Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi näyttää paremmalta ilman meikkejä tai muita kemikaaleja?

Vierailija
03.11.2023 |

Vinkit kehiin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano peilin edessä "olen komea" tai "olen kaunis", sitten lähde ulos. Naiselle puuteria ja puna.

Vierailija
2/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio ja muut elämäntavat, juo tarpeeksi vettä. Noilla pääsee pitkälle.

Lisäksi puhtaat ja itsellesi sopivat vaatteet, joissa tunnet olosi hyväksi ja itsevarmaksi ja jos pidät lyhyempää hiusmallia, niin sen säännöllinen leikkauttaminen malliinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano peilin edessä "olen komea" tai "olen kaunis", sitten lähde ulos. Naiselle puuteria ja puna.

Eikö puuteri ja puna ole meikkejä?

Ap

Vierailija
4/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruokavalio ja muut elämäntavat, juo tarpeeksi vettä. Noilla pääsee pitkälle.

Lisäksi puhtaat ja itsellesi sopivat vaatteet, joissa tunnet olosi hyväksi ja itsevarmaksi ja jos pidät lyhyempää hiusmallia, niin sen säännöllinen leikkauttaminen malliinsa.

Lisäksi riittävä uni. Sillä on itselleni iso merkitys. Väsyneenä tai stressaantuneena tästä naamasta ei tahdo saada mitään edes meikillä, saati ilman. 

Vierailija
5/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa, niin plastiikkakirurgisilla leikkauksilla saa "ihmeitä" aikaan.

Vierailija
6/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

silarit auttaa. kukaan ei kato sun naamaa, kun tissit törröttää naaman edessä. 

Vierailija
7/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kuntoon. Aivan järkyttäviä hiuksia näkee laittautuneilla naisilla. Niin huonokuntoista höttöä ja sitten muka edestä yritetty laittaa, mutta takaa ei. On siis sellaista kuivaa, katkennutta ja kiillotonta niin kun ei hoitoainetta käytettäisi ollenkaan. 

Vierailija
8/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset kuntoon. Aivan järkyttäviä hiuksia näkee laittautuneilla naisilla. Niin huonokuntoista höttöä ja sitten muka edestä yritetty laittaa, mutta takaa ei. On siis sellaista kuivaa, katkennutta ja kiillotonta niin kun ei hoitoainetta käytettäisi ollenkaan. 

Ei hoitoaine ole mikään pakkotuote kaikille hiuslaaduille :D en ole (kai?) koskaan elämässäni käyttänyt hoitoainetta ja vaikka hiukset hyvin pitkät ovatkin, niin hyvää kuntoa on järjestäen kampaajat kehuneet. Toki pörröinen, käsitelty ja kihartuva hius tarvitsee enemmän kosteutta ja hoitoaine voi olla oikeasti tarpeellinen, mutta ei tosiaankaan aina. 

Vierailija
9/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea??

Vierailija
10/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä muuta voi kuin mahdollisimman imarteleva hiusväri/malli, tarpeeksi unta, väreiltään ja malliltaan sopivat vaatteet. Ravinnosta en sano mitään kun tunnen täysiä alkkiksia jotka ovat hyvännäköisiä, geenit on selvästi avainasemassa.

Vierailija
11/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa, niin plastiikkakirurgisilla leikkauksilla saa "ihmeitä" aikaan.

Ei mun kasvoissa oikein ole sellaista mitä saisi leikkauksilla korjattua. Haaleita värejä, lyhyitä ripsiä ja pieniä silmiä ei saa leikkauksilla muutettua.

Ap

Vierailija
12/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla keho kuntoon, mm. iho ja hiukset voivat sillä paremmin. "Keinotekoisesti" tutustu vartalotyyppiisi ja pukeudu sitä imartelevasti. Ja tietysti tee värianalyysi ja käytä sopivia värejä.

Vierailija
13/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä siinä muuta voi kuin mahdollisimman imarteleva hiusväri/malli, tarpeeksi unta, väreiltään ja malliltaan sopivat vaatteet. Ravinnosta en sano mitään kun tunnen täysiä alkkiksia jotka ovat hyvännäköisiä, geenit on selvästi avainasemassa.

Millä saat sen imartelevan värin ilman kemikaaleja?

Vierailija
14/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis edes näyttää paremmalta. Ole sen näköinen kun olet. Ala käyttäytymään kauniisti ;)

Vierailija
15/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat ja hyvät geenit.

Mä olen kaunis ilman meikkiä.

Vierailija
16/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti puhtaat ja kauniit hiukset, sekä siistit ja puhtaat vaatteet tuovat jo paljon. Hyvä ruokavalio ja runsas vedenjuonti auttavat sekä hiuksia, että ihoa voimaan hyvin. 

Hyvät ihonhoito-rutiinit auttavat myös. Vaikka sanoit tuossa, ei kemikaaleille, niin ripset ja kulmat voi kestovärjätä, jos ne ovat hirmuiset vaaleat, se tuo pientä ilmettä kasvoille ja sen voi tehdä ehkä parin viikon välein ihan kotona.

Vierailija
17/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silarit auttaa. kukaan ei kato sun naamaa, kun tissit törröttää naaman edessä. 

On jo isot tissit. On luomut.

Ohis

Vierailija
18/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti puhtaat ja kauniit hiukset, sekä siistit ja puhtaat vaatteet tuovat jo paljon. Hyvä ruokavalio ja runsas vedenjuonti auttavat sekä hiuksia, että ihoa voimaan hyvin. 

Hyvät ihonhoito-rutiinit auttavat myös. Vaikka sanoit tuossa, ei kemikaaleille, niin ripset ja kulmat voi kestovärjätä, jos ne ovat hirmuiset vaaleat, se tuo pientä ilmettä kasvoille ja sen voi tehdä ehkä parin viikon välein ihan kotona.

Olen allerginen suunnilleen kaikelle ja varmaan sokeutuisin, jos laittaisin noita myrkkyjä silmieni lähelle. Eivät ole ollenkaan turvallisia aineita.

Ap

Vierailija
19/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimatreeni, eli salille mars. Omasta kokemuksesta sanon että toimii, nyt treenannut muutaman vuoden ja ero entiseen on huomattava. Jotenkin kasvonpiirteetkin muokkautuneet. Ennen harrastin pelkkää kestävyysliikuntaa ja silloin olin paljon kulahtaneemman näköinen naamasta.

Vierailija
20/35 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestoväri = w t

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi