İtsemurha on itsekäs teko
Kommentit (300)
Ainoa lääke kapitalismia vastaan nykyisin on valitettavasti itsemurha, ettei se voima pääse hyväksikäyttämään sinua ja kasva, vain kun sillä ei ole enää ruokaa, se itsekin nääntyy.
Kun ihminen on sen kuilun reunalla, että itsemurha on hänelle ainoa keino pois, pitääkö hänen epäitsekkäästi ajatella miten läheiset kärsii? Roikkua väkisin elämässä joka on pelkkää tuskaa ja piinaa, koska läheisille ei saa aiheuttaa pahaa mieltä?
Oletko itse niin epäitsekäs ja kannat marttyyrin kruunua jotta toisilla olisi hyvä mieli, itsestä viis?
Minkälaisia ovat ne läheiset jotka pystyvät katselemaan sivusta toisen kärsimystä johon aina ei apua saada yrityksistä huolimatta, ja tuomitsevat hänet jos hän päätyy viimeiseen ratkaisuun?
Onko se sinusta lähimmäisenrakkautta? Toitottaa jostain elämän lahjasta kun se "lahja" toiselle on kidutus?
Riippuu kärsimyksen määrästä kuka on itsekäs.Jos toinen kärsii todella paljon ,olisi todella itsekästä vaatia häntä jatkamaan kärsimystään kenenkään vuoksi.Kannatan eutanasiaa.
Kuolema on ihana asia, sitä ei tarvitse pelätä.Se on vain siirtymistä upeaan henkimaailmaan, iloon ja onneen.Silti sieltä halutaan itse tulla tänne fyysiseen maailmaan kokemaan asioita fyysisesti.Näin olemme tehneet jo useasti.Olemme vanhoja sieluja jokainen, tuhansia elämiä kokeneita.Joten myös elämä on ihana asia, kun sen oikein oivaltaa.Kenenkään ei kuulu täällä kärsiä, vaan elää onnellista elämää.Vain rakkaus on totta, kaikki muu on valhetta ja harhaa.Kaikki on hyvin,aina.Älä usko mihinkään muuhun.
Tähän tietoon olen tullut kokemuksieni ja monien vuosien tutkimisen jälkeen.
Miksihän yleensä ne kaikkein ihanimmat ja kilteimmät ihmiset päätyvät tekemään itsemurhan, tai vähintään harkitsevat sellaista?
Olen aivan eri mieltä aloittajan kanssa. Ymmärrän, miksi tuohon tilanteeseen päädytään, ja se EI ole itsekkyys. Päinvastoin tuohon murheelliseen päätökseen päätyvät useimmiten he, jotka pyrkivät olemaan muille mieliksi ja unohtavat, mitä itse elämältä haluavat. Lopulta huomaavat olevansa umpikujassa omien elämänsä päämäärien kanssa ja heittäneensä omat unelmansa romukoppaan. Päätöksen taustalla voi olla myös jokin tuskallinen sairaus, jota ei vain enää jaksa kantaa.
Huhhuh mikä aloitus. Ihmiset tekevät pääasiassa itsekkäitä tekoja. Tuntuisi ihan järjettömältä, että joku eläisi jonkun muun takia.
eipä ole kun oot vakavasti sairas en tahdo kenenkään kituvan vuokseni täällä
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen on sen kuilun reunalla, että itsemurha on hänelle ainoa keino pois, pitääkö hänen epäitsekkäästi ajatella miten läheiset kärsii? Roikkua väkisin elämässä joka on pelkkää tuskaa ja piinaa, koska läheisille ei saa aiheuttaa pahaa mieltä?
Oletko itse niin epäitsekäs ja kannat marttyyrin kruunua jotta toisilla olisi hyvä mieli, itsestä viis?
Minkälaisia ovat ne läheiset jotka pystyvät katselemaan sivusta toisen kärsimystä johon aina ei apua saada yrityksistä huolimatta, ja tuomitsevat hänet jos hän päätyy viimeiseen ratkaisuun?
Onko se sinusta lähimmäisenrakkautta? Toitottaa jostain elämän lahjasta kun se "lahja" toiselle on kidutus?
Luulenpa että sillä hetkellä henkilöä tuskin kiinnostaa yhtään mikään kuin tuskasta pääseminen
AP on trolli. Hän voisi kokeilla itsaria. Harmi kun hänen äitinsä ei tehnyt aborttia vaan itsekkäästi päätti jatkaa lisääntymistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, ja todella raukkamainen ja heikko teko
Raukkamainen voi olla, mutta heikko ei. Vaatii nimittäin aika paljon.
mitä raukkamaista siinä on. eikö ihminen saa pelätä? vai onko niin että altavastaajan pitää olla vahva saavuttaakseen kiusaajiensa kunnioituksen, jota ei kuitenkaan koskaan tule.
itsemurhaajan läheiset ja muutkin saa kyllä katsoa peiliin. voihan olla että olette (ap:n kaltaiset m***lkut) syyllisiä murhaan, ainakin epäsuorasti.
ei ole, jos onkin saaaa olla itsekäs. jokaisella oikeus päättää omasta kehostaan joka tavalla. jos pitkän harkinnan tulos, ennustettavuus, kuten sairauksia tosi köyhyttä, ikääntyminen ,yksinäisyys, elämisen laatu heikkoa,ei lähiverkostoa vanhana, jopa nälkää,just ja just hengissä mutaa puute kaikesta,,ei ihmisarvoista elämää. tai taipumus vääriin tekoihin pedofiilit ,rikollinen mieli, taakkana ..
itsemurhahan on täydellinen harmaa kivi -teko. eroon kerralla koko narsistisesta maailmasta. ja jälkeenpäin ännät itkee kuin itsekäs se olikaan, nyt meidän täytyy mennä hautajaisiin yhyy nyyh nyyh
olin masentunut. hoettiin "ota itseäsi niskasta kii"
otin. hankin oikein köyden sitä varten.
Parantumattomasti sairaan, kivuista kärsivän itsemurha on ymmärrettävää. Ja sallittava.
Niin että ihan sen vuoksi pitäisi täällä elää ja kärsiä, ihan vaan muiden vuoksi pitäisi jaksaa? Niin olen itse menettänyt ainoan sisareni itsemurhalle ja vaikka minuun sattuukin oli se siskoni ratkaisu ja hänen elämänsä. Jokasella on oikeus päättää omasta elämästään ja itse ajattelen että siskollani on nyt rauha ja se antaa lohtua.
Ihmisen subjektiivinen oikeus. Päättää omista asioista. Miksi siinä kohtaa MUUT muka olis tärkeempiä ja heidän tunteensa. Eihän hekään o yhtään välittäny mun oloista/tunteista.
Muut ei saa syyllistää im:n tehnyttä. Jatkakaa elämäänne. Voitte myös vilkasta peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän yleensä ne kaikkein ihanimmat ja kilteimmät ihmiset päätyvät tekemään itsemurhan, tai vähintään harkitsevat sellaista?
Johtuu meistä muista. Annan esimerkin: kiltteys tarkoittaa heikkoutta ja tyhmyyttä. Sellainen asenne-ilmapiiri. Elä siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Masentuneet ja muut elämään pettyneet voisi viedä johonkin Gazaan tai Afrikan slummiin kokemaan oikeaa kurjuutta. Ehkä tulisi vähän uutta näkökulmaa? Ja voisi vaikka tehdä jotain hyvää ja auttaa muita eikä vain vatvoa omaa pahaa oloa...
Sinäkö lähtisit viemään?
Tämänkin voi tulkita jokseenkin itsekeskeiseksi kommentiksi. Miksi et voi antaa edes anteeksi? Miksi päällimmäinen tunteesi tuntuu olevan että sinua on satutettu?