Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi näyttää paremmalta ilman meikkejä tai muita kemikaaleja?

Vierailija
03.11.2023 |

Vinkit kehiin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti puhtaat ja kauniit hiukset, sekä siistit ja puhtaat vaatteet tuovat jo paljon. Hyvä ruokavalio ja runsas vedenjuonti auttavat sekä hiuksia, että ihoa voimaan hyvin. 

Hyvät ihonhoito-rutiinit auttavat myös. Vaikka sanoit tuossa, ei kemikaaleille, niin ripset ja kulmat voi kestovärjätä, jos ne ovat hirmuiset vaaleat, se tuo pientä ilmettä kasvoille ja sen voi tehdä ehkä parin viikon välein ihan kotona.

Varmaan mutta parempi kun ei käytä kemikaaleja. Varsinkaan hiusten tai minkä muun värjäämistä.

Vierailija
22/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan radiofrekvenssihoidosta hyötyä? Hampaiden valkaisuakin mietin, mutta siinäkin toki käytetään kemikaaleja (voiko niille olla allerginen)?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja nämä "hyvät ja hoidetut hiukset" -vinkit. Itsellä hiukset ovat hauraat ja kuivat sairauden ansiosta, eikä auta, vaikka tekisin mitä (elintavat ovat kunnossa ja hiusten hoito muutenkin). Sairaudet kun voivat vaikuttaa hiuksiin vähän samaan tyyliin kuin vanhuus. Ulkopuoliset, jotka eivät tiedä sairaudestani, varmaan sitten arvostelevat kun on nuorella ihmisellä niin kamalaa kuivaa höttöä tukka.

Toisaalta samalla tavalla ennen ihmettelin, miksi jollakin on niin väsyneen tai turvonneen näköinen naama, tmv. nykyään ymmärrän, kuinka paljon sairaudet vaikuttavat ulkonäköön, ja myös sen, että aika paljon monella tavalla sairaita kulkee keskuudessamme. Siinä ei paljon vedenjuonti tai vitamiinit auta, toisin kuin terveillä.

Vierailija
24/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut laittaa ämpäriä päähäsi?

Vierailija
25/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän voisi olla ideaa. Tulostaa vaan ämpärin ulkopintaan kuvan jostain kauniista naamasta. Nykyään varmaan voisi saada suoraan ämpäriinkin sen kuvan tulostettua, tehdäänhän niitä valokuvamukejakin. Sinä ilmeisesti olet tuota ämpärikikkaa kokeillut, kun osasit sitä suositella?

Ap

Vierailija
26/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä voi tehdä itse, tyyliin öljyistä, jauheista ja aktiivihiilestä. Eli raaka-aineet koostuu syömäkelpoisista materiaaleista, jolloin niitä voi laittaa ihollekin. Youtubesta löytyy englanninkielisiä ohjeita tyyliin diy mascara tms hakusanoilla

Vierailija
27/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän voisi olla ideaa. Tulostaa vaan ämpärin ulkopintaan kuvan jostain kauniista naamasta. Nykyään varmaan voisi saada suoraan ämpäriinkin sen kuvan tulostettua, tehdäänhän niitä valokuvamukejakin. Sinä ilmeisesti olet tuota ämpärikikkaa kokeillut, kun osasit sitä suositella?

Ap

Olen sen verran kaunis etten tarvitse sellaista, mutta olen kyllä suositellut kaikille rumille ystävilleni ja muillekkin sitä tarvitseville.

Vierailija
28/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran kaunis etten tarvitse sellaista, mutta olen kyllä suositellut kaikille rumille ystävilleni ja muillekkin sitä tarvitseville.

Sinun kaltaisella ei ole ystäviä.

Vierailija
29/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti moista. Eilen hyppäsin linkkuun meikittä, pipo päässä, rillit huurussa. Menin mihin vaan, oli pipo päässä. Olen nainen, perheellinen. En mikään harmaavarpunen. Laitan ripsiväriä, kun menen töihin tai iltamiin. 

Vierailija
30/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveenä pysyminen, kuntoilu, terve ruokavalio, nukkuminen, auringon välttely, hyvä leikkaus hiuksissa, ihonhoito niin, ettei tule finnejä.

Jos nämä uupuvat kuten minulla, melkein joka toinen viikko menee nykyään kuumeessa ja flunssassa, ettei voi kuntoillakaan, niin voi huijata kulmakarvojen kestovärjäyksellä ja hiusten värjäyksellä. Niissä vaan on kemikaaleja, joten ehkei ap:lle sovi.

Vierailija
31/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut pitää omasta ulkonäöstäni, kun olen 100% etätöiden takia ollut pitkään meikittä, jotain harvoja juhlia lukuun ottamatta. Ja toimistoaikana minä olin sitä mieltä, että olen ihan järkyttävän näköinen ilman meikkiä. Juurikin haaleat värit, pienet haaleat tihrusilmät, kalpea, "ei minkään näköinen". Ja kai se siihen meikattuun minään verratuna olinkin. Mutta kun silmä on tottunut luonnolliseen ulkonäköön, niin oikeastaan pidän siitä aika paljon. Näytän terveeltä ja pirteältä, ja nuoremmalta kuin meikissä (kun ikää on jo 40). Se haalea värityskin on oikeastaan kivan luonnollinen ja pehmeä, kunhan valitsee vaatevärit siihen sopivasti, eikä maantienharmaana pukeudu johonkin mustaan ja tulipunaiseen. 

Riittävän hyvät elämäntavat ja ihonhoito on ne, jotka saa minut ihan riittävän ok näköiseksi. Ihonhoidossa mulle sopivin on ns. skin cycling, jossa käytetään 4 päivän sykliä: 1. päivä happokuorinta, 2. päivä retinoli, 3 ja 4 päivä kosteutusta (kasvovesi, seerumi, voide). Toki jos mitään tuotteita ei halua käyttää, kun välttää kemikaaleja, niin sitten ihonhoitokaan ei ole vesipesua kummempana optio.

Vierailija
32/35 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti moista. Eilen hyppäsin linkkuun meikittä, pipo päässä, rillit huurussa. Menin mihin vaan, oli pipo päässä. Olen nainen, perheellinen. En mikään harmaavarpunen. Laitan ripsiväriä, kun menen töihin tai iltamiin. 

Käytät kuitenkin ripsiväriä niin mietit.

Vierailija
33/35 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidossa kylpeminen kuulemma auttaa. Mutta pitää olla täysmaitoa, ei rasvatonta. Kurkut silmien päälle. Sisäfilepihvikin käy.

Vierailija
34/35 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasvaa lapsesta asti tai 30 vee pamahtaa järkyttävät ruskeat läntit naamaan. :D

Vierailija
35/35 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa voi kuin sirotella tuhkaa päälleen, kun hiushoitarit, pyykinpesuaineet ja ihan vesikin ovat kemikaaleja. Tai sitten vain kannattaisi selvittää itselleen, mille on allerginen, kemikaali tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän