Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 46-vuotias, lapseton kaupunkilaissinkkunainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.11.2023 |

Vastaan hetken.

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Siitä että kuten sanoit, olet pystynyt opiskelemaan.  Saat tehdä mieleistä työtä. Itse olen oppimisvaikeuksista kärsivä kotiäiti. Elämääni on määrittänyt oppimisvaikeudet paljon. Tuskin olisin ilman niitä mennyt naimisiin ja saanut lapsia. Olisin halunnut uran ja itsenäisen elämän. 

Kiinnostava kommentti, kiitos siitä! On totta, että olen onnekas noissa mainitesemissasi asioissa. Minua ei kuitenkaan kukaan hoida, jos vanhana vaikkapa sairastun dementiaan. Sulla on se mahdollisuus, että lapset hoitavat.

Koitan tehdä voitavani, jotta pysyisin mahdoll

Minua vituttaa kotiäitinä varmaan kymmeniä kertoja päivässä.  Talous vaan on niin etten voi erota, kun en edes mitään töitä saa.

Vierailija
162/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Siitä että kuten sanoit, olet pystynyt opiskelemaan.  Saat tehdä mieleistä työtä. Itse olen oppimisvaikeuksista kärsivä kotiäiti. Elämääni on määrittänyt oppimisvaikeudet paljon. Tuskin olisin ilman niitä mennyt naimisiin ja saanut lapsia. Olisin halunnut uran ja itsenäisen elämän. 

Kiinnostava kommentti, kiitos siitä! On totta, että olen onnekas noissa mainitesemissasi asioissa. Minua ei kuitenkaan kukaan hoida, jos vanhana vaikkapa sairastun dementiaan. Sulla on se mahdollisuus, että lapset hoitavat.

Koitan tehdä voitavani, jotta pysyisin mahdoll

Muuta maalle niin ei tarvitse elää kuplassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö aamupalaa?

Syön. Joka aamu paitsi kun käyn kerran vuodessa verikokeissa.

Ap

Minäkin käyn. Mikä neurologinen sairaus sinulla on? Minulla ms. 

m49

Vierailija
164/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on helppo elämä

Mistä näin päättelet?

Ap

Koitan tehdä voitavani, jotta pysyisin mahdollisimman toimintakykyisenä mahdollisimman pitkään,

Järjetöntä tai ei, olen vierestä seurannut, kuinka monen hieman itseäni vanhemman "lapsen" rastina on muistisairaasta vanhemmasta huolehtiminen. Kotiavaimia teetetään jatkuvasti, kun edellisiä hukkuu. Hoitopaikkaa suunnitellaan ja kotia suunnitellaan dementiaturvalliseksi. Sisarusten rinki soittelee toisilleen ja sopii kuka seuraavaksi menee käymään ja hoitamaan esim. pankkiasioita. Itse en tule saamaan apua tällaisiin asioihin, jos muistisairaus kohdalle osuu.

Ap

Vierailija
165/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkin siis mies, vai? 

Mikä saa sut noin päättelemään? Aloituksessahan jo kerron olevani nainen.

Ap

Vierailija
166/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako 59-vuotias mies joka on Mensan jäsen ja joka on matkustanut noin 60 maassa mutta joka haluaa Suomessa palvelua suomeksi. 

Vierailija
167/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyöreäpeppuinen?

Vierailija
168/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako 59-vuotias mies joka on Mensan jäsen ja joka on matkustanut noin 60 maassa mutta joka haluaa Suomessa palvelua suomeksi. 

Ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
169/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

Ap

Syy?

Vierailija
170/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivustolla tapaa harvoin yhtä viisasta naista kuin sinä. Harmi, ettei sinua voi tavata missään oikeasti. 

m49

Vierailija
171/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pyöreäpeppuinen?

Njaa. On tuo tarakka enemmän pyöreä kuin littana tai neliö. En kuitenkaan ole mikään salikissa, jos sitä ajat takaa.

Ap

Vierailija
172/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pyöreäpeppuinen?

Njaa. On tuo tarakka enemmän pyöreä kuin littana tai neliö. En kuitenkaan ole mikään salikissa, jos sitä ajat takaa.

Ap

En aja, iso peppu on tärkeä, ilman sitä en kiinnostu naisesta.

Vierailija
173/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta v i t t u a k a a n.

Vierailija
174/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivustolla tapaa harvoin yhtä viisasta naista kuin sinä. Harmi, ettei sinua voi tavata missään oikeasti. 

m49

Voi kiitos, tämäpä lämmitti mieltä, vaikka kommentti tulikin anonyymillä keskustelupalstalla! Mikä vastauksissani on ollut sellaista, että ajattelet minun olevan viisas?

Ap

Vierailija
175/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko peräreikääsi ronklaava kullinlutkuttaja?

Vierailija
176/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko 58v mies? Olen mensan, 4H kerhon ja Suomen Saabklubin jäsen

Vierailija
177/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tapailla miestä joka on käyttänyt prostituoidun palveluksia?

Vierailija
178/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. nyrkkeylyottelukunnossa, juossut paljon. Normaalisti painan enemmän. 

M47, lähde treffeille :) M, fm, 183/67-77. En ole liian laiha., voin vakuuttaa.  

Vierailija
179/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko 58v mies? Olen mensan, 4H kerhon ja Suomen Saabklubin jäsen

Ja unohtui vielä kertos että ukkomies

Vierailija
180/214 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

Ap

Syy?

Palvelun vaatiminen suomeksi. Esim. ravintoloissa ei yksinkertaisesti ole suomenkielistä työvoimaa saatavilla. Koen myötähäpeää niistä suomalaisista, jotka raivoavat asiasta tarjoilijalle, joka saattaa esim. olla vasta Suomeen saapunut opiskelija.

Ap