Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö enemmän suolaisesta vai makeasta?

Vierailija
22.04.2023 |

Minä ilmeisesti suolaisesta. Jos olisi tarjolla pulla tai juustovoileipä, ottaisin leivän. Samoin suklaa tai chilipähkinät, ehdottomasti pähkinät. Jos muu perhe ottaa jälkiruokaa, jätän usein väliin.

Entä te?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista - sekä suklaa että sipsit maistuu.

Vierailija
2/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeasta. Itse tehdyt korvapuustit ja muut pullat, sacherkakku, mansikkakermakakku, toscapiirakka, suklaakonvehdit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisesta. En pysty syömään makeaa, tulee huono olo ja päänsärky. Ei vaan maistu.

Vierailija
4/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolaisesta. En pysty syömään makeaa, tulee huono olo ja päänsärky. Ei vaan maistu.

Lisäksi aikuisiän diabetes. Pärjäilen ilman lääkitystä, varmaan just siksi, että en vaan pysty syömään yhtään mitään sokerista.

Vierailija
5/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minua vetää puoleensa hedelmät, marjat, leivokset, mielellään terveellisenä versiona. Usein on se suklaa tyrkyllä vaan kaupassa. Eli vastaan makea, ei liian. Mutta naisillekin käy joskus suolainen.

Vierailija
6/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään syö juuri lainkaan makeaa. Toki voin ottaa palan kakkua jos semmoista tarjotaan. Kotiin en osta kuin erittäin harvoin karkkia tai semmoista.

Vierailija
7/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolainen. Syön kyllä makeaakin, mutta suolainen on ehdoton lemppari.

Vierailija
8/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minua vetää puoleensa hedelmät, marjat, leivokset, mielellään terveellisenä versiona. Usein on se suklaa tyrkyllä vaan kaupassa. Eli vastaan makea, ei liian. Mutta naisillekin käy joskus suolainen.

"Naisillekin käy joskus suolainen" 😂

Vierailija
9/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena vastaan, että suolainen.

Vierailija
10/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisesta. En ole koskaan ollut perso millekään makealle.

Vierailija
11/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suklaaöverit ja sitten vähän sipsiä tasapainottamaan.

Vierailija
12/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli selvästi jonkun "naisekspertin" kirjoittama tuo viesti :D

Suolaisesta pidän enemmän. Joskus on kiva ottaa yksi pieni jäätelöpuikko tai muutama pala suklaata kahvin kanssa lounaan päälle. Mutta ei missään nimessä mitään makeamässäjäisiä, siihen en kykene. Mieluummin kokonainen pizza tai paketti suolakeksejä, jos kunnon herkuttelun tarve iskee.

Vierailija
13/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän happamasta. Jäiset puolukat, karpalot, jogurtti/piimä/viili/rahka, ruisleipä, sitruunavesi, nam!

Vierailija
14/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ruokaa syödään, mutta Pizzaa harvemmin, se on se suolainen tai joku muu. Hedelmiä ei tule käytännössä syötyä silti kauheasti koska kaupassa ei aina tuoretta paitsi omenat, mehussa on hedelmää.

15/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista, mutta herkuiksi ostan yleensä makeaa. Nytkin on kaupasta ostettu leivos lauantain kunniaksi.

Vierailija
16/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhemmiten suolaisesta. Nuorena makeasta. Mistä lie johtuu.

Vierailija
17/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositusten mukaan kumpaakaan ei saisi syödä. Vaan molemmathan ne vetää puoleensa.

Vierailija
18/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v.ttua?

Tämä nainen valitsee sipsit! Aina.

Vierailija
19/19 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus molemmissa. En pidä juuri suolaisista "herkuista", vaan jos suolaista tekee mieli niin syön silloin kunnon ruokaa. Jos makeaa, silloin hedelmiä ja marjoja. Tyypit ketkä nyt pahoittavat tästä mielensä niin menkööt töihin, kaikilla omat mielipiteet.