Bruce Springsteen vai Coldplay. Kumman olympiastadionkeikalle menisit mieluummin?
Tänään julkaistiin info, missä Bruce Springsteen tulee keikalle Suomeen. Liput myyntiin piakkoin.
Kommentit (103)
Chris Martin on ihana. Bruce on BS.
Coldplay ehdottomasti. Brucen kitaran rämpytys nukuttaa, Coldplay laittaa veren kiertämään ja popit kaakkoon. En jaksa mitään mies ja kitara. Haluan nähdä shown ja viuhuvat laserit.
N55
Goldplqyn keikalla yleisö saa heiluttaa sellaisia väri rannekkeita. Sinne!
Vierailija wrote:
Voisin vaihtaa Brucen 2xliput minkä tahansa päivän Coldplay -lippuihin. Tuli ostettua liput tänään Bruceen mutta Coldplayn liput jäi saamatta
Uteliaisuuttani kysyn: onko tuollaista vaihtopalvelua?
Vierailija wrote:
En malta että saa sytyttää siihen rannekkeeseen valot ja heiluttaa sitä ja samalla ulvoa Sky Ful of Starssin tahtiin uu-uuuuu-uuuuuu ja kaikki heiluttaa ja ne rannekkeen valot vaan tuikkii kun kesä ilta pimenee samalla
Vierailija wrote:
Jotenkin söpöä kun Bruce otti sen tamburiinia heiluttelevan taustalaulajat. Eikö ensin ollut joku filmitähtönen. Bruce, flanellipaitainen karkea duunari.
Down by the river, vähän jotenkin korni tarina "köyhästä, tavis amerikkalaisesta parista" "No flowers no wedding dress" Nyyhky.
Brucen sanoituksissa on paljon surullisia ja karuja tarinoita ja ihmiskohtaloita, myös iloisempia aiheitakin tietty. Ehkä tuo elämän kovuus ja jonkinsortin inhorealismi puhuttelee, yhdistettynä melodiseen rockiin. Monipuolinen ja puhutteleva artisti, esim jos vertaa Atlantic cityä ja Girls in their summer clothesia vaikka. Coldplayta en mitenkään inhoa, ehkä jäänyt etäisemmäksi, ehkä en ole kuunnellut tarpeeksi muutakin kun vain radiohittejä. James Blunt taas puhuttelee paljonkin, vaikka vähän samanhenkistä musiikkia kuin Coldplay soundiltaan.
Vierailija wrote:
Coldplay ehdottomasti. Brucen kitaran rämpytys nukuttaa, Coldplay laittaa veren kiertämään ja popit kaakkoon. En jaksa mitään mies ja kitara. Haluan nähdä shown ja viuhuvat laserit.
N55
Laita suojalasit ettei laserit vie näköä!
Coldplay on kammottavaa tuutulaulu-hissimusaa. Hammaslääkärissä voisi soida Coldplay taustalla pumpulisena mumelluksena. Yäk.
Vierailija wrote:
N55
Vaikea uskoa, että kukaan stadikalla nukkuisi. Ellei ole niin känässä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En malta että saa sytyttää siihen rannekkeeseen valot ja heiluttaa sitä ja samalla ulvoa Sky Ful of Starssin tahtiin uu-uuuuu-uuuuuu ja kaikki heiluttaa ja ne rannekkeen valot vaan tuikkii kun kesä ilta pimenee samalla
'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
I wanna die in your arms, oh, oh-oh
'Cause you get lighter the more it gets dark
I'm gonna give you my heart, oh
I don't care, go on and tear me apart
I don't care if you do, ooh-ooh, ooh
'Cause in a sky, 'cause in a sky full of stars
I think I see you
I think I see you
Saadaan ulvoa Aaahhhhh mukana uudessa Goldplayn biisissä;
Me olemme melkein valmiita albumimme Moon Musicin kanssa. Jos sinäkin haluaisit olla sillä mukana, voisit lisätä äänesi mukaan biisiin nimeltä One World. (Se olisi meistä todella hienoa.)
Sinun täytyy vain äänittää itsesi laulamassa "Ahhhhh" muutaman sekunnin ajan osoitteessa oneworld.coldplay.com.
Vierailija wrote:
En oikeesti menisi kenenkään stadionkeikalle, mutta bruce sprigsteenillä on monia hyviä biisejä. Toisesta en tiedä mitään.
Kuuntelen musaa mieluiten kotona ja nykyään vaan tubesta musavideoiden muodossa. Brucekin on jo liian vanha, että tuskin livenäkään saman veroinen kuin 80-luvulla. En oikein ymmärrä näitä vanhustähtiä, aika aikaansa kutakin, pitäisi osata lopettaa ajoissa.
Milloin oli aidosti oikeasti hyvä Brucen levy?
Tunnel Of Love, vuodelta tyyliin 1988 tms.
Ei siinä mitään, kunhan ei soittaisi mitään 2000-luvun biisejä niin keikka on varmasti hyvä.
Springsteenin. Koska Coldplay on itselleni ihan vieras.
Irl en menisi kummankaan keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kiitos. Nauroin ääneen. :D I laaaav juu, beibs.
No jos noista kahdesta pitäis valita, niin eihän siinä olis kahta sanaa näin yli kuuskymppisenä. Bruce luonnollisesti olisi valintani. Brucen tuotantoa tunnen, niin kuin tavis kuluttaja tuntee, eli kaikki hitit ja hiukan päälle. Aikoinaan toki tuli hankittua se viiden vinyylilevyn liveboksikin vaikka en siis mikään varsinainen Bruce fani ole koskaan ollutkaan. Hänen stadionkeikalleen ei kuitenkaan ole pienintäkään hinkua. Sekä minä, että Bruce ollaan jo molemmat liian vanhoja rokkikeikoille. Jos minun olisi pitänyt Bruce nähdä livenä, niin sen olisi pitänyt tapahtua viimeistään kasarilla, kun sekä Bruce että minäkin olimme vielä vedossa.
Coldplaystä en sen sijaan tiedä muuta kuin nimen. Heidän musiikkiaan en ole kuunnellut koskaan. Se on minua nuorempien sukupolvien bändi, eikä siksi kiinnosta lainkaan. Ovat aloitelleetkin kunnolla vasta kun minä olin jo keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
No jos noista kahdesta pitäis valita, niin eihän siinä olis kahta sanaa näin yli kuuskymppisenä. Bruce luonnollisesti olisi valintani. Brucen tuotantoa tunnen, niin kuin tavis kuluttaja tuntee, eli kaikki hitit ja hiukan päälle. Aikoinaan toki tuli hankittua se viiden vinyylilevyn liveboksikin vaikka en siis mikään varsinainen Bruce fani ole koskaan ollutkaan. Hänen stadionkeikalleen ei kuitenkaan ole pienintäkään hinkua. Sekä minä, että Bruce ollaan jo molemmat liian vanhoja rokkikeikoille. Jos minun olisi pitänyt Bruce nähdä livenä, niin sen olisi pitänyt tapahtua viimeistään kasarilla, kun sekä Bruce että minäkin olimme vielä vedossa.
Coldplaystä en sen sijaan tiedä muuta kuin nimen. Heidän musiikkiaan en ole kuunnellut koskaan. Se on minua nuorempien sukupolvien bändi, eikä siksi kiinnosta lainkaan. Ovat aloitelleetkin kunnolla vasta kun minä olin jo keski-iässä.
Kyllä Bruce oli ihan hemmetin hyvä live-esiintyjä vielä 10 v. sitten kun keikkaili edellisen kerran Suomessa. Varmasti ollut hyvä 80-luvullakin, ei sillä.
Coldplay. Bruce on jo kuultu. Mitään uutta hyvää musiikkia ei häneltä ole enää vuosikausiin tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olikin, mutta ei tietenkään enää parhaiden vuosiensa vireessä. Sen sijaan hänen nykyvireestään en olisi niinkään varma. 64 vuotiaana on ihminen vielä normaalisti ihan hyvässä vireessä ja sen verran olen Brucen livejuttuja tuubista nähnyt, että tiedän myös Brucen tuolloin vielä ihan hyvässä tikissä olleen. 64 ikävuodesta on kuitenkin pitkä matka 74 vuoteen ja väistämättä se eletty elämä alkaa tuolla iällä jo näkyä ja kuulua.
Toki se on sanottava, että onhan Bruce tässä veteraanirokkarien sarjassa yksi parhaiten kuosissa säilynyt niin ulkoisesti, kuin äänellisestikin, mutta eihän hän nyt kuitenkaan ole enää se, jollaisena itse hänet parhailen muistan ja haluan muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Kiitos. Nauroin ääneen. :D I laaaav juu, beibs.
Miksi naurat muille?
Ghost kävis mulle nyt parhaiten.