Siis porukka oikeasti norkoilee S-marketissa kassojen lähellä odottaen että kello lyö 20?
On kyllä köyhää porukkaa. Sitten kun kuulutus ilta-alesta tulee niin mätetään kassalle kärryllinen punalapputuoteita 🤣
Kommentit (110)
Mitä järkeä on ostaa vieressä oleva kalliimpi sama tuote jos voi ostaa halvemman vaikka rahaa on ? Ja fiksut kerää noita pakastimeen.
Se olisi vähän tyhmää mennä kassalle viittä vaille...
Vierailija wrote:
Se olisi vähän tyhmää mennä kassalle viittä vaille...
Kerran olin menossa kymmentä vaille. Myyjä sanoi, että tule vasta kymmenen minuutin päästä niin saat 60 prosentin alennuksen. En ollut osallistumassa ilta-aleen enkä sellaista miettinyt. Kiitin myyjää.
Vierailija wrote:
tääläki päi perseaukinaista porukkaa mutta ei silti viititä mennä töihin.
Missä täällä?
Siis ostaako joku kaiken, missä on punalappu? Yleensähän punalappuja näkee valmisruuissa, joiden maut ovat hirvittäviä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä taas tiedän lähiässän laputusajan ja kierrän laputtajan perässä keräämässä -30 ostokset talteen. Lutkutan kyllä kulliakin varsin mielelläni, jos se nyt tähän jotenkin liittyy.
Juuri yhtenä päivänä osuin tuohon aikaan kauppaan, melko hupaisan näköistä kun laputtajan perässä kulki rivi mammoja jotka ryhtyi tappelemaan jokaisesta paketista johon työntekijä ehti lyödä lapun.
Ahdistaisi olla se työntekijä tuossa tilanteessa. Ei saisi rauhassa työtään tehdä.
Vierailija wrote:
Vain kullinlutkuttajat ostaa punalapputuotteita.
Eräänlainen taito sekin että osaa yhdistää punalapputuotteetkin munaansa
Onnea vaan sinulle joka saat iloa siitä että haukut vähävaraisia ja niitä joille hävikin vähentäminen on sydämen asia. Mutta hienoa jos sinäkin saat siitä jotain riemua elämääsi. Kaikki voittaa.
Vierailija wrote:
Mä menen jo kahta tuntia ennen alen alkua jotta saan kaikki parhaat. Kun olen kerännyt kaikki laitan koko ostoskorin pakastimeen ja vahdin sitä. Kerkee tuotteet jäädyttää jo kaupassa.
Jostakin syystä repesin tälle. Kiitos tästä!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä menen jo kahta tuntia ennen alen alkua jotta saan kaikki parhaat. Kun olen kerännyt kaikki laitan koko ostoskorin pakastimeen ja vahdin sitä. Kerkee tuotteet jäädyttää jo kaupassa.
Liekö tuo sepustus edes totta :D
Punalaput tulevat kalliimmaksi kuin kohtuullinen ostaminen. Monesti ihminen ottaa myös sellaista, mitä ei normaalisti ostaisi. Kun kerran halvalla saa karitsan sisäfilettä niin otetaan. Sitten se paketti pyörii pakastimessa 6kk kunnes todetaan ettei tule syötyä.
leikkeleet on pakko syödä nopeasti ennen kuin harmaantuvat. Siivuja vedellään paljaaltaan ja heitellään koirallekin.
Päiväyskala maistuu..no, vanhalta. Siitä tehty ruoka jää pyörimään jääkaappiin kunnes päätyy bioastiaan.
Ai mitäs täällä on, chilisinappia, artisokkaa simpukkaliemessä. Kokeillaan kun on puoleen hintaan, mutta jäävät nekin jääkaappiin pyörimään.
terveisin Kokemusasiantuntija
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Liekö tuo sepustus edes totta :D
Eikö myyjäkin ihmettele umpijäisiä eineksiä ja jauhelihoja..
Vierailija wrote:
Punalaput tulevat kalliimmaksi kuin kohtuullinen ostaminen. Monesti ihminen ottaa myös sellaista, mitä ei normaalisti ostaisi. Kun kerran halvalla saa karitsan sisäfilettä niin otetaan. Sitten se paketti pyörii pakastimessa 6kk kunnes todetaan ettei tule syötyä.
leikkeleet on pakko syödä nopeasti ennen kuin harmaantuvat. Siivuja vedellään paljaaltaan ja heitellään koirallekin.
Päiväyskala maistuu..no, vanhalta. Siitä tehty ruoka jää pyörimään jääkaappiin kunnes päätyy bioastiaan.
Ai mitäs täällä on, chilisinappia, artisokkaa simpukkaliemessä. Kokeillaan kun on puoleen hintaan, mutta jäävät nekin jääkaappiin pyörimään.
terveisin Kokemusasiantuntija
Tämä on varmasti monesti totta. Käytän ostoslistaa myös kun olen ilta-alessa. Eli ei mitään, mitä ei muutenkaan tarvitse. Joskus en osta yhtään mitään.
Kieltämättä on hölmöä ostaa kaikenlaista vain siksi että on alennuksessa. Monet einekset ja sokeriset jugurtit on ihan turhia. Makaronilaatikkokin edullisempaa tehdä itse.
Teen iltavuoroja töissä ja kotimatkalla saatan poiketa kaupassa. Jos kello on vähän vaille alen ja olen ostamassa punalaputetun tuotteen, niin tietenkin norkoilen hetken ennen maksamista. Tai valitsen tuoreemman tuotteen täydellä hinnalla.
Itse ostan punaisia vain jos menee heti käyttöön. Esim 1 paketti kanaa tai lihaa, jonka teen samana päivänä ruoaksi. Tai aamulla joku tuote evääksi töihin. Ei tulisi mieleenkään pakastaa, enkä osta kalaa, leipää yms.
Kalja on nopea mutta kilju on paras. Hiiva ja sokeri paljoa maksa ja käymisastiana toimii vaikka muovipussi.
Jaa missäpäin kauppa hoitaa tilauksiaan niin huonosti että jää paljon punalappuisia? Ei meillä vaan usein ole, varaston kierto on sen verran vilkasta ja ihmiset ostaa.
Tunnen yhden lievästi kehitysvammaisen. Se kiertää kaikki kylän ilmaislounaat ja ruokajakelut. Ei se syö niitä hakemiaan leipiä, mutta ottaa valokuvia jääkaapista ja esittelee muille sitä kokoelmaansa. Kyllä ne sen leipäjonoista hakemat sapuskat pääsee vanhenemaan ja jääkaappikin täytää olla tupaten täysi aina, koska siellä on sitä vanhentunutta ruokaa. Sille kehitysvammaiselle se ruokajakeluissa käyminen on harrastus ja sosiaalista ajanvietettä. Ei se nälkäänsä hae ruokaa.