Olen 46-vuotias, lapseton kaupunkilaissinkkunainen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (214)
Lempi suolainen ruoka? Millä herkuttelet? Mitä kokkaisit jos Sauli ja Jenni tuli kylään?
Vierailija kirjoitti:
Missä/miten vietät joulun ja pääsiäisen?
Joskus Suomessa, joskus ulkomailla vaihtelevassa seurassa. En ole kovin traditiouskollinen ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lempi suolainen ruoka? Millä herkuttelet? Mitä kokkaisit jos Sauli ja Jenni tuli kylään?
Joku libanonilainen tai meksikolainen sapuska. Herkuttelen pullalla. Pyrkisin muuttamaan ruokakutsun kahvikutsuksi ja leipoisin Saulille ja Jennille pöydän täyteen suolaisia ja makeita herkkuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osaatko laulaa tai soittaa jotain soitinta?
Soitan kitaraa ja laulan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset?
Mulla on aika erikoisia harrastuksia, joten anonymiteettisyistä en halua kaikkea paljastaa. Mutta yksi harrastuksistani on ratsastus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulta pitäisi kysyä yhtään mitään kun et ole edes äiti?
Ei missään tapauksessa pidäkään. Aloituksessanihan kysytään, että HALUATKO kysyä jotain? Jos et halua, älä kysy. Aika moni on kuitenkin halunnut. :)
Ap
M47
Kitara , Fm, rauha, hyvännäköisehkö, 183/67
Lähde kanssani treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Millaista 1990-luvulla oli?
Vaatteet ainakin oli isompia kuin nyt, vaikka olen jonkin verran painavampi. Kyllä mulla oli varsin tapahtumarikas nuoruus. Semmonen, jota on kiva nyt muistella, vaikka elänkin eniten tässä hetkessä enkä menneisyydessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
M47
Kitara , Fm, rauha, hyvännäköisehkö, 183/67
Lähde kanssani treffeille?
Oot varmasti ihan mahtava tyyppi, mutta mun makuun liian laiha. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sussa olisi mitään vikaa. On paljon naisia, jotka pitävät laihoista miehistä.
Ap
Paras elokuva tai top 3 parasta?
Vuokralla vai omistusasunto?
Jos on omistusasunto niin paljonko lainaa jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin?
En haaveile avioitumisesta.
Ap
Kyllä esim. sovinnaisuutta löytyy mun kokemukseni mukaan enemmän pikkupaikkakunnilta. Täällä Helsingissä voin elää haluamanilaista elämää miettimättä mitä naapurikin nyt tästä ajattelee.
Ap