Lue keskustelun säännöt.
Erosin kirkosta juuri. Säästö noin 450-550 vuodessa. Sillä tekee yhden ulkomaanmatkan. Jes.
Kommentit (5)
Houkuttelee kummasti erota mokomasta kiskurilaitoksesta, kun itsellä muutenkin on rahat vähissä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Erosin kirkosta juuri. Säästö noin 450-550 vuodessa. Sillä tekee yhden ulkomaanmatkan. Jes.
Noillakin em. summilla, joita " säästäisi" eroamalla kirkosta, makselisi kummasti välttämättömiä elämisen menoja. Kaikki nimittäin eivät voi sossusta (eikä muualtakaan) saada rahallista apua.
Kaikki maksavat normaalisti tuloveron + kirkollisveron. Mutta jos ei kuulu kirkkoon niin ei tietenkään tarvitse maksaa kirkollisveroa!
Säästöä vajaa 800¿ vuodessa...