Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube on ihan pilalla!

Vierailija
02.11.2023 |

Mainokset on tehnyt siitä yhtä huonon kuin MTV3:n nettiversio. Antaa olla!

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä puolla rahan tunkemista näille alustoille ja mä en ylipäätään tykkää somesta ollenkaan, mutta Youtubea mä maksan joka KK, olen tehnyt sitä jo vuosia.

Musta se on kannattava, Youtube muokkaa sun omasta sivusta just sun näkösen, suosittelee videoita mitä sä tykkäät katella yms ja ei mainoksia. 

Vierailija
22/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Puhelimeen ei saa mitään mainostenestoa ja nyt on youtube alkanut pakottaa katsomaan mainokset läppärillä ja pöytäkoneellakin, tulee ukaasi että jos et ota mainoksenestoa pois et voi ollenkaan katsoa videoita.

Oikein. Älä katso, jos et halua antaa mitään vastineeksi toisten työstä. Niiden mainosten aikana voi tehdä muuta, kun oppii hyödyntämään ne sekuntit tai minuutit muuhun. 

Jos maksan joka ikinen kuukausi sille sisällöntuottajalle 5-15 e on mulla mielestäni oikeus blokata mainokset pois.

No tuossa tapauksessa juu pitäisi kyllä olla mahdollisuus päästä mainoksista eroon. Mulla pyörii mainokset enkä ikinä kiinnitä huomiota niihin. Joskus vilkaisen ja ihmettelen, miksi mulle mainostetaan lasten krääsää ja autoiluun liittyviä juttuja, kun ei ole lapsia eikä autoakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on katsoa youtubea täältä https://invidious.protokolla.fi/feed/popular

Vierailija
24/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan.

MTV:n katsomon uudistuksen jälkeen alkoi vatuttamaan sekin. Ennen näkyi miten monta mainosta oli, nyt ne vaan alkaa pyöriä.

Ruudussa opin hyppimään niiden yli,mutta ei onnistu kolmosella.

Vierailija
25/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoiden tekijät mainostavat myös omia tuotteitaan videolla.

Vierailija
26/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Puhelimeen ei saa mitään mainostenestoa ja nyt on youtube alkanut pakottaa katsomaan mainokset läppärillä ja pöytäkoneellakin, tulee ukaasi että jos et ota mainoksenestoa pois et voi ollenkaan katsoa videoita.

Kyllä iPhonen Safariin saa mainosteneston: Wipr. Asenna kaikki neljä palikkaa.

Vierailija
27/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Youtuben mainokset edes ärsytä niin paljon. Usein pystyy parin sekunnin päästä skippaamaan ja jos ne häiritsisi paljon niin voisi ostaa premiumin. Mutta vaikka katson Youtubea tosi paljon, niin en viitsi sitä premiumia ostaa kun tosi monet jotka tekevät videoita esim. ajankohtaisista aiheista ovat alkaneet ITSE mainostaa keskellä videota milloin mitäkin VPN:ää tai ruokaboksia! Voi että inhoan, kun se mainoksen alkaminen vielä tehdään mahdollisimman saumattomaksi, niin että ehdit muutaman sekunnin oikeasti kiinnittää huomiota johonkin, mikä olikin silkkaa k*setusta. Sanois edes siihen alkuun että seuraavaksi haluan esitellä sponsorimme tuotteen.

Huhhuh, kiitos avautumismahdollisuudesta.

Vierailija
28/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mainokset tubessahan ei ole mitään uutta.

Katselin ja klikkialin yksi päivä musavideoita. Joka ikisen alussa tuli kaksi mainosta. Ei ollut aiemmin noin paljon.

Vierailija
29/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No ei periaatteessa, mutta esim. mulla on ollut pitkään mainostenesto-ohjelmat päällä, mutta tänä syksynä tuli joku uus systeemi, ettei youtube näytä videoita ollenkaan, jos on adblock. Sama juttu maikkarin uudistetussa katsomossa ja nelosen ruudussa.

Vierailija
30/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite tänän syötäisiin?

valkosipulii vi*tun paannuu piiitssaa! 

Vierailija
31/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mite tänän syötäisiin?

valkosipulii vi*tun paannuu piiitssaa! 

ja tätä 4 min 12.sek. -Hukkaan heitettyä elämää.

Vierailija
32/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Adblock ja VPN on keksitty. Itse en ole nähnyt netissä mainoksia yli 15 vuoteen. Ja jos et osaa käyttää noita, niin se on oma vikasi. :) M28 

Katson YouTubea vain älytv:n kautta. Toimivatko nuo mainitsemasi myös siinä? 

Vierailija
33/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ne Youtuben mainokset edes ärsytä niin paljon. Usein pystyy parin sekunnin päästä skippaamaan ja jos ne häiritsisi paljon niin voisi ostaa premiumin. Mutta vaikka katson Youtubea tosi paljon, niin en viitsi sitä premiumia ostaa kun tosi monet jotka tekevät videoita esim. ajankohtaisista aiheista ovat alkaneet ITSE mainostaa keskellä videota milloin mitäkin VPN:ää tai ruokaboksia! Voi että inhoan, kun se mainoksen alkaminen vielä tehdään mahdollisimman saumattomaksi, niin että ehdit muutaman sekunnin oikeasti kiinnittää huomiota johonkin, mikä olikin silkkaa k*setusta. Sanois edes siihen alkuun että seuraavaksi haluan esitellä sponsorimme tuotteen.

En katso niiden ostoskanavaa tekevien videoita ollenkaan. Pääsääntöisesti jätän katsomatta kaikki tubettajat, 

ketkä tekee tuotemainontaa. Katson niitä tubettajia mieluummin, jotka tienaa mainostuloilla ja ohjelmassa keskittyy muuhun sisältöön kuin markkinointiin. 

Vierailija
34/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tottakai haluan tukea videoiden tekijöitä, mutta jos jo muutenkin maksan sille sisällöntuottajalle jonkun 5-10 e kuukaudessa, mielestäni mulla on kyllä jo oikeus blokata mainokset pois. Mainoksia kun tulee n. 15 sekunnin välein niin eipä niitä jaksa katsoa.

Nyt oli puhe YouTubesta, ei OF.

Vierailija
35/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oikein. Älä katso, jos et halua antaa mitään vastineeksi toisten työstä. Niiden mainosten aikana voi tehdä muuta, kun oppii hyödyntämään ne sekuntit tai minuutit muuhun. 

Jos maksan joka ikinen kuukausi sille sisällöntuottajalle 5-15 e on mulla mielestäni oikeus blokata mainokset pois.

No tuossa tapauksessa juu pitäisi kyllä olla mahdollisuus päästä mainoksista eroon. Mulla pyörii mainokset enkä ikinä kiinnitä huomiota niihin. Joskus vilkaisen ja ihmettelen, miksi mulle mainostetaan lasten krääsää ja aut

Eli jos maksaa Patreonin kautta sisällöntuottajalle, niin YouTuben ei pitäisi enää näyttää mainoksia? Onpa erikoinen logiikka. Täytyyhän YouTubenkin saada jostain rahaa, ei alustan pyörittäminen ilmaista ole.

Vierailija
36/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Katselin ja klikkialin yksi päivä musavideoita. Joka ikisen alussa tuli kaksi mainosta. Ei ollut aiemmin noin paljon.

Kuuntelin youtubesta tänään 6 albumillista erään bändin musiikkia, eikä yhtään mainosta.

Vierailija
37/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Premium estää YouTuben mainokset. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että sisällöntuottaja tekee yritysyhteistyötä jokun sponsorin kanssa. Itse pikakelaan aina sponsorien tuotteiden promotoinnit. Mainoksista taas en joudu kärsimään, koska minulla on YouTube Premium.

Vierailija
38/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asenna Brave-selaimen uusin versio, niin se estää youtuben mainokset. Mitään erillisiä mainoksenesto-laajennuksia ei tarvitse.

Tämä. Tuosta selviää vähän tumpelompikin kyllä.

Vierailija
39/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No tuossa tapauksessa juu pitäisi kyllä olla mahdollisuus päästä mainoksista eroon. Mulla pyörii mainokset enkä ikinä kiinnitä huomiota niihin. Joskus vilkaisen ja ihmettelen, mi

Miten voi ketään kiinnostaa mistä tube, tai joku muu firma saa tulonsa, mulle ainakin täysin yhdentekevää.

Vierailija
40/105 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Asenna Brave-selaimen uusin versio, niin se estää youtuben mainokset. Mitään erillisiä mainoksenesto-laajennuksia ei tarvitse.

Joskus kokeilin Bravea ja pska selain. Siinä oli yksi tietty hyvä ominaisuus, mutta muuten ei ollut yhtään sen tietoturvallisempi selain kuin muutkaan. 

Jaa, itse olen tykännyt, ei mitään valittamista.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän