Siis porukka oikeasti norkoilee S-marketissa kassojen lähellä odottaen että kello lyö 20?
On kyllä köyhää porukkaa. Sitten kun kuulutus ilta-alesta tulee niin mätetään kassalle kärryllinen punalapputuoteita 🤣
Kommentit (110)
Vierailija wrote:
Mersu, Audi ja BMW tyypit liikkeellä, niitä näkee aina ruokajonoissakin.
Nuohan ovatkin vanhoina täysiä louskuja, sen takiahan niitä on ostettu, koska ovat halpoja. Lue: paljon korjattavaa. Yli 10 v autoissa moni japsi on paljon paremmassa kunnossa ja arvokkaampia, kalliimpiakin ovat.
Vierailija wrote:
Paljastan, että kaupassa helpoiten erottaa ja löytää ne piilotetut punalaputetut. Ne piilotetut pistää parhaiten silmään, kun erottuu joukosta. En niitä punalaputettuja aina huomaakaan ilman niitä piilottajia.
Äläpä höpötä, melkein aina on ollut tallella kun osaa laittaa ne sopivasti. En kerro miten.
Vierailija wrote:
Ensimmäiset ovat jo klo.18 aikpihin keräämässä tuotteita. Kun ostavat esimerkiksi kalaa joka jo punalaputettu ja ensin tunti tai kopa lähes kaksi lämpimässä kaupassa niin sisältäähän se riskin. Eri asia kuormata mukaan ei helposti pilaantuvia jotka säilyvät hyvin.
Järki kaukana tuosta hommasta. Kuka seisoskelee pari tuntia tyhjänpanttina säästääkseen muutaman roposen?
Mun lähikaupassa vanhenevat tuotteet laputetaan jo aamulla ja iltaan mennessä kaikki on myyty.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sellaista se on työttömällä. Tai köyhällä eläkeläisellä.
Työttömällä juu. Varsinkin niillä jotka tekevät ilmaiseksi työtä siis "työkokeilua". 🤡 moni eläkeläinen sen sijaan saa 5000e/kk makaamalla perse homeessa.
Vit mitä paskaa. On paljon eläkeläisiä jotka saavat työeläkkeen nettona n. 900-1100 €.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Paljastan, että kaupassa helpoiten erottaa ja löytää ne piilotetut punalaputetut. Ne piilotetut pistää parhaiten silmään, kun erottuu joukosta. En niitä punalaputettuja aina huomaakaan ilman niitä piilottajia.
Äläpä höpötä, melkein aina on ollut tallella kun osaa laittaa ne sopivasti. En kerro miten.
Itse en löydä päivällä ja illalla kaupasta muita kuin piilotettuja punalaputettuja. Huomaan vain ne väärässä paikassa olevat punalaputetut ellen tarkoituksella tarkista tuoteryhmistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itsekin olin ennen tuollainen ja saavuin kauppaan jo hieman yli kello 19. Sitten tajusin, että käyn kaupassa nopeasti aamulla/päivällä ja piilotan punalaputetut tuotteet jotka haluan kasojen pohjalle tai joskus jopa pakastealtaaseen. Illalla klo 20 jälkeen käyn rauhassa noukkimassa piilottamani tuotteet. Lähes aina kaikki ovat olleet tallessa. Ei ole kielletty.
Tämän vuoksi vituttaa olla kaupassa töissä, kun jengi piilottelee eikä muista hakea pois. Siinä sitä sitten pistetään TODELLA vanhoja roskiin kun huomataan että jaaha taas joku oli jättänyt näin. ÄLÄ TEE NÄIN!! Todella vastenmielistä piilotella niitä vaikka hakisikin pois, osoittaa miten itsekästä toimintaa.
Otat työsi hieman liian vakavasti, kun vituttaa laittaa vanh
Nönnnönnöö ja hoida vaan omat asiasi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kerro nyt edes hieman kun kerta aloitit jo
Mä taas tiedän lähiässän laputusajan ja kierrän laputtajan perässä keräämässä -30 ostokset talteen. Lutkutan kyllä kulliakin varsin mielelläni, jos se nyt tähän jotenkin liittyy.
En ole koskaan huomannut, mutta toisaalta jos kello on paria vaille yhdeksän niin miksi ei?
Nythän duunareille on luvassa kylmää kyytiä ja työttömille vielä kylmempää,
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse en löydä päivällä ja illalla kaupasta muita kuin piilotettuja punalaputettuja. Huomaan vain ne väärässä paikassa olevat punalaputetut ellen tarkoituksella tarkista tuoteryhmistä.
Missä väärässä paikassa? Ei niitä näkyville kannata piilottaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ensimmäiset ovat jo klo.18 aikpihin keräämässä tuotteita. Kun ostavat esimerkiksi kalaa joka jo punalaputettu ja ensin tunti tai kopa lähes kaksi lämpimässä kaupassa niin sisältäähän se riskin. Eri asia kuormata mukaan ei helposti pilaantuvia jotka säilyvät hyvin.
Järki kaukana tuosta hommasta. Kuka seisoskelee pari tuntia tyhjänpanttina säästääkseen muutaman roposen?
Korona-aikana olin useinkin Sokoksen s-marketilla ainoa niitä noukkimassa. Ihan hyvin säästi, kun sai kaikkea tarpeellista 60 prosentin alella. Silloin kävin katsomassa punalaputettuja, koska hyllyt notkui niitä vielä viimeisellä tunnilla, kun porukka oli kotona pelkäämässä koronaa. Punalaputettuja tuotteita tuli paljon, kun ihmiset pelkäsivät käydä kaupassa.
Minun mielestäni siinä ei ole mitään huvittavaa jos jollain rahaa on niin vähän, että joutuu niitä ostamaan jos löytää. Jokaisen tarvitsee kuitenkin syödä, vaikka hallituksen mielestä se on yliarvostettua kun halutaan viedä siitä vähästäkin lisää. Siihen tilanteeseen voit sinäkin joskus joutua.
Olen just lähdössä ilta-aleen. Kerään kaikki punalaputetut omaan ostoskärryyni ihan siekailematta, ja jos näen jossain kärryssä niitä tuotteita eikä ketään ole lähistöllä, poimin myös siitä kärrystä kaikki mitkä haluan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Työttömällä juu. Varsinkin niillä jotka tekevät ilmaiseksi työtä siis "työkokeilua". 🤡 moni eläkeläinen sen sijaan saa 5000e/kk makaamalla perse homeessa.
Luuseri sossupummi täällä taas ulisemassa.
Kehitysvammaisten ei tarvitse hamstrata, koska ovat holhouksessa ja kehitysvammaisella on sen verran isoja puutteita älykkyydessä, etteivät elää rahaasioista eikä muustakaan höykäsenpöläystä. Vai oletko tavannut älykästä keharia.
Mitä sitten? Säästää todella paljon etenkin jos on rahat tiukilla. Harvat tuota huvin vuoksi tekee vaan siksi että on pakko jos ei halua pelkkää puuroa ja leipää syödä. Muutenkin nuo tuotteet menee muuten roskiin jos niitä ei osteta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Luuseri sossupummi täällä taas ulisemassa.
Oletko sinä se äkkirikastunut, joka narkkaa itsensä leipäjonoon? Tule kommentoimaan kymmenen vuoden päästä. On tullut nähtyä tapauksia kyllä. Todennäköisesti toisten haukkuja on itse melko huonossa jamassa viimeistään 10 vuoden päästä, koska toisten halveksuminen ja haukkuminen on jo oire jostain pahoinvoinnista.
Vierailija wrote:
Mä taas tiedän lähiässän laputusajan ja kierrän laputtajan perässä keräämässä -30 ostokset talteen. Lutkutan kyllä kulliakin varsin mielelläni, jos se nyt tähän jotenkin liittyy.
Juuri yhtenä päivänä osuin tuohon aikaan kauppaan, melko hupaisan näköistä kun laputtajan perässä kulki rivi mammoja jotka ryhtyi tappelemaan jokaisesta paketista johon työntekijä ehti lyödä lapun.
Juu ja osa jopa valmiiksi pakastettuina. Ei tarvii kotipakastimen enää pakastaa.