Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruce Springsteen vai Coldplay. Kumman olympiastadionkeikalle menisit mieluummin?

Vierailija
31.10.2023 |

Tänään julkaistiin info, missä Bruce Springsteen tulee keikalle Suomeen. Liput myyntiin piakkoin.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Springsteen 

Vierailija
2/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruce

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök molemmille 

Vierailija
4/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucen olen jo nähnyt, eli Coldplayn mielummin. 

Vierailija
5/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bossia tietty. Äijä osaa rokata, hyviä kappaleita ja osaan sanatkin moneen niistä. En kyllä fanita tarpeeksi mennäkseni keikalle, mutta ilmasliput kelpais kyllä. 

Coldplay on jäänyt täysin vieraaksi mulle.

Vierailija
6/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan en fanita, mutta tykkään käydä konserteissa, joten jos rahaa ei tarvi miettiä niin molemmat.

Kuitenkaan en ole kumpaankaan menossa, koska muita keikkoja on tulossa joihin menen.

Vierailija
7/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucen olen nähnyt jo joskus ja nyt sitten on Coldplayn vuoro.

Vierailija
8/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakko Bruceen alkaa 2.11. Mitäs veikkaatte lippujen hinnoiksi ?

Vierailija
9/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan, en edes Brucen enää. Laulaa nykyisin liian huonosti. En menisi katsomaan edes ikuista suosikkiani Paul McCartneytä enää. En osaisi ostaa lippuja  (en todellakaan jaksaisi roikkua netissä tuntitolkulla) eikä Paulinkaan ääni ole enää se sama. Itse asiassa minulla ei ole enää ketään sellaista, jonka haluaisin livenä kuulla ja nähdä, kun John Fogertykin tuli viimein nähtyä 2019. Abba abbattarineen Lontoossa voisi olla ainoa... 

Vierailija
10/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan vaan PMMP.

Vierailija
11/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon tietenkin.

Vierailija
12/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Pohdin, että kuka olisi se artisti, josta viitsisin maksaa nyk.pyydettyjä summia ja leikkiä niiden ähäkuttivarausperseilyjen kanssa ja kenen keikan jaksaisin oletettavasti katsoa hereillä loppuun saakka. Tulin lopputulokseen, että Elvis!😁 Eli eipä tarvi mun laittaa rahojani nykyiseen musiikkibisnekseen.

Vierailija
13/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En kumpaakaan. Pohdin, että kuka olisi se artisti, josta viitsisin maksaa nyk.pyydettyjä summia ja leikkiä niiden ähäkuttivarausperseilyjen kanssa ja kenen keikan jaksaisin oletettavasti katsoa hereillä loppuun saakka. Tulin lopputulokseen, että Elvis!😁 Eli eipä tarvi mun laittaa rahojani nykyiseen musiikkibisnekseen.

Tää on muuten totta. Jotenkin säälikin, ettei ole vuosiin tullut sellaista bändiä tai artistia, jota haluaisi kuunnella tai mennä keikalle. Kaikki PMMP:t on nähty teininä moneen kertaan jollain 15€ summalla, niin ei paljoa kiinnostele.

14/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Springsteenin, ehdottomasti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä maksettaisi vastineeksi. 😁😝🤣🤪😬😅😆😊😄

MOLEMMAT ISKELMÄÄ JA KURAA.

Vierailija
16/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucen ehdottomasti. 

Evvk mikään coldplay, en edes tiedä koko bändin musiikista mitään, tylsääkin tylsemmältä hipsterien suosikilta vaikuttaa. Ainoastaan se on jäänyt takaraivoon että ankea gwybeth paltrow oli naimisissa tämän laulajan kanssa. Se kertoo kaiken. 😂

Vierailija
17/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei varsinaisesti kuulu suosikkeihin mutta Bruce springsteen koska jotenkin sen musiikki on sielukkaampaa minun korviini.

Vierailija
18/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään suurkonserttien ystävä, mutta tuli tästä mieleen, että aikoinaan peruskoulun päättävä lapseni osallistui Coldplayn konsertin lippujen arvontaan, ja sanoi, että antaisi ne opettajalleen, joka on suuri Coldplay-fani. Minusta se oli osoitus, että tämä ope oli ollut todella hyvä työssään, sillä lapsellani ei koulu aina ollut kaikkein helpointa.

Vierailija
19/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti menisi kenenkään stadionkeikalle, mutta bruce sprigsteenillä on monia hyviä biisejä. Toisesta en tiedä mitään.

Kuuntelen musaa mieluiten kotona ja nykyään vaan tubesta musavideoiden muodossa. Brucekin on jo liian vanha, että tuskin livenäkään saman veroinen kuin 80-luvulla. En oikein ymmärrä näitä vanhustähtiä, aika aikaansa kutakin, pitäisi osata lopettaa ajoissa. 

Vierailija
20/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruussi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän