Youtube on ihan pilalla!
Mainokset on tehnyt siitä yhtä huonon kuin MTV3:n nettiversio. Antaa olla!
Kommentit (105)
Olen samaa mieltä, että mainonnan määrä on pilannut Youtuben. Tahtoisin seurata harrastuksiin liittyviä kanavia, mutta mainon määrä on aivan jäätävä. -luovutin
Maksamalla siitä selviää, ei se sen vaikeampaa ole.
VaahtoVasara wrote:
Jengi ostaa tonnin puhelimia mutta ei ole muka varaa muutaman euron tilauspalveluun.
Yksiä eloanarkisti-elättejä kaikki.
Muutaman euron? Eiks se ole kympin luokkaa kuukaudessa tms. Vai onko vielä noussut siitä..
Sitten,kun lisätään vielä muut suoratoistopalvelut/netit etc alkaakin niitä euroja kertyä aika äkkiä.
Youtuub ei edes itse tee niitä videoita.toisin kuin monet suoratoistopalvelut.
Mistä saat sen premiumin muutamalla eurolla?
Joku Amazonkin maksaa vähemmän kuin youtuub.
Vierailija wrote:
Maksamalla siitä selviää, ei se sen vaikeampaa ole.
Maksaa saa ken haluaa, mutta maksamattakin kun saa saman, niin miksi mennä maksamaan? Eikä ole sen vaikeampaa.
Tarkastin. 11,99 kk ilmoittaa hinnaksi.
Aika kallis imo
YouTube on eri juttu kuin suoratoistopalvelut, koska kukaan ei vastaa laadusta eikä saatavuudesta. Seassa on hyviäkin videoita, mutta nekin saattavat muuttua tau kadota varoittamatta. Sellaisesta sotkusta ei tee mieli maksaa 12 euroa kuukaudessa.
Melkein 144 e vuodessa. Ihanan halpaa:D
Laskekaapa huvikseen kaikkien eri palvelujen kuukausimaksut ja vuosimaksut. Voi tulla aika potti yhteensä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mainokset tubessahan ei ole mitään uutta.
No ei periaatteessa, mutta esim. mulla on ollut pitkään mainostenesto-ohjelmat päällä, mutta tänä syksynä tuli joku uus systeemi, ettei youtube näytä videoita ollenkaan, jos on adblock. Sama juttu maikkarin uudistetussa katsomossa ja nelosen ruudussa.
Päivitä se blokki, kun olet tubessa, niin ei näytä mainoksia eikä tule mustaa kuvaa.
Osalla tyypeistä on niin paljon mainoksia, että ei tiedä katsooko mainoksia tai sitä ohjelmaa. Yksi nouseva tubettaja kellä oli hyviä dokkareita, niin pienessä ajassa saavutti 250tuhatta tilaajaa. Se pisti ne mainokset tappiin asti sillai ettei sen ohjelmia yksinkertasesti pystynyt kattoo paitsi ne keillä oli blokki, niin ei tullu mainoksia. Niin siellä kommenteissa oli, että kiitos lopetan kanavasi tilauksen näiden mainosten takia mitä tulee koko aika. Ei ollut yhtään positiivista viestiä. Meni viikko, niin sillä oli lähteny 125 tuhatta tilaajaa niiden mainosten takia. JA koko aika lähtee tilaajia veks. Se voi kohta sulkee koko tubensa, kun kukaan ei katso hänen juttujaan. Ihmiset kusee omille kintuille noissa jutuissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Adblock ja VPN on keksitty. Itse en ole nähnyt netissä mainoksia yli 15 vuoteen. Ja jos et osaa käyttää noita, niin se on oma vikasi. :) M28
Eiköhän noista osaa kaikki käyttää. Youtube ei toimi enää adblockerilla. Milloin katsoit itse viimeksi jotain youtubesta?
Tänään. Muuta ne adblockin perusasetukset niin, että sivusto ei havaitse sitä. Ei ole vaikeaa... -.- M28
Joo, on ne mainokset tylsiä. Esim.podcasteissa varsin tylsiä.
YouTuben perhetilaus on edullisempi per nuppi.
Jos ne mainokset olisivat edes hyviä... Mutta ei, ja kun vielä sama tulee koko ajan. En esim. aio koskaan enää ostaa Boschin tuotteita, koska ne mainokset on niiiiin ärsyttäviä.
Miksi pitäisi katsoa SEKÄ mainoksia ETTÄ videon sisällä olevia "tehty yhteistyössä firman x kanssa"-höpinöitä?
Ihan oikeudenmukaista, että saa edes toiset noista pois.
Käytän itse puhelimessa Adblockeria kun käytän YouTubea. Toimii, ei tarvitse katsella mainoksia.
Luojan tähden.
Asentakaa Firefox selain ja lisätkää siihen lisäosat uBlock Origin ja NoScript, opetelkaa käyttämään, menee 5 min. Onneksi olkoon internet ilman mainoksia loppuiäksesi.
Jos omaat android-puhelimen, mene sivulle f-droid.org, etsi sieltä ilmainen äppi nimeltä NewPipe, asenna se. Onneksi olkoon, parempi kuin virallinen Youtube äppi ilman mainoksia.
Ei voi olla näin hankalaa.
Mitä enemmän suostutte rahastukseen, sitä enemmän "sisällöntuottajat" yrittävät tehdä mahdollisimman rahastavaa tavaraa, ja kohta saatte katsoa pelkkää ronibäkkiä.
kirjoitti:
Puhelimeen ei saa mitään mainostenestoa ja nyt on youtube alkanut pakottaa katsomaan mainokset läppärillä ja pöytäkoneellakin, tulee ukaasi että jos et ota mainoksenestoa pois et voi ollenkaan katsoa videoita.
Paskapuhetta. Applessa käytän AdBlockia. Androidissa oli joku joka oli ladattu Samsungin oman Appi kaupan kautta.
Valtavasti lisääntyy vain tuo tubemainonta. Kieltämättä ärsyttävää.
Maksan premiumista, ettei tarvitse katsella mainoksia. Kun käy töissä, ei se vähän yli kymppi kuussa näy tai tunnu missään. Sen verran paljon tulee youtubesta katsottua kaikenlaista, että ei ole iso hinta mulle. Enemmän tuhlaan netflix-tyylisiin palveluihin, vaikka en juuri edes katso niitä.
Et mitään väärin tai oikein. Muutos tulee asteittain, etkä sinä ole vielä ollut vuorossa.