Siis porukka oikeasti norkoilee S-marketissa kassojen lähellä odottaen että kello lyö 20?
On kyllä köyhää porukkaa. Sitten kun kuulutus ilta-alesta tulee niin mätetään kassalle kärryllinen punalapputuoteita 🤣
Kommentit (110)
Olen isossa ketjussa kaupassa töissä ja tiedoksi että ale tuotteiden piillottamiset voidaan tarkistaa kamerasta ja näistä tehdään ilmoitus eteenpäin. Joissain toimipaikoissa lukee ihan hyllyssä tiedoksi että on rikos.
Vierailija wrote:
Olen isossa ketjussa kaupassa töissä ja tiedoksi että ale tuotteiden piillottamiset voidaan tarkistaa kamerasta ja näistä tehdään ilmoitus eteenpäin. Joissain toimipaikoissa lukee ihan hyllyssä tiedoksi että on rikos.
Piillottamiset :D
Ja joo, olis hauska nähdä kun joku olisi saanut tuomion asiasta.
Tradekalla oli joskus tuoreustakuu: jos löysi vanhentuneen tuotteen, sai uuden samanlaisen ilmaiseksi.
Samat tyypit alkoivat "löytää" vanhoja tuotteita jatkuvasti. Ne oli piilotettu vaateosastolle esim. sukkakorin pohjalle.
On sullakin taas ongelmat. Olisko oma elämä mitään?
Harrastin tuota aikoinaan, mutta nyt oon huomannu että ne punalapputuotteet on vähentyny. Ne menee varmaan hyväntekeväisyyteen melkein kaikki. Eli täällä on ainakin pari porukkaa, jotka jakaa ruokakasseja vähävaraisille. Lisäksi SPR, joten melko turhaa mennä kauppaan enää iltasella tarjousten perässä.
Vierailija wrote:
Vain kullinlutkuttajat ostaa punalapputuotteita.
Moonssoniako tarkoitat?
Vierailija wrote:
Niin varmaan! Täällä on paljon alan ammattilaisia.
Vierailija wrote:
Jotkut piilottelee niit tuotteit myös, käy illal hakemas pois
Noloa touhua
Mä meen viimeistään tuntia ennen ilta-alen alkamista kauppaan ja kerään kärryyn kaikki punalaputetut ja notkun sitten tunnin eestaas kaupassa ja sit kun aleaika alkaa ryntään kassalle.
Vierailija wrote:
Ei K-kaupoissa ole tuollaista.
Eikö siellä käy köyhät.
Vierailija wrote:
Ja mikähän tässä on se rikos? Saahan sitä kaikenlaisia rikoksia keksiä omasta päästä ja liimailla lappuja, mutta tosiaan vai omasta päästä keksittyjä pelotteluja taas...
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on työttömällä. Tai köyhällä eläkeläisellä.
Niin tai suurperheet!
Moni ei tiedä että keskiolutta saa ennen aamuyhdeksää ja iltayhdeksän jälkeen 100% alennuksella.
No maailmassa on köyhää porukkaa, tuliko yllätyksenä? Tosin en itsekään aina ymmärrä noita punalapputuotteita. Perustuotteen kaupan omaa merkkiä saa monesti halvemalla kuin laputetun merkkituotteen....Yksikin vanhus osti leikkeleitä 6 pakettia, päiväys umpeen seuraavana päivänä. Itse ostin Kotimaista merkkiä vastaavan tuotteen samalla hintaa , päiväys +2 viikkoa...
Rikkaat niitä ostavat. Sitten mainostavat tubekanavallaan ikäänkuin opiksi köyhille miten tulisi elää.
Yksi oli ostanut 50 % alennuksella lohifileen joskus, laittanut tietysti pakastimeen, nyt siitä sitten ruokaa tekemään yök.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä kehtaisi ostaa enempää kuin yhden punalapputuotteen kerralla muiden ostosten joukossa. Muuten porukka katsoisi että tuo on köyhä punalappuhamstraaja.
Kerro lisää heikosta itsetunnostasi. Itse ostan kaikki itselle sopivat punalaput, oli kello sitten mitä hyvänsä. Ei kiinnosta paskaakaan mitä muut katsoo, itse kyllä tiedän miten köyhä tai rikas olen. Muille ei kuulu se, eikä mulle kuulu muiden katseet.
Joo, sitten ne ostaa 60% alella jotain gluteenitonta leipää ja säästää euron verrattuna tuoreeseen tavalliseen leipään.
Vähän sama kun ensiasunnon ostajat rynnii nyt korkean viitekoron aikaan kiireellä ostamaan asuntoa, jotta säästävät 2000 euroa varainsiirtoverossa. Saman 2000 euroa menettävät ensimmäisenä vuotena kun sitoututuvat nyt korkeaan 12 kk euriboriin...
Eikös kauppojen roskisdyykkaus olisi kannattavampaa saisi 100% alen?
Ja kaikki tää hävikki ja alekyttäily johtuu siitä että porukka ottaa paketin sieltä takaa jossa on enemmän myyntiaikaa eikä sitä ensimmäistä tuotetta jolla on silläkin varsin hyvin käyttöaikaa jäljellä...