Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö kukaan muu, että miksi juuri sinuun on ihastuttu/haluttu kumppaniksi?

Vierailija
29.10.2023 |

Ei pitäisi valittaa, enkä valitakkaan. En sano tätä huonolla itsetunnolla, mutta miksi juuri minä? En rehellisesti tiedä mikä minussa on ollut se "juttu". Miten sen itse voi tietää, tai saada selville?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen mietin sitä, että mikä minussa voi olla niin pahasti vialla, ettei kukaan ole koskaan ollut edes vähän ihastunut minuun. En ryve asian vuoksi itsesäälissä, mutta olisi silti ihan kiva tietää syy tuolle.

Vierailija
62/94 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä taasen mietin sitä, että mikä minussa voi olla niin pahasti vialla, ettei kukaan ole koskaan ollut edes vähän ihastunut minuun. En ryve asian vuoksi itsesäälissä, mutta olisi silti ihan kiva tietää syy tuolle.

Lisään vielä, että olen siis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mieti. Tiedän olevani keskivertoa paljon paremman näköinen, joten se on ollut pääasiallinen syy. Useimmiten minuun on ihastuttu tuntematta lainkaan. Lisäksi minusta välittyy ehkä ulospäin ystävällinen vaikutelma, toisaalta olen kuitenkin persoonaltani selkeästi tavallisesta poikkeava, eli en ole tylsää massaa. Tosi moni on ollut ihastunut, joten tämä kombo selvästi vetoaa.

Vierailija
64/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin. Syinä ovat rauhallisuus, hiljaisuus, positiivisuus, ulkonäkökin (?), ja herkkyys, tykkää että saa ikäänkuin olla turvana kaikessa.

Nämä ovat piirteitä, mitä esim nuorena yritin peittää. En halunnut olla rauhallinen, enkä positiivinen. Kaverit oli kiroilevia, kaikesta nahisevia tyyppejä ja ajattelin, että munkin kuuluis olla sellainen. Inhosin myös herkkyyttäni, että pohdin kaikenlaista, ahdistun ja itkeskelen helposti. Tästä piirteestä en kyllä edelleenkään pidä, en haluisi olla niin herkkä. 

Vierailija
66/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella omahyväiseltä, mutta en ole ihmetellyt. Minusta pidetään yleensä muutenkin, mutta en ole pahemmin pohtinut syitä siihen.

Vierailija
67/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt. Miettimisen tulos on se, että satuin vain olemaan sopivasti paikalla. Mitään erityistä syytä siihen miksi joku niistä naisista (olen siis mies) joiden kanssa on jonkun sortin suhdeviritystä ja naisen puolelta kiinnostusta ollut, en ole keksinyt. En ole pitkä enkä komea. En ole erityisen fiksukaan. Rahaa on aina ollut tasaisen vähän. En ole johtavassa asemassa tai hyvässä ammatissa. Kaikinpuolin tavallisen tylsä ja harmaa, tapettiin sulautuva tyyppi.

Oletukseni on, että olen vain tietämättäni sattunut olemaan paikalla kun jollakin naisella on ollut kihelmöintiä ukkovarpaitten välissä. Nainen on huomannut että ne paremmannäköiset naiset ovat jo varanneet ne komeammat ja kiinnostavimmat miehet, ja minä nyt vain satuin olemaan paikallaolleista se jolla ei kyseisen naisen silmin katsottuna juuri sillä hetkellä näyttänyt olevan mitään ehdottoman poissulkevaa vikaa, joten totesi että kun tässä joku pitää saada niin olkoon tuo vaikkei häävi olekaan.

Tarkemmin tutustuttuaan ovat kyllä löytäneet niitä vikoja kerrassaan kiitettävästi, ja ne asiat esille tuoneetkin.

Vierailija
68/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siksi koska kumppanin ex oli monin tavoin aika kauhea ihminen, ja kontrasti on valtava, vaikka en mikään erityinen saalis ole. Ihan tavallinen ihminen ja kaukana täysellisestä. Tutustuttiin oikeaan aikaan.

Lisäksi luulen, että iso plussa kohdallani on että oikeasti vietän aikaa paljon kumppanin ja perheen kanssa ja otan heidät huomioon. Olen suht hyvin läsnä arjessa, enkä esimerkiksi käytä päivittäin paria tuntia illasta pelaamiseen tai muihin harrastuksiin. 

Vierailija
69/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin, että miksi kukaan mies ei halua olla mun kumppani. Ja vielä enemmän ihmettelen, kun luen näitä juttuja. Joku on vaan ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja naps, samantien on pariuduttu!

Vierailija
70/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lähinnä mietin, että miksi kukaan mies ei halua olla mun kumppani. Ja vielä enemmän ihmettelen, kun luen näitä juttuja. Joku on vaan ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja naps, samantien on pariuduttu!

Elämästä isompi osa on tuuria ja sattumaa enemmän kuin haluamme myöntääkään. Niin hyvässä kuin pahassa. Valinnoillamme voimme lähinnä parantaa todennäköisyyksiä, mutta siltikin kontrollimme on rajallinen. Ei siis välttämättä ole mitään erityistä syytä.

Vierailija
71/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dating Over 40 Is Like Thrift Store Shopping. Joe DeVito - Full Special

https://youtu.be/tzoGTQXBATM?si=UrWrVe79ApDDQipQ 

Vierailija
72/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisiko joku nainen kiinnostua sellaisesta, että mies on kaljuuntunut ja hampaaton, mutta naisella itsellään on erittäin eloisat ja tuuheat hiukset, ja hampaat ovat täydellisen valkoiset ja hienot?

Vastaan kysymykseesi, että olen tällä hetkellä kiinnostunut noi 5-7 eri naisesta, joita ajattelen vakituisesti. Kenenkään kanssa ei ole suoraa yhteydenpitoa yksityisesti, mutta jossain kohti yrittäisin lähestyä ja katsoa johtaako se mihinkään. Kaikki jutut tulevat jäämään meidän kahden keskikseksi. Olen jopa ehdottanut, että nainen saa ottaa minusta vaikka alastonkuvan "pantiksi", että kaikki asiat on meidän välinen salaisuus. 

Yksi näistä naisista asuu Hämeenlinnassa, on iältään noin 25-vuotias ja on lähdössä ulkomaille muutaman päivän päästä. Muita tuntomerkkejä en kerro. 

Vierailija
73/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun on ihastuttu ehkä viitisen kertaa, tai nämä tapaukset tiedän ja tällä hetkellä olen elämäni neljännessä suhteessa. Ensimmäinen oli 20 vuotta kestänyt avioliitto. Tällä hetkellä seurustelen kohta kolmatta vuotta miehen kanssa jonka toivoisin olevani se viimeinen.. aikalailla samat teemat on toistuneet miesten ”palautteessa”

*Kaunis/nätti/seksikäs (tämä varmaan jo hiipumassa mutta edelleen saan kuulla tätä)

*tykkään seksistä ja olen hyvin aloitteellinen pitkässäkin suhteessa 

*älykäs - oon DI ja voin keskustella aiheesta kun aiheesta. Mulla on hyvä ns. ura niin kaipa se on kiinnostavaa miehille myös (ensimmäinen koki alemmuuden tunnetta lopulta joten ei pelkästään positiivista)

*hauska (pientä adhd taipumusta, kanssani ei ole kuulemma ikinä tylsää) 

*helppo ihminen ja halukas kompromisseihin  (tätä nykyinen mies korostaa kovasti kahden haastavan eron jälkeen) 

Näitä kun itse luen niin ihan hyvältähän tämä kuulostaa, silti välillä ihmetyttää et joku jaksaa mua katella 😀

N44

Vierailija
74/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainoa tätä ikäluokkaa oleva nainen täällä työpaikalla. 

Vierailija
75/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä olen ainoa tätä ikäluokkaa oleva nainen täällä työpaikalla. 

Kuormasta ei syödä!

Vierailija
76/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö.

Vierailija
77/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus vähän ihmetellyt ja miettinyt että miksi juuri muhun EI kukaan ihastu. Luulisi, että sattumaltakin jonkun tapaisi. Pystyn olemaan 10 v ilman mitään naiskontakteja, eikä ketään tarvitse pois hätistellä. Siis toki en itsekään ota kontaktia, mutta näin ajatusleikkinä ihmetyttää, ettei kukaan koskaan lähesty.

Vai siitäkö se pelkästään on kiinni, että ei "lähetä signaaleja"?

Vierailija
78/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä. Tokion baareissa ja yökerhoissa saan seuraa ja Tokion Tinderistä saa uuden naisen jokaiselle illalle. Suomen Tinderissä en saa huomiota ollenkaan. Japanilaiset naiset arvostavat meitä suomalaisia miehiä. Muuta selitystä en ole keksinyt. Olen ihan tavallinen, vaikka osaankin japania niin hyvin, että osaan pitää keskustelua yllä. M28

Olet siellä eksoottinen ja se kiinnostaa. Yleisesti ottaen japanilaisilla taitaa olla vielä enemmän pariutumisongelmia kuin suomalaisilla. 

Vierailija
79/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, koska olen hankala. Toki olen myös ok näköinen ja omillani toimeen tuleva.

Mietin myös, että ovatko kaikki miehet lopulta hakemassa jonkinlaista hyötysuhdetta. Esim. vakituista seksiä, jos ei taloudenhoitajaa. Jäänyt vaivaamaan, kun jostain luin ettei miehillä lopulta ole tunteita pelissä, osaavat vain näytellä niitä.

Vierailija
80/94 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin itse omaan mieheeni aika puhtaasti siksi, että hän oli kohtelias ja ystävällinen, hyvä yleissivistys ja keskustelutaito. Me siis päädyttiin juttelemaan ja tuntui että ollaan vaan niin samalla aallonpituudella... Ja siitä se sitten lähti. Saman tyyppisiin asioihin olen itseasiassa aina ihastunut, ei ulkonäköön niinkään. 

Minuun taas oletettavasti ihastutaan myös ulkonäön vuoksi, mutta en ihan tarkkaan tiedä mikä on se syy että minusta yleensä aina pidetään. Ihan tuntemattomassa porukassakin naiset ottaa mieluusti mukaan joukkoonsa ja miehiltä tulee huomiota myös. Joskus joku (nainen) sanoi että "kun olet niin... tuommoinen, kaikki haluaa sinut". Että mitä se tuommoinen sit on. Olen kyllä ihan hyvän näköinen, hoikka ja pitkähiuksinen, mutta en missään nimessä mikään missitasoinen kaunotar. Kai siinä täytyy muutakin olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi