Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

İtsemurha on itsekäs teko

Vierailija
03.11.2023 |

Siitä aiheutuu turhaan taakka läheisille.

Kommentit (300)

Vierailija
281/300 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
282/300 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei nyt ole siitä että itsemurhan tehneen läheiselle tulee "paha mieli". Vaan siitä, että se traumatisoi läheiset lopun iäksi ja pilaa heiltä mahdollisuuden elää normaalia elämää. Itselläni mennyt kymmeniä vuosia hukkaan sen takia. Olisin halunut toisenlaisen ja onnellisemman elämän. Hakisitte edes apua ennen kuin pilaatte muiden elämän. 

Hain apua. Sain ajan kolmen viikon päähän. Katsotaan miten käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/300 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin olla tekemättä itsemurhaa. Nyt läheiset repii hiuksiaan ja peliverkkareitaan. Olen rajaton idiootti. Olin kuulema itsekäs.

Hah hah takaaja maksaa. Minä en maksa!

Vierailija
284/300 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli. Jäi töissä työkoneen alle. Minä, sisarukset, äitini, isovanhemmat ja muut traumatisoiduimme pahoin.

Isäni oli itsekäs sika!

Vierailija
285/300 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo keskusteltu äiti. Törmäsin tapahtuneen jälkeen usein tuohon ajatteluun, että mies teki varmaan parhaansa tappaessaan itsensä. Se oli varmaan tarkoitettu lohdutukseksi, mutta ei se kyllä toiminut. Koin, että se oli jotain tarvetta vain selittää asia parhaiten päin, antaa minulle jotain toivoa, vakuutella, että minä ja lapset emme olleet arvottomia hänen silmissään, jotain tämmöistä.

Itse ajattelen, että tapahtuma on käsittämätön enkä saa, eivätkä lapsemme saa, koskaan varmaan tietää, mitä oikeasti tapahtui. Emme tiedä,mitä hän ajatteli, emme tiedä, miksi hän sen teki. Siihen on tyydyttävä ja sen kanssa elettävä. Hän teki tämän päätöksen, joka tulee koskettamaan minua ja lapsia aina, ja päätti olla kertomatta miksi. 

Joku ventovieras saa täällä kaikessa rauhassa pitää minua kohtuuttomana, kun en pi

Ollaan sitten puhumatta!! Hys hys..

Vierailija
286/300 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
287/300 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on lapsen tekeminenkin

Vierailija
288/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
289/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me lähdetään täältä joskus. Toisen vuoksi eläminen on hyvä eettinen kysymys. Kenen vuoksi täällä pitää elää ja kuinka kauan?

Vierailija
290/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön kuka haluaa. Mitä se muille kuuluu?

Vierailija
291/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhako ei ole itsekäs teko, kun se ei ole itse-?

Vierailija
292/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhako ei ole itsekäs teko, kun se ei ole itse-?

Oliko nyt mur hasta kyse? No ei. Mee muualle

Vierailija
293/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on oikeus tehdä omaa elämäänsä ja sen jatkumista koskevia päätöksiä täysin itsekkäästi. 

Itsekkyys on leimattu kulttuurissamme virheellisesti jotenkin kielteiseksi asiaksi. Se on usein myös hyvin terve ja toivottaviin lopputuloksiin johtava motivaatioperusta. Ja itsekkyyttäkin on monenlaista; tuhoavaa ja rakentavaa ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
294/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeiset paski.jaiset eivät omaisiaan mieti. Hirt.een vaan ja jätetään toiset kärsimään.

Vierailija
295/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ihmisestä vielä saada jokin hyöty että hän saa kuolla?

Vierailija
296/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ihmisestä vielä saada jokin hyöty että hän saa kuolla?

Pitää. Lasten ja vanhempien häpeä ja suru täytyy minimoida, raha perintö huolehtia, huh. Kiire tulee sille, joka täältä vain haluaa pois.

Vierailija
297/300 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
298/300 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka laskee ilmat pihalle itsemurhan tehnyttä haukkuvasta uhrautuu ihmiskunnan yhteisen hyväksi ja pitää palkita miljoonan euron palkinnolla ja korkeimmalla arvomerkillä.

Vierailija
299/300 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on empatiakyvytön sosiopaatti. Ime ap kuolleen isäsi kupan mädättämää mulk***kua!!!!!!!!!

Vierailija
300/300 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista asiaa kuin itsemurha ei ole edes olemassa. Murha on rikos. Oman elämänsä lopettaminen ei ole, joten se ei ole murha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi