Siis porukka oikeasti norkoilee S-marketissa kassojen lähellä odottaen että kello lyö 20?
On kyllä köyhää porukkaa. Sitten kun kuulutus ilta-alesta tulee niin mätetään kassalle kärryllinen punalapputuoteita 🤣
Kommentit (110)
Mulle on ihan sama mitä joku musta ajattelee kun ostan punalapputuotteita ilta-alesta. Mä olen opintovapaalla ja omakotitalon kulut maksettavana yksin. Kyllä pitää etsiä säästökohteita joka paikasta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itsekin olin ennen tuollainen ja saavuin kauppaan jo hieman yli kello 19. Sitten tajusin, että käyn kaupassa nopeasti aamulla/päivällä ja piilotan punalaputetut tuotteet jotka haluan kasojen pohjalle tai joskus jopa pakastealtaaseen. Illalla klo 20 jälkeen käyn rauhassa noukkimassa piilottamani tuotteet. Lähes aina kaikki ovat olleet tallessa. Ei ole kielletty.
Tämän vuoksi vituttaa olla kaupassa töissä, kun jengi piilottelee eikä muista hakea pois. Siinä sitä sitten pistetään TODELLA vanhoja roskiin kun huomataan että jaaha taas joku oli jättänyt näin. ÄLÄ TEE NÄIN!! Todella vastenmielistä piilotella niitä vaikka hakisikin pois, osoittaa miten itsekästä toimintaa.
Otat työsi hieman liian vakavasti, kun vituttaa laittaa vanhoja tuotteita roskiin. Etpä voi ainakaan sanoa olevasi vain töissä täällä. Vinkkini kuitenkin on: älä stressaa, elät pidempään.
Keskity omiin ostoksiisi ja toimintatapoihisi muiden kyttäämisen sijaan.
Mä menen jo kahta tuntia ennen alen alkua jotta saan kaikki parhaat. Kun olen kerännyt kaikki laitan koko ostoskorin pakastimeen ja vahdin sitä. Kerkee tuotteet jäädyttää jo kaupassa.
Mersu, Audi ja BMW tyypit liikkeellä, niitä näkee aina ruokajonoissakin.
Vierailija wrote:
Itse en ikinä kehtaisi ostaa enempää kuin yhden punalapputuotteen kerralla muiden ostosten joukossa. Muuten porukka katsoisi että tuo on köyhä punalappuhamstraaja.
Aijaa.. mä lappaan joskus kymmenenkin punalaputettua mukaan, en edes mieti mitä muut miettivät. 😂 Eikö ennen kehoitettu ostamaan näitä, että eivät mene hävikkiin?
Vain kullinlutkuttajat ostaa punalapputuotteita.
Ensimmäiset ovat jo klo.18 aikpihin keräämässä tuotteita. Kun ostavat esimerkiksi kalaa joka jo punalaputettu ja ensin tunti tai kopa lähes kaksi lämpimässä kaupassa niin sisältäähän se riskin. Eri asia kuormata mukaan ei helposti pilaantuvia jotka säilyvät hyvin.
Koskeeko ale myös prismaa, entä k-kauppoja? Mihin aikaan siis alennus muuttuu 60%?
Vierailija wrote:
Itsekin olin ennen tuollainen ja saavuin kauppaan jo hieman yli kello 19. Sitten tajusin, että käyn kaupassa nopeasti aamulla/päivällä ja piilotan punalaputetut tuotteet jotka haluan kasojen pohjalle tai joskus jopa pakastealtaaseen. Illalla klo 20 jälkeen käyn rauhassa noukkimassa piilottamani tuotteet. Lähes aina kaikki ovat olleet tallessa. Ei ole kielletty.
Duunailen samaa. Lisäksi päivällä on reippaasti enemmän laputettuja, kun ihmiset eivät ole vielä ostaneet niitä sillä 30 prossan alella.
Vierailija wrote:
Mersu, Audi ja BMW tyypit liikkeellä, niitä näkee aina ruokajonoissakin.
Pihitkin ostaa punalaputettuja, tarjouksilla ja kirppiksiltä. Ei ne aina köyhiä ole. Olin kerran sellaisen seurana
kaupassa ja ihan hirveää oli, kun hyvätuloinen oli mittailemassa hintoja.
Vierailija wrote:
jos me huomataan tällaista toimintaa niin pistellään likaisilla nuppineuloilla reikiä niihin ja välillä oikein pyöritellään neulaa paskassa ja työnnetään se huomaamattomasti tähän elintarvikkeeseen, sen jälkeen tarkkaillaan kameroista hakeeko sama piilottja tuotteen, jos hakee niin nauretaan taukohuoneessa paskasta naurua. Ei ole kielletty
Vanha systeemi olisi paljon parempi eli 50 % ale aamusta alkaen. Oli laajasti käytössä ainakin vuosituhannen vaihteessa. Tämä ainakin estäisi nuo ruokien piilottelut ja ylimääräiset ryntäilyt kaupassa edestakas ennen iltakasia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
jos me huomataan tällaista toimintaa niin pistellään likaisilla nuppineuloilla reikiä niihin ja välillä oikein pyöritellään neulaa paskassa ja työnnetään se huomaamattomasti tähän elintarvikkeeseen, sen jälkeen tarkkaillaan kameroista hakeeko sama piilottja tuotteen, jos hakee niin nauretaan taukohuoneessa paskasta naurua. Ei ole kielletty
Samaa teen minäkin mutta asiakkaana, jos joku on vaikka piilottanut jauhelihapaketin niin vien sen vähäksi aikaa lämpökaappiin että varmasti pilaantuu ja siten takaisin piiloon😂😂😂
Paljastan, että kaupassa helpoiten erottaa ja löytää ne piilotetut punalaputetut. Ne piilotetut pistää parhaiten silmään, kun erottuu joukosta. En niitä punalaputettuja aina huomaakaan ilman niitä piilottajia.
Vierailija wrote:
Koskeeko ale myös prismaa, entä k-kauppoja? Mihin aikaan siis alennus muuttuu 60%?
Tää ilta-ale on S-ryhmän juttuja. Näköjään jossain punalaputettujen tupla-ale alkaa vasta kahdeksalta illalla, meillä Turun Osuukaupan alueella jo klo 18.00.
tääläki päi perseaukinaista porukkaa mutta ei silti viititä mennä töihin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämän vuoksi vituttaa olla kaupassa töissä, kun jengi piilottelee eikä muista hakea pois. Siinä sitä sitten pistetään TODELLA vanhoja roskiin kun huomataan että jaaha taas joku oli jättänyt näin. ÄLÄ TEE NÄIN!! Todella vastenmielistä piilotella niitä vaikka hakisikin pois, osoittaa miten itsekästä toimintaa.
Otat työsi hieman liian vakavasti, kun vituttaa laittaa vanhoja tuotteita roskiin. Etpä voi ainakaan sanoa
Kaikki hävikki siirretään hintoihin! Piilotellut ostamatta jääneet tuotteet nostaa kaikkien tuotteiden hintoja,tajuatko?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ole kovin reilua, koska tuotteen saattaa napata mukaansa muu kuin piilottaja. Nyt kun olen tätä palstaa lukenut, en kyllä enää auta kauppoja hävikkituotteista eroon pääsemisessä ja taidan muutenkin suosia k-kauppaa, jolla ei ole tuota ilta-ale kampanjaa.
Itse käyn ilta-alessa kerran tai pari kuukaudessa. Ja kyllä hamstraan eikä omatunto kolkuta. Minulla saattaa olla välillä kärry puolillaan punalappuja ja heitän kotona suurimman osan pakkaseen.
Terveisin alle tonnin tienaava ja sekin brutto.