vierailija
141/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Vierailija
142/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö Lauri Törhösen väitöskirja hyväksyä?

Ei todellakaan pitäisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talossasi yksi vai kaksi kerrosta?

Vierailija
144/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko politiikkaa?

Jonkin verran, en kuitenkaan ole mitenkään puolueuskollinen.

Ap

Vierailija
145/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko talossasi yksi vai kaksi kerrosta?

Enemmän. Täällä Helsingissä useimmissa taloissa on.

Ap

Vierailija
146/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Siitä että kuten sanoit, olet pystynyt opiskelemaan.  Saat tehdä mieleistä työtä. Itse olen oppimisvaikeuksista kärsivä kotiäiti. Elämääni on määrittänyt oppimisvaikeudet paljon. Tuskin olisin ilman niitä mennyt naimisiin ja saanut lapsia. Olisin halunnut uran ja itsenäisen elämän. 

Vierailija
147/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sanna Marin maanpetturi kun otti miljardikaupalla velkaa, ja lähti sitten pakoon.

Vierailija
148/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pop, jazz, klassinen vai rock?

Kaikki menee, jos esittäjät on musikaalisia ihmisiä. Mitään muovinokkahuilumusiikkia en kuuntele.

Ap

Vierailija
149/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot saman ikäinen kuin minä. Oliskohan meistä seuraa toisillemme?

mies 46v

Kyllä. 

M49

Vierailija
150/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Siitä että kuten sanoit, olet pystynyt opiskelemaan.  Saat tehdä mieleistä työtä. Itse olen oppimisvaikeuksista kärsivä kotiäiti. Elämääni on määrittänyt oppimisvaikeudet paljon. Tuskin olisin ilman niitä mennyt naimisiin ja saanut lapsia. Olisin halunnut uran ja itsenäisen elämän. 

Kiinnostava kommentti, kiitos siitä! On totta, että olen onnekas noissa mainitesemissasi asioissa. Minua ei kuitenkaan kukaan hoida, jos vanhana vaikkapa sairastun dementiaan. Sulla on se mahdollisuus, että lapset hoitavat.

Koitan tehdä voitavani, jotta pysyisin mahdollisimman toimintakykyisenä mahdollisimman pitkään, mutta koskaanhan ei elämästä tiedä.

Ap

Vierailija
151/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Haluatko kysyä jotain- aloitukset on: Minulla ei ole elämää,  haluatko kysyä jotain siitä- aloituksia.

Vierailija
152/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit vajaakuntoinen,  etkä  olisi viisikymppiseksi mennessä saanut töitä etkä ammattia, mitä olisit tehnyt? Sinulla ei olisi auttavia vanhempia eikä sukulaisia.

En ole oikea henkilö vastaamaan tähän, koska en ole tällaisessa tilanteessa. Mulla on korkeakoulututkinto ja työpaikka.

Ap

Eikö opetusalalla tarvita mielikuvitusta? Sinullahan ei sellaista ole. 

-eri

Vierailija
153/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna Marin maanpetturi kun otti miljardikaupalla velkaa, ja lähti sitten pakoon.

Sanna Marin ei ole maanpetturi. Kaikilla meillä on lupa luoda kansainvälistä uraa. Monella ei kunnianhimo tai rohkeus riitä. Sannalla riittää.

Ap

Vierailija
154/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö aamupalaa?

Vierailija
155/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Kiinnostava kommentti, kiitos siitä! On totta, että olen onnekas noissa mainitesemissasi asioissa. Minua ei kuitenkaan kukaan hoida, jos vanhana vaikkapa sairastun dementiaan. Sulla on se mahdollisuus, että lapset hoitavat.

Koitan tehdä voitavani, jotta pysyisin mahdollisimman toimintakykyisenä mahdollisimman pitkään, mutta koskaanhan ei elämästä tiedä.

Tuo on pieni lohtu, että lapset hoitaisivat. Oma äitimmekin oli dementian takia hoitokodissa vaikka meitä lapsia oli kolme. Itse olisin ennemmin ottanut oman uran ja mielekkään elämän.

Vierailija
156/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Ei kukaan järjissään oleva, koulutettu vastaa, että "minua ei kukaan hoida vanhana, mutta jos tekee lapsia, joku niistä saattaa hoitaa".

Vierailija
157/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Koitan tehdä voitavani, jotta pysyisin mahdollisimman toimintakykyisenä mahdollisimman pitkään,

Noh, mua v*tuttaa töissä vähintään joka toinen päivä vähän ja vähintään kerran viikossa paljon. Töissä on kilpailua, kyynärpäätaktiikka ja osaamisen jakamattomuutta / pimittämistä. Silti enemmän plussan puolella ollaan.

Ap

Vierailija
158/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin ei ole maanpetturi. Kaikilla meillä on lupa luoda kansainvälistä uraa. Monella ei kunnianhimo tai rohkeus riitä. Sannalla riittää.

Ap

Sanna sai ne hommat koska toimi Weffin ohjeiden mukaan. Great reset vaan...

Vierailija
159/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö aamupalaa?

Syön. Joka aamu paitsi kun käyn kerran vuodessa verikokeissa.

Ap

Vierailija
160/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin siis mies, vai?