Lue keskustelun säännöt.
G: Ihania " vanhoja" biisejä jotka säväyttää ?
Kommentit (6)
Aivan ihkua kamaa vielä 12 vuoden jälkeenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Europen Carrie, C&C Music Factoryn Everybody sweat now, Snown Informer jne...
Charles and Eddie: Would I lie to you (Paras laulu ikinä!)
Heart: All I wanna do is make love to you
K-C & Jojo: All my life
Allure & 112: All cried out
Maggie Reilly: Everytime we touch
East 17 & Gabrielle: If you ever
LeAnn Rimes: How do I live
Aivan ihana biisi, ja kun vielä tietää että siinä puhutaan peenikselle, joka ei seisonutkaan :).
Vierailija:
Missä tälläistä voi lueskella?