Siis porukka oikeasti norkoilee S-marketissa kassojen lähellä odottaen että kello lyö 20?
On kyllä köyhää porukkaa. Sitten kun kuulutus ilta-alesta tulee niin mätetään kassalle kärryllinen punalapputuoteita 🤣
Kommentit (110)
Mitä silloin tapahtuu? En itse käy koskaan illalla kaupassa.
Vierailija wrote:
Mitä silloin tapahtuu? En itse käy koskaan illalla kaupassa.
30% ale muuttuu 60% aleksi.
Jotkut piilottelee niit tuotteit myös, käy illal hakemas pois
olen jonossa ju yleensä sen vapaalla olevan s market likan takana kun ne ei saa kuin 15 alea
Itsekin olin ennen tuollainen ja saavuin kauppaan jo hieman yli kello 19. Sitten tajusin, että käyn kaupassa nopeasti aamulla/päivällä ja piilotan punalaputetut tuotteet jotka haluan kasojen pohjalle tai joskus jopa pakastealtaaseen. Illalla klo 20 jälkeen käyn rauhassa noukkimassa piilottamani tuotteet. Lähes aina kaikki ovat olleet tallessa. Ei ole kielletty.
Vierailija wrote:
Jotkut piilottelee niit tuotteit myös, käy illal hakemas pois
Tuo menee jo sairauden puolelle...
Miksi se on sinulle ongelma jos muut niin tekee? En osta koskaan punalaputettuja mutta minulle ei ole ongelma jos joku muu niin säästää.
Sellaista se on työttömällä. Tai köyhällä eläkeläisellä.
Miksi odottaa klo 20 saakka kun ale alkaa jo klo 18
Ite käyn kaupassa viimeisten minuuttien aikana ja olen yleensä viimeinen asiakas. Hirveällä vauhilla pitää suhata kauppa läpi, että ehtii kassalle ennen sulkemisaikaa.
Näin aion tehdä tänäänkin. Pitää mennä ajoissa, ettei jää ilman, muttei liian aikasin. Tuotteiden piilottelu muilta on jo halpamaista, samoin kuin hyllyjen tyhjäksi horiminen.
Oikeasti tuo tulee kalliimmaksi ostaa kaikki laputetut.
Kun ostaa tuoretta kohtuullisen määrän niin ruoka on halpaa. Ei minulla mene kuin 200€/kk ässä markettiin. Punalappu alet tuottaa ehkä 15 euroa koko kuukauden aikana. Vie kai viranomaiset hullujen huoneelle, jos tuolla tavalla kyttää ale tuotteita. Vähintään pidetään heikkolahjaisena liki vammaisena. Huvittavaa sakkia.
Vierailija wrote:
Itsekin olin ennen tuollainen ja saavuin kauppaan jo hieman yli kello 19. Sitten tajusin, että käyn kaupassa nopeasti aamulla/päivällä ja piilotan punalaputetut tuotteet jotka haluan kasojen pohjalle tai joskus jopa pakastealtaaseen. Illalla klo 20 jälkeen käyn rauhassa noukkimassa piilottamani tuotteet. Lähes aina kaikki ovat olleet tallessa. Ei ole kielletty.
Olen monesti poiminut mukaan niitä piilotettuja punalapputuotteita. Kerran löysin makkarahyllystä jauhelihan vegekorvikkeen punalapulla keskellä päivää. Otin sen omaan ostoskoriin, koska syön myös niitä silloin tällöin.
Ei jestas. No, saavatpahan nämä jotkut sankarit edes vähän liikuntaa lapputuotteita jemmaillessaan :D
Jotkut tulee sinne jo tunti ennen ilta-alea ja rohmuaa kaikki punalaputetut tuotteet, sitten ne tosiaan seisoo siellä ja ventaa että tulee happy hour. Käyn joskus iltaisin kaupassa, puoli tuntia ennenkuin tuo ale alkaa ja olisin voinut ostaa niitä aletuotteita 30% alennuksella, mutta ne on jo jonkun rohmun ostoskärryssä.
Vierailija wrote:
Miksi se on sinulle ongelma jos muut niin tekee? En osta koskaan punalaputettuja mutta minulle ei ole ongelma jos joku muu niin säästää.
Vaikka olisi miljoona tilillä, saattaisin niitä ostaa.
Vierailija wrote:
Sellaista se on työttömällä. Tai köyhällä eläkeläisellä.
Työttömällä juu. Varsinkin niillä jotka tekevät ilmaiseksi työtä siis "työkokeilua". 🤡 moni eläkeläinen sen sijaan saa 5000e/kk makaamalla perse homeessa.
Vierailija wrote:
Tämän vuoksi vituttaa olla kaupassa töissä, kun jengi piilottelee eikä muista hakea pois. Siinä sitä sitten pistetään TODELLA vanhoja roskiin kun huomataan että jaaha taas joku oli jättänyt näin. ÄLÄ TEE NÄIN!! Todella vastenmielistä piilotella niitä vaikka hakisikin pois, osoittaa miten itsekästä toimintaa.
Itse en ikinä kehtaisi ostaa enempää kuin yhden punalapputuotteen kerralla muiden ostosten joukossa. Muuten porukka katsoisi että tuo on köyhä punalappuhamstraaja.