Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruce Springsteen vai Coldplay. Kumman olympiastadionkeikalle menisit mieluummin?

Vierailija
31.10.2023 |

Tänään julkaistiin info, missä Bruce Springsteen tulee keikalle Suomeen. Liput myyntiin piakkoin.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan.

Vierailija
22/103 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Bruce Springsteenin kun esiintyi olympiastadionilla ja todellakin dikkaan hänen musiikista. Voisin uudelleenkin mennä häntä katsomaan.

Coldplay ei ole koskaan uponnut muhun. Ihan ok on kuunnella sitä radiosta, mutta niiden musiikki ei herätä minkäänlaista tuntemusta itsessäni.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En kumpaakaan. Pohdin, että kuka olisi se artisti, josta viitsisin maksaa nyk.pyydettyjä summia ja leikkiä niiden ähäkuttivarausperseilyjen kanssa ja kenen keikan jaksaisin oletettavasti katsoa hereillä loppuun saakka. Tulin lopputulokseen, että Elvis!😁 Eli eipä tarvi mun laittaa rahojani nykyiseen musiikkibisnekseen.

Ähäkuttivarausperseily 😁

Aika paskaa muuten että lipun voi ostaa vain netistä eikä mistään fyysisestä myyntipisteestä. Ja sitten pitää olla älypuhelin ja lippu.fin sovellus, jotta sen lipun saa siihen. Eli älypuhelimettomat, älkääpä vaivautuko keikalle! Tähän tämä maailma on mennyt. VMP.

Vierailija
24/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kumpikaan ei varsinaisesti kuulu suosikkeihin mutta Bruce springsteen koska jotenkin sen musiikki on sielukkaampaa minun korviini.

Ihan Brucen lavakarisman vuoksi kannattaa valita Bruce.

Toki aika iäkäs jo. Edellisen kerran olen nähnyt hänet 2013 Turussa - siitä on jo 10 vuotta eikä nyt ihan jannu ollut enää silloinkaan!

Vierailija
25/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucen tietty, ei kahta sanaa !

Vierailija
26/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay! Ehdottomasti!

Vierailija
27/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jaa, stadionkeikat ei oikeastaan kiinnosta. Jos liput saisi kympillä, menisin ehkä mieluummin Brucen keikalle, kun osaan enemmän sen kappaleita. Toisaalta Chris Martin on ihana, hmm. Onneksi ei tarvitse mennä kummallekaan keikalle, eikä olisi oikeastaan varaakaan.

Vierailija
28/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Brucen stadionilla kerran ja menisin uudestaankin. Coldplay ei kiinnosta edes ilmaiseksi. 

Vierailija
29/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay! Olen jo ollut ja olen menossa uudestaankin.

Vierailija
30/103 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BRUCE,  BOSS.🥰

Vierailija
31/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-Bruce tietysti. Puolustaa duunaria tässä Perskokkarien riistomaissa. Coldplay taas on vihervassujen musaaa. T. Wanhanliiton Demari

Vierailija
32/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ennakkoliput menivät nopeasti. 

Vierailija
33/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon tietysti,Coldplay on nössöjen ja neitien muka musaa

Vierailija
34/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo

Vierailija
35/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruce on nähty Helsingissä sekä Turussa, joten tietysti Bruce. Coldplay on ulinaa. 

Vierailija
36/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruce. Vahinko vaan on jo lippu Coldplayn keikalle, molempiin ei ole varaa. No hyvä sekin varmaan on.

Vierailija
37/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain liput Bruceen 🥰

Vierailija
38/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucella on nykyään vanhuksen ääni. Säälittää starat, jotka ei osaa lopettaa ajoissa.

Vierailija
39/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Brucella on nykyään vanhuksen ääni. Säälittää starat, jotka ei osaa lopettaa ajoissa.

Vasta haudassa on aikaa levätä.

Vierailija
40/103 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samaa monesti pohtinut. Nuo muumiorokkarit on vähän säälittäviä, varsinkin ne, jotka nuorena olivat energisiä. Toisaalta Dave Mustaine on aina ollut sellainen kuin nykyäänkin, joten ihan meni täydestä vielä tänä kesänä. Brucella taitaa olla vauhti vähän hiljentynyt jo. Coldplay taas on jotenkin tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän