Olen 46-vuotias, lapseton kaupunkilaissinkkunainen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Paras elokuva tai top 3 parasta?
Vuokralla vai omistusasunto?
Jos on omistusasunto niin paljonko lainaa jäljellä?
En valitettavasti osaa arvottaa elokuvia. Asun omistusasunnossa. Lainaa vielä muutama kymppitonni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko posliini?
Ei.
Ap
No ei sit mitään
Vierailija kirjoitti:
Pahin pelkosi? Mitä häpeät eniten itsessäsi/elämässäsi?
Mikset vastannut tähän?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielestäsi kaunis, hyvännäköinen?
Haluaisitko muuttaa jotain asiaa ulkonäössäsi jos voisit?
Olen ihan ok näköinen. Kyllä mua on kauniiksikin kehuttu. Haluaisin muuttaa ulkonäössäni käsivarret, jotka ovat jostain syystä viime vuosina paksuuntuneet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin pelkosi? Mitä häpeät eniten itsessäsi/elämässäsi?
Mikset vastannut tähän?
Tämä on vaikea kysymys, johon en noin vain osaa vastata. En tiedä mikä on pahin pelkoni tai mitä häpeän eniten, mutta pelkään ainakin sairastumista ALSiin tai dementiaan. Häpeän ajoittaista ylitunteellisuuttani väärissä tilanteissa.
Ap
Jos olisit vajaakuntoinen, etkä olisi viisikymppiseksi mennessä saanut töitä etkä ammattia, mitä olisit tehnyt? Sinulla ei olisi auttavia vanhempia eikä sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella ystävälläsi on lapsia, ja kuinka monella ei ole?
Puolet, puolet. Olen onnekas, että olen saanut tutustua kaikenlaisissa elämäntilanteissa oleviin ihmisiin. Myös itseellisiin äiteihin ja homomiehiin, jotka olisivat halunneet lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vajaakuntoinen, etkä olisi viisikymppiseksi mennessä saanut töitä etkä ammattia, mitä olisit tehnyt? Sinulla ei olisi auttavia vanhempia eikä sukulaisia.
En ole oikea henkilö vastaamaan tähän, koska en ole tällaisessa tilanteessa. Mulla on korkeakoulututkinto ja työpaikka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka pressa ehdokkaista on mielestäsi tällä hetkellä paras?
Jutta Urpilainen.
Ap
Oletko mielestäsi kaunis, hyvännäköinen?
Haluaisitko muuttaa jotain asiaa ulkonäössäsi jos voisit?