Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kaveria/ystävää sulla on?

Vierailija
03.11.2023 |

Mulla nolla.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset taas toimii miten sattuu, mutta tämä oli ihanasti ja osuvasti sanottu! 

Elämässä on hyvä olla monta jalkaa (kuten tuolissa) mihin turvata.

Mun elämä on kuin baarijakkara, vain yksi jalka, minä itse.

Vierailija
62/65 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän päivän tuttuja muutama.

Muutaman kerran vuodessa joku saattaa viestiä laittaa. Livenä olen käynyt kahvilla yhden kanssa, jos lasketaan koronan alusta tähän päivään.

Olen työssäkäyvä, koulutettu, puhelias perheenisä joka päivittäin kohtaa paljon ihmisiä, mutta jostain syystä niistä ei koskaan muodostu ystävyyssuhteita. Yrittänyt olen, mutta ilmeisesti vika on minussa kun en vastakaikua saa.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 ystävää joiden kanssa näen muutaman viikon välein kulloistakin plus yksi, joka asuu toisessa kaupungissa. Kaksi näistä ns. sydänystäviä, toisen kanssa näemme harvoin mutta viestittelemme paljon, toisen kanssa näemme vähän useammin ja olemme tietoisia myös ns. arkisista kuulumisista. 

Ennen oli kaksi sydänystää enemmän, toisen kanssa meni muutama vuosi sitten välit kokonaan kun minä kasvoin aikuiseksi ja hän ei. Toinen kuoli syöpään. 

Sitten on kavereita, joiden kanssa tulee oltua myös muutaman viikon välein: työkaverit ja puolison kaveripiirin kekkerit.

Arkea vietän pääasiassa puolison kanssa enkä kaipaa sosiaalista kanssakäymistä työpäivien päälle, viikonloppuisin kyllä.

Lisäksi joitain satunnaisia kavereita, kuten entisiä työkavereita, sisarusten kumppaneita ja kavereita, entisiä koulukavereita, lapsuudentuttuja jne. joiden kanssa ei koskaan sovita treffejä mutta jos jossain nähdään niin vietetään hyvillä mielin aikaa yhdessä. 

Olen tyytyväinen tilanteeseen, paitsi joskus viikonloppuisin saattaa olla yksinäistä jos sydänystävät ja puoliso huitelevat omilla menoillaan. Olen ratkaissut asian niin että minulla on aivan ihana koti täynnä kaikkea mielenkiintoista tekemistä, joten viihdyn lopulta hyvin yksinkin. 

Vierailija
64/65 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ,kumpaakaan sorttia. Oon köyhä enkä ryyppääkään.

Vierailija
65/65 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä, kavereita toinen mokoma ja hyvän päivän tuttuja joitain kymmeniä.

Ystävän kanssa voidaan olla kuukausi olematta yhteydessä, vaikka asutaan kilometrin säteellä. Voidaan olla mitä ollaan ja luottamus 100%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme