Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
21/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tsemppiä! Itse myös sinkkunainen, mutta mulle se on aika helppoa vaikka seksiä ja seuraa välillä kaipaankin. Enemmän kyllä kesällä.

Ruokakaupassa tai jossain ulkona kun katsoo pariskuntia niin päinvastoin kuin sulla, mulla tulee lähinnä sellainen että en ikinä haluaisi tuollaista. Tosi tooooosi harvoin näkee mitenkään söpöjä pareja joiden energia ja meininki vaikuttaisi hyvältä. 

Neutraaleja tapauksia tietty eniten, eli ei herätä mitään ajatusta. 

Mulla samat fiilikset, kun katselee ympärille pariskuntia, niin en olisi tollasen kanssa. Vaikka mikä minä olet tuomitsemaan, mutta näin ajattelen kun näen. Sen olen pistänyt merkille, että kun näkee komean miehen joka on pukeutunut hyvin jne esim kaupassa. Niin sen tietää, että 10 sekunnin päästä sieltä tulee toiselta käytävältä tosi kaunis nainen joku hillopurkki kädessä ja laittaa sen sinne miehen koriin. Sen vaan tietää komeasta miehestä minkälainen kumppani siellä kulkee vierellä. Kaunis saa komean ja komea kauniin. Niin se vaan on.

Vierailija
22/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella. 

Ap

Ja mikä on tekosyysi, ettet lähesty näitä kiinnostavia miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella. 

Ap

Oliskohan se tekosyy miehen vieressä oleva tyttöystävä/vaimo? :D

Ap

Vierailija
24/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tsemppiä! Itse myös sinkkunainen, mutta mulle se on aika helppoa vaikka seksiä ja seuraa välillä kaipaankin. Enemmän kyllä kesällä.

Ruokakaupassa tai jossain ulkona kun katsoo pariskuntia niin päinvastoin kuin sulla, mulla tulee lähinnä sellainen että en ikinä haluaisi tuollaista. Tosi tooooosi harvoin näkee mitenkään söpöjä pareja joiden energia ja meininki vaikuttaisi hyvältä. 

Itse en edes kaipaa söpöyttä vaan sitä että käydään yhdessä siellä prismassa ja tehdään arkisia juttuja.

Ap

Mitä muuta sinulla on "tarjota" kuin arjen liittolaisuutta ja hempeilyä peiton alla leffaa katsoessa?

Naiset usein toivovat näitä, miehet tykkäisivät harrastaa yhdessä ja leikkiä seksileikkejä

Tottakai on muutakin tarjolla. Usein se peiton alla hempeily päätyykin seksiin.

Ap

Vierailija
25/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ap

Ap

Kiinnostut vain varatuista?

Vierailija
26/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas suomalainen nainen on kokenut parisuhdeväkivaltaa. Että ei se välttämättä niin mukavaa sitten kuitenkaan ole kumppanin kanssa.

Vierailija
27/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
28/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kilttejä miehiä on kymmeniä tuhansia. Miksei teille naisille kelpaa niin?

Siksi, koska nämä itseään kilttinä mainostavat miehet eivät sitä todellakaan ole. OIKEASTI kiltit ja mukavat sen sijaan kelpaavat.

Vierailija
29/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... kaiken järjen mukaan ap:n pitäisi olla onnensa kukkuloilla.

Vierailija
30/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ap

Ap

"kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia"

Ap

Vierailija
31/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla samat fiilikset, kun katselee ympärille pariskuntia, niin en olisi tollasen kanssa. Vaikka mikä minä olet tuomitsemaan, mutta näin ajattelen kun näen. Sen olen pistänyt merkille, että kun näkee komean miehen joka on pukeutunut hyvin jne esim kaupassa. Niin sen tietää, että 10 sekunnin päästä sieltä tulee toiselta käytävältä tosi kaunis nainen joku hillopurkk

Hah, mulle on käynyt noin varmaan 1000 kertaa ruokakaupassa. Kiinnitän katseeni kivannäköiseen mieheen ja ehdin sekuntin haaveilla hänestä, kunnes hänen tosi kaunis vaimonsa tai tyttöystävänsä kävelee siihen viereen, ja fantasiani särkyy kun tajuan että tuollainen mies ei ikinä edes katsoisi minuun päin. Sitten jatkan yksin ostosteni keräilyä siellä pariskuntien keskellä, kuten olen tehnyt viimeiset 15 vuotta. 

Ollapa kaunis :(

Vierailija
32/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ap

Ap

Ap

Miten on mahdollista, että näet vain pariskuntia?

Useampi kymmenen prosenttia miehistä on sinkkuja, ja he käyvät kaupoissa ihan takuulla yhtä usein kuin pariskunnatkin.

Vierailija
33/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla samat fiilikset, kun katselee ympärille pariskuntia, niin en olisi tollasen kanssa. Vaikka mikä minä olet tuomitsemaan, mutta näin ajattelen kun näen. Sen olen pistänyt merkille, että kun näkee komean miehen joka on pukeutunut hyvin jne esim kaupassa. Niin sen tietää, että 10 sekunnin päästä sieltä tulee toiselta k

Pinnallisen mutta ei kauniin naisen kohtalo.

Vierailija
34/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla samat fiilikset, kun katselee ympärille pariskuntia, niin en olisi tollasen kanssa. Vaikka mikä minä olet tuomitsemaan, mutta näin ajattelen kun näen. Sen olen pistänyt merkille, että kun näkee komean miehen joka on pukeutunut hyvin jne esim kaupassa. Niin sen tietää, että 10 sekunnin päästä sieltä tulee toiselta k

Jos olisit mies, niin täällä olisi jo sata naista ihmettelemässä, että miksi et katso tasoisiasi ihmisiä.

Vierailija
35/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussahan se nähdään miksi parisuhteita ei synny. Kaikki naiset kiinnostuvat samoista miehistä, mutta niitä komeita ja miehekkäitä, itsevarmoja ja pitkiä miehiä ei riitä kaikille.

Ikisinkkumiehelle kävisi ikisinkkunainen, mutta jälkimmäinen haaveilee kauniin naisen komeasta miehestä. Tai on panosuhteessa itseään tasokkaamman miehen kanssa, yhtenä miehen panoista.

Vierailija
36/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pinnallisen mutta ei kauniin naisen kohtalo"

Kaikki me ollaan pinnallisia. 

Vierailija
37/358 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ap

Ap

Ap

M

Useammin käyvät kuin pariskunnat. Joskus on vain pari artikkelia kerralla niin voi käydä kaupassa useamman kerran päivässä katsastamassa jos siellä törmäisi kivaan vapaaseen naiseen.

Vierailija
38/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.

Ap

Vierailija
39/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ja nainen jota etsit voi olla ihan minkälainen tahansa ulkonäöltä ja luonteelta, ei väliä?

Vierailija
40/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, itse löydän kyllä kevyttä seuraa ja seksiäkin on saatavilla helposti, mutta pysyvämpää onkin sitten hankalampi löytää, kun kiinnostun oikeasti niin harvasta miehestä. Reilu vuosi sinkkuna ja kyllä jo kaipaan parisuhdetta. Viime viikolla iski jotenkin ihan päin kasvoja tämä, kun olen järjestämässä pikkujouluja, ja olen ainut aveciton parinkymmenen hengen joukossa. En viitsi sinne mitään hoitoakaan ottaa mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme