İtsemurha on itsekäs teko
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin itsemurhan tehneen omaisena myönnän, että onhan itsemurha itsekäs teko. En silti syytä läheistäni. Minulla ei ole kokemusta siitä valtavasta henkisestä kuormasta ja tuskasta, joka johti hänet itsemurhaan. Yritin olla hänen tukenaan, mutta valitettavasti rakkaus ei aina riitä.
Ai SINÄ myönnät? Toinen teki sen, ja sinä sieltä jostain MYÖNNÄT!
Yritit olla ja yritit olla. Joo v8678ttu tiedetään teikäläiset, kaikkenne antaneet.
Onhan se itsekästä, että levittää oman tuskansa kaikkien läheistensä harteille. En tule ikinä toipumaan tästä menetyksestä. Ymmärrän silti, miksi hän teki mitä teki.
Sinulla on selvästi jotain käsittelemättömiä asioita omassa elämässäsi, kun koet noin suurta tarvetta hyökätä minua kohtaan
En ole eri mieltä kanssasi, totta kai on itsekästä odottaa toisen jatkavan elämäänsä kärsien. Kaipa itselläni on taustalla ajatus siitä, että niin kauan kun on elämää, niin on myös toivoa. Toivoa paremmasta, toivoa siitä, että asiat olisivat hyvin. Kuolema on hyvin lopullinen ja ehdoton ratkaisu.
Jokainen kuolee joskus. Jotkut haluavat lähteä aiemmin, eikä siihen ole kellään mitään sanomista.
Suomi on maailman onnellisin maa.
Ei mulla muuta ja älkää valittako koska asumme maailman onnellisimmassa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin itsemurhan tehneen omaisena myönnän, että onhan itsemurha itsekäs teko. En silti syytä läheistäni. Minulla ei ole kokemusta siitä valtavasta henkisestä kuormasta ja tuskasta, joka johti hänet itsemurhaan. Yritin olla hänen tukenaan, mutta valitettavasti rakkaus ei aina riitä.
Yritit olla ja yritit olla. Joo v8678ttu tiedetään teikäläiset, kaikkenne antaneet.
Onhan se itsekästä, että levittää oman tuskansa kaikkien läheistensä harteille. En tule ikinä toipumaan tästä menetyksestä. Ymmärrän silti, miksi hän teki mitä teki.
Sinulla on selvästi jotain käsittelemättömiä asioita omassa elämässäsi, kun koet noin suurta tarvetta hyökätä minua kohtaan
Paskaksi en ole koskaan häntä väittänyt, se on sinun oma (väärä) tulkinta. Ja sinä voit olla mitä mieltä haluat, mutta minä koen, että itsemurhassa tuska levittyy kuolleen läheisten harteille. Hänen lapsensa, vaimonsa, vanhempansa, sisaruksensa ja ystävänsä ovat kaikki ikuisesti rikki tämän menetyksen myötä. En kerro, mikä näistä olen itse, koska se ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on selvästi jotain käsittelemättömiä asioita omassa elämässäsi, ku
Ei tarvitse kertoa koska tiedetään jokainen että olet äiti tai korkeintaan faija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on selvästi jotain käsittelemättömiä asioita omassa elämässäsi, ku
Ulkopuolisen on helppo ajatella kauniita toivosta, kun ei ole se, joka joka hetki kärsii.
Jokainen saa lähteä täältä heti kun haluaa eikä siinä ole kenelläkään muulla mitään asiaa alkaa kiukutella tai vaatia yhtään mitään. Ikävöimään toki jää, mutta pitää ajatella sen olleen ihmisen oma halu lähteä.
Itsemurhan tekevää syyllistävä on kuin narsisti jota harmittaa kun joku otti häneltä jotain kivaa pois. Ei häntä se ihminen itsessään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman onnellisin maa.
Ei mulla muuta ja älkää valittako koska asumme maailman onnellisimmassa maassa.
Mahdotonta. Maalla ei edelleenkään ole tunteita, tai ihminen ei niitä ainakaan pysty mittaamaan ja tulkitsemaan.
Höpsistä, itsaria miettivä on niin omien ongelmiensa murtama, että ei hän edes ajattele läheisiään. Ja on se itsekäs teko, halu päättää tämä murhe ja ahdistus, mikä sisintä kalvaa. Minä olen tehnyt kaiken valmiiksi. Nuorin lapsista täyttää 18 parin vuoden päästä, silloin katson että nyt on aika tehdä omia ratkaisuja. Olen paljon jo tehnyt valmiiksi, myynyt perintötilan, jossa lapset eivät koskaan viihtyneet, rahoilla ostin kolme osakehuoneistoa kaupungista ja sijoitin pörssin osakkeisiin myös.
Mies lähti lätkimään pienen painostuksen jälkeen ja lapset ovat tätä nuorinta lukuunottamatta jo pesästä lentäneet. Olen päätökseni siis tehnyt ja valmistautunut lähtööni. En aio kirjoittaa mitään, tapaus tulee näyttämään onnettomuudelta. Ja miksikö? Elämälläni ei ole enää mitään päämäärää, tämä on ajelehtimista päivästä toiseen. Mitään kiinnekohtaa ei ole kun nuorin lähtee yliopistoon (toivottavasti). En jää täänne kitumaan ja katsomaan hiusten harmaantumista. Olen tehtäväni tehnyt. Tuo on hyvä hetki, lapset itsenäistyvät ja siteet haurastuvat. Pari juttua seuraavan parin vuoden aikana pitää tehdä ja se on sitten siinä.
Itsemurhaa joskus harkinneena olen tullut ennemminkin siihen tulokseen että ap:n kaltaisten moraalisten läpip***kojen murha olisi parempi vaihtoehto.
Hmm, empatiatasostasi päätellen..AP, oletko kenties kristitty?
Aidot kristityt rakastavat lähimmäisiään kuten itseään.
Jos on pienet Munat silloin joutaa tappaa itsensä, en tykkää pienimunaiset miehet, ne on luusereita, en näe muuta jos olisi pienet Munat niin hirttäskööb itsensä. Minulla on iso muna minä menestyn elämässä. Nykyään miehen Munat on tärkeintä millaiset Munat miehelle on sellainen mies on 6
Suksi v*ttuun pystyyn. Itsekästä on väkisin yrittää saada huonosti voivaa henkilöä pysymään elämän syrjässä kiinni kun tämä ei sitä selkeästikääk itse halua eikä enää kykene.
Syy miksi aikanaan päätin tehdä otsikossa mainitun asian on, että yritin saada apua, mutta sitä ei annettu.
Oli toki itsekästä, myönnän. Vaan vaihtoehtoa ei enää ollut.
niin siis en halua että kukaan kärsii mun takia
Itsekästä on läheisiltäkin vaatia, että joku jatkaa kärsimyksiään vain niiden läheisten takia. Toki levittämättä eläessäänkään tuskaansa läheisten harteille, kunhan hiljaa kidut täällä meidän mieliksemme niin kaikki on hyvin!