Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 46-vuotias, lapseton kaupunkilaissinkkunainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.11.2023 |

Vastaan hetken.

Kommentit (214)

Vierailija
181/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen ap olet? Etkai ole kehonpositiivinen tai ruma kuin rullatuoli?

Tykkäätkö seksistä?

T:komiamies 184cm ja 72kg

Vierailija
182/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivustolla tapaa harvoin yhtä viisasta naista kuin sinä. Harmi, ettei sinua voi tavata missään oikeasti. 

m49

Voi kiitos, tämäpä lämmitti mieltä, vaikka kommentti tulikin anonyymillä keskustelupalstalla! Mikä vastauksissani on ollut sellaista, että ajattelet minun olevan viisas?

Ap

Kirjoitat hyvää suomea. Siitä voi päätellä, että olet viisas - ja varnasti koulutettukin. Olisi mukava keskustella kanssasi oikeastikin. Täällä on yleensä vain kohinaa.

m49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tapailla miestä joka on käyttänyt prostituoidun palveluksia?

En voisi.

Ap

Vierailija
184/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti jäljellä, meetkö vtuileen muille alustoille?

Vierailija
185/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivustolla tapaa harvoin yhtä viisasta naista kuin sinä. Harmi, ettei sinua voi tavata missään oikeasti. 

m49

Voi kiitos, tämäpä lämmitti mieltä, vaikka kommentti tulikin anonyymillä keskustelupalstalla! Mikä vastauksissani on ollut sellaista, että ajattelet minun olevan viisas?

Ap

Kirjoitat hyvää suomea. Siitä voi päätellä, että olet viisas - ja varnasti koulutettukin. Olisi mukava keskustella kanssasi oikeastikin. Täällä on yleensä vain kohinaa.

m49

Kiitos m49, itsekin kirjoitat hyvin. Olen korkeakoulutettu, varmaan sinäkin?

Ap

Vierailija
186/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako 59-vuotias mies joka on Mensan jäsen ja joka on matkustanut noin 60 maassa mutta joka haluaa Suomessa palvelua suomeksi. 

Ei kiinnosta.

Ap

Syy?

Palvelun vaatiminen suomeksi. Esim. ravintoloissa ei yksinkertaisesti ole suomenkielistä työvoimaa saatavilla. Koen myötähäpeää niistä suomalaisista, jotka raivoavat asiasta tarjoilijalle, joka saattaa esim. olla vasta Suomeen saapunut opiskelija.

Ap

Olinko raivoamassa? En mene sellaiseen paikkaan, jos en saa palvelua suomeksi niin vaihdan paikkaa. Minä en tarvitse mitään näennäiskansainvälisyyttä, sen verran on tuolla maailmalla tullut kuljettua. Ranskassa tai Saksassa tarjoilijoiden on osattava maan kieltä, eikä siellä omaa kansaa vähätellä kuten Suomessa.

Vierailija
187/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupunkilaisnaiset katsovat alas kirkonkylillä ja pitäjissä asuvia sinkkumiehiä?

Vierailija
188/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi.

Ap

Entäs jos se sanoo sen sinulle vasta vuoden jälkeen? 

Vierailija
189/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m49

Ap

m49

Kiitos m49, itsekin kirjoitat hyvin. Olen korkeakoulutettu, varmaan sinäkin?

Ap

En ole. Mutta sanotaan näin, että lapsuuden ja nuoruuden viiteryhmä oli hyvä. Kiitos siitä kuuluu vanhemmilleni.

m49

Vierailija
190/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen ap olet? Etkai ole kehonpositiivinen tai ruma kuin rullatuoli?

Tykkäätkö seksistä?

T:komiamies 184cm ja 72kg

Olen suht pitkä ja normaalivartaloinen, en mikään missi kuitenkaan (ei ne missit muutenkaan taida kyllä mun ikäluokassa pyöriä :-D ).  Iho on nuorekas, mutta kuten aiemmin kerroin, käsivarret ovat jostain syystä paksuuntuneet viime vuosina, liittyiskö ikään? Tykkään seksistä hauskan ja tunneälykkään miehen kanssa.

Ap

Vierailija
191/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako 59-vuotias mies joka on Mensan jäsen ja joka on matkustanut noin 60 maassa mutta joka haluaa Suomessa palvelua suomeksi. 

Ei kiinnosta.

Ap

Syy?

Palvelun vaatiminen suomeksi. Esim. ravintoloissa ei yksinkertaisesti ole suomenkielistä työvoimaa saatavilla. Koen myötähäpeää niistä suomalaisista, jotka raivoavat asiasta tarjoilijalle, joka saattaa esim. olla vasta Suomeen saapunut opiskelija.

Ap

Olinko raivoamassa? En mene sellaiseen paikkaan, jos en saa palvelua suomeksi niin vaihdan paikkaa. Minä en tarvitse mitään näennäiskansainvälisyyttä, sen verran on tuolla maailmalla tullut kuljettua. Ranskassa tai Saksassa tarjoi

Et sinä varmaan raivoakaan. Ei ollut tarkoitus syyttää, pahoitteluni.

Ap

Vierailija
192/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupunkilaisnaiset katsovat alas kirkonkylillä ja pitäjissä asuvia sinkkumiehiä?

Itse en katso alaspäin, jos pitäjässä asuva sinkkumies on tehnyt elämässään muutakin kuin asunut siellä pitäjässä.

Ap

Vierailija
193/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en katso alaspäin, jos pitäjässä asuva sinkkumies on tehnyt elämässään muutakin kuin asunut siellä pitäjässä.

Ap

Siis maajussi kelpaisi?

Vierailija
194/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi.

Ap

Tämä on paha. Jos meillä olisi syntynyt hyvä henkinen ja fyysinen yhteys ja kuulisin hyvät perustelut prostituoidun palvelusten käyttämiselle, voisin jatkaa suhdetta.

Ap

Vierailija
195/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi.

Ap

Tämä on paha. Jos meillä olisi syntynyt hyvä henkinen ja fyysinen yhteys ja kuulisin hyvät perustelut prostituoidun palvelusten käyttämiselle, voisin jatkaa suhdetta.

Ap

Jos se on puhdas panetus. Monessa maassa ei muunlainen kanssakäyminen onnistu.

Vierailija
196/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis maajussi kelpaisi?

Meidän elämien yhteensovittaminen kävisi vaikeaksi, joten tuskin valitsisin puolisokseni maajussia. En kuitenkaan katso ketään alas vain asuinpaikkatiedon perusteella.

Ap

Vierailija
197/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tarkoitat tuolla? Työ on täällä. Vähän vaikea alkaa tekemään muuta, kun kaikki on täällä.

Vierailija
198/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö ja mikä on kuppikoko?

Vierailija
199/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kysymyksistä! Tämähän pysyi yllättävän asiallisena ja aikaa vierähti pari tuntia, vaikka lupasin vastata "hetken". :-D Hyvää yötä ja rentouttavaa viikonloppua!

Ap

Vierailija
200/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi.

Ap

Ap

Minä olen käyttänyt. Mutta perustelut voin kertoa kahden kesken. 

m49