Bruce Springsteen vai Coldplay. Kumman olympiastadionkeikalle menisit mieluummin?
Tänään julkaistiin info, missä Bruce Springsteen tulee keikalle Suomeen. Liput myyntiin piakkoin.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö...viime kesänä olin katsomassa Brucea Ruotsissa ja sitä miestä ei ikä paina!
Kolmen tunnin keikka ja täyttä tykitystä👍👍👍
Onneksi sain liput ensi kesällekin sekä Suomen ja toisen Ruotsin keikalle!!
Niin totta!! Sain kans liput enkä malta odottaa ens kesää! Stadikalla rokataan!
Helppo valinta:Bruce voittaa 100-0.
😅
Mukavaa että tänne on pesiytynyt muitakin Bruce-faneja ja ensi kesän keikalle menossa olevia. Mietin että pitäiskö tehdä ihan oma ketju ensi kesän keikasta? Kun tässä on tuo Coldplay turhana sivujuonteena. 😄 Olisiko kiinnostusta omalle Bruce-ketjulle?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö...viime kesänä olin katsomassa Brucea Ruotsissa ja sitä miestä ei ikä paina!
Miksi mennä katsomaan kaksi kertaa samaa keikkaa? Turhaa
Mielummin kuuntelee lintujen laulamista ja paskomista.
Coldplay on karsea. Chris Martin setämies heittelee voltteja ja hönkii.
Pitänee kerätä Brucen liput ensi kesän muitten keikkojen (Metallica, Coldplay, Taylor Swift - Wien, PMMP). Saa nähdä ehdinkö olla töissä koko kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä katsomaan kaksi kertaa samaa keikkaa? Turhaa
True! Olis kantsinut ostaa liput Coldplay ja Bruce. Eikä 2 x Bruce.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa että tänne on pesiytynyt muitakin Bruce-faneja ja ensi kesän keikalle menossa olevia. Mietin että pitäiskö tehdä ihan oma ketju ensi kesän keikasta? Kun tässä on tuo Coldplay turhana sivujuonteena. 😄 Olisiko kiinnostusta omalle Bruce-ketjulle?
Tein ketjun: https://www.vauva.fi/keskustelu/5344378/bruce-springsteen-live-2024-off…
Tulkaahan muutkin Bruce-fanit sinne ettei tartte yksin keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla, mullakin liput Helsingin keikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla, mullakin liput Helsingin keikalle!
Jätin ostamatta kun tarjolla olisi ollut vain dynaamisia lippuja. Eli satasen lippu myydään kahteenpuoleen sataan. Ällöttävää toimintaa eläkeukon konsertista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Goldplqyn keikalla yleisö saa heiluttaa sellaisia väri rannekkeita. Sinne!
En malta että saa sytyttää siihen rannekkeeseen valot ja heiluttaa sitä ja samalla ulvoa Sky Ful of Starssin tahtiin uu-uuuuu-uuuuuu ja kaikki heiluttaa ja ne rannekkeen valot vaan tuikkii kun kesä ilta pimenee samalla
Kiitos. Nauroin ääneen. :D I laaaav juu, beibs.
Miksi naurat muille?
Koska viesti oli hauska, miksi itse naurat? Ai niin, ethän sinä naura, koska olet tosikko. Minusta on ilahduttava ajatus, että joku av-mamma heiluttelisi värikkäitä valorannekkeita Coldplayn konsertissa ja olisi ihan fiiliksissä. Siinä unohtuisi jauhenlihat ja yön pimeydessä rääpityt liivatekakut hetkeksi. Life's so sweet!
Bruce ei konserteissa ole todellakaan mikään mies ja kitara kuten Ed Sheeran. Brucella on taustalla maailman paras bändi the E Street Band. Yleensä taustalaulajineen Brucen taustalla soittaa tai laulaa 10-15 henkilöä. Hakkaa Coldplayn konemusiikin 100-0.
En tiä mitään Kolpleistä. onko joku räppäri vai mikä? Bruusistakaan ei oel oikein hajua, varmaan se on kokeneempi ja taivavampi kitaristi kuitenkin, joten se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Goldplqyn keikalla yleisö saa heiluttaa sellaisia väri rannekkeita. Sinne!
En malta että saa sytyttää siihen rannekkeeseen valot ja heiluttaa sitä ja samalla ulvoa Sky Ful of Starssin tahtiin uu-uuuuu-uuuuuu ja kaikki heiluttaa ja ne rannekkeen valot vaan tuikkii kun kesä ilta pimenee samalla
Kiitos. Nauroin ääneen. :D I laaaav juu, beibs.
Miksi naurat muille?
Koska viesti oli hauska, miksi itse naurat? Ai niin, ethän sinä naura, koska olet tosikko. Minusta on ilahduttava ajatus, että joku av-mamma heiluttelisi värikkäitä valorannekkeita Coldplayn konsertissa ja olisi ihan fiiliksissä. Siinä unohtuisi jauhenlihat ja yön pimeydessä rääpityt liivatekakut hetke
Sinä boomeri kuitenkin kuuntelet boomerin esittämiä lauluja🤣
From boomer with love
En tiedä yhtäkään Pomon biisiä ellei River ole..
no en kumpaakaan ... hirveetä kuraa molemmat