Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?

Vierailija
29.10.2023 |

Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.

Kommentit (1040)

Vierailija
341/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on muutaman käynyt niin, että nainen on tullut heti kotitreffeille. Paremmin ne tuppaavat menemään kuin kahvilatreffit, koska omassa kotiympäristössä on luontevampaa olla ja pääsee "isännöimään". Samalla tulee esiteltyä kämppä naiselle, siinä on heti luontevaa puheenaihetta.

Tässä varmaan vaikuttaa se alun viestittelyvaihe, miten hyvin siinä saa luotua naiselle turvallisen olon eikä lähetä mitään outoja viboja. Ja joskus naisen tekee mieli seksiä ja siihenkin pääsee sitten kotitreffeillä suoraan, jos molemmista tuntuu siltä.

Vierailija
342/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulle on muutaman käynyt niin, että nainen on tullut heti kotitreffeille. Paremmin ne tuppaavat menemään kuin kahvilatreffit, koska omassa kotiympäristössä on luontevampaa olla ja pääsee "isännöimään". Samalla tulee esiteltyä kämppä naiselle, siinä on heti luontevaa puheenaihetta.

Tässä varmaan vaikuttaa se alun viestittelyvaihe, miten hyvin siinä saa luotua naiselle turvallisen olon eikä lähetä mitään outoja viboja. Ja joskus naisen tekee mieli seksiä ja siihenkin pääsee sitten kotitreffeillä suoraan, jos molemmista tuntuu siltä.

Nyt kun olen miettinyt miksi kotitreffit onnistuu paremmin. Se johtuu siitä vain laatunaiset uskaltaa lähteä kotitreffeille. Ja myös siitä, että mies panostaa kaikkensa treffien onnistumiseen. Kahvilatreffeillä tulee vastaan koko naisten kirjo. Mukana noilla treffeillä on pelkääviä, ikisinkkuja, mt-ongelmista kärsiviä naisia jne. Siitä syystä kahvilatreffit epäonnistuvat useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis jos ei niiden naisten jutuista tykkää, niin miksei voi suosiolla tyytyä maksullisiin? Kai ne naisetkin aistii ettei miestä kiinnosta kuin p*llu ja siksi be pakit tuleekin. Ei kukaan nainen halua olla deitille pelkkä puhuva reiänkantoteline.

Miehiä ei kiinnosta pelkästään vain diskuteeraaminen. Muutakin pitää tapahtua.

Ja kaikki pitää tapahtua just niillä ekoilla treffeillä vai? Kovin kärsimättömältä luonteelta vaikutat. Kokisitko, että sinua on vedätetty, jos nainen tulisi sinun kotiisi treffeille, mutta haluaisi siellä vain diskuteerata?

En, koska se on luottamuksen ja rohkeuden osoitus, jos nainen suostuu kotitreffeille. Kahvilatreffeillä tunnelma on kuin kaksi lottoarvonnan virallista valvojaa (mies- ja naisbyrokraatti

Eli kyseessä on ihmiskoe, että onko naisella rajoja ja miten ne voisi ylittää ja onko nainen manipuloitavissa miehen tahtoon. Jos menee ravintolaan syömään pitkän kaavan mukaan, niin siinä on enemmän jutunjuurta ja tunnelmakin varmaan rennompi siten ja enemmän aikaa jutella. 

Vierailija
344/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ensitreffeillä ei, jos ollaan treffailtu jo kauan niin joo suostuisin ja olisi ihan ok.

Tämä on totta!

Jos tunnen miehen vaikka harrastuspiiristä tai töistä, niin sitten uskaltaisin mennä treffeille hänen luokseen. Mutta en todellakaan täysin vieraan ihmisen luo.

Vierailija
345/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässäkin nyt on ongelma. Jotkut miehet ei halua kahvilatreffinaisia, heillä on siihen oikeus. Jotkut naiset ei halua kotitreffejä ja heilläkin on siihen oikeus. Eri juttuja treffeiltä, parisuhteelta ja elämältä haluavien ihmisten lyttääminen ja leimaaminen on lähinnä lapsellista, ja viestii katkeroitumisesta joka on vastenmielinen piirre kummallakin sukupuolella. Unohtakaa ne jotka teitä eivät kiinnosta ja keskittykää niihin jotka kiinnostaa.

Vierailija
346/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en voi olla varma, ettei mies esim. kidnappaa, pahoinpitele tai r*aiskaa kotonaan, en tule vaikka tarjolla olisi mitä. Eli tutustu muualla ennen kuin kutsut kotiisi.

Vierailija
347/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nyt kun olen miettinyt miksi kotitreffit onnistuu paremmin. Se johtuu siitä vain laatunaiset uskaltaa lähteä kotitreffeille. Ja myös siitä, että mies panostaa kaikkensa treffien onnistumiseen. Kahvilatreffeillä tulee vastaan koko naisten kirjo. Mukana noilla treffeillä on pelkääviä, ikisinkkuja, mt-ongelmista kärsiviä naisia jne.

Onko se kaikkensa panostamista, että tarjoaa juhlamokkaa ja jonkun paistopisteen kuivahtaneen pullan......

Vierailija
348/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap. Jos miestä ei sen vertaa kiinnosta että raahautuisi kahvilaan niin naisen kiinnostus lopahtaa heti. KOSKA hän  näkee tulevaisuutta pohtiessa mielessään suhteen irvikuvan jossa  käy miehen asunnolla pantavana, mutta yhdessä ei tehdä mitään. Ei mennä leffaan,ei syömään. Synttärilahjojakaan ei tipu.

Ehkä on parempi että tilaat suoraan vaan maksullisen naisen sinne hämyisään kämppään jossa mussutat tarjouspullaa tv.n edessä!

Vierailija
349/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nyt kun olen miettinyt miksi kotitreffit onnistuu paremmin. Se johtuu siitä vain laatunaiset uskaltaa lähteä kotitreffeille. Ja myös siitä, että mies panostaa kaikkensa treffien onnistumiseen. Kahvilatreffeillä tulee vastaan koko naisten kirjo. Mukana noilla treffeillä on pelkääviä, ikisinkkuja, mt-ongelmista kärsiviä naisia jne.

Ja sinäkö olet laatu-uros paistopisteen känttyinesi? Mikään megan Fox ei kuule takuulla kämpällesi vaivaudu,laadukkailla kauniilla naisilla on ihan muut mielenkiinnon kohteet kuin hörppiä halpaa kurakahvia kuppaisessa vuokrakämpässäsi jota esittelet kuin kartanoa.

Vierailija
350/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kun näen mielessäni jonkun Timo Soinin huonohampaisen version 80luvun verkkareissa varaamassa kädet täristen kortsuja yöpöydän laatikkoon ja nostelemassa 80 senttiä maksavia Lidin viinereitä keittiön pöydälle jossa on vahakangas :D Taustalla telkassa pyörii kotimainen mustavalkoinen elokuva. Ja täytetty äitimuori istuu  siivouskomerossa..

Vierailija
351/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kutsuu treffeille kotiinsa, niin seksiähän se haluaa. Tuollainen ensitreffeillä tai treffailun alussa on erittäin luotaantyöntävää, joten ei jatkoon, vaikka tarjottavana olisi viiden ruokalajin illallinen. 

Myös, jos mies ei pysty ymmärtämään, että tuntemattoman kotiin meneminen on vaarallista, niin sen verran empatiakyvytön mies ei myöskään mene jatkoon. 

Vierailija
352/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis jos ei niiden naisten jutuista tykkää, niin miksei voi suosiolla tyytyä maksullisiin? Kai ne naisetkin aistii ettei miestä kiinnosta kuin p*llu ja siksi be pakit tuleekin. Ei kukaan nainen halua olla deitille pelkkä puhuva reiänkantoteline.

Ja kaikki pitää tapahtua just niillä ekoilla treffeillä vai? Kovin kärsimättömältä luonteelta vaikutat. Kokisitko, että sinua on vedätetty, jos nainen tulisi sinun kotiisi treffeille, mutta haluaisi siellä vain diskuteerata?

En, koska se on luottamuksen ja rohkeuden osoitus, jos nainen suostuu kotitreffeille. Kahvilatreffeillä tunnelma on kuin kaksi lottoarvonnan virallista valvojaa (mies- ja naisbyrokraatti

Sä ja treffikumppanisi luotte sen tunnelman itse, ihan sama ootteko sun kotona vai kahvilassa.

Vierailija
353/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"

Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.

Vilpillisyytesi paljastuu heti kättelyssä tyhmyytesi lisäksi kun et osaa edes ko. uliseliselisanan oikeinkirjoitusta.

Vierailija
354/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei. Päinvastoin. Kotitreffeille lähtee ne vähemmän fiksut naiset, jotka etsivät ketä tahansa eivätkä kunnioita itseään. Mutta ymmärrän hyvin, että sulle sopii juuri tuollaiset naiset.

Ja mikset voi panostaa siellä kahvilassa?

Vierailija
355/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ensitreffeillä ei, jos ollaan treffailtu jo kauan niin joo suostuisin ja olisi ihan ok.

Tämä on totta!

Jos tunnen miehen vaikka harrastuspiiristä tai töistä, niin sitten uskaltaisin mennä treffeille hänen luokseen. Mutta en todellakaan täysin vieraan ihmisen luo.

Monen naisen kohtaloksi on koitunut myös se entuudestaan hyvinkin tuntemansa mies (saadessaan tilaisuuden).

Vierailija
356/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Haluat siis että nainen asettaa itsensä vaaraan takiasi. On terve lähtökohta suhteelle se. 

Vierailija
357/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nyt kun olen miettinyt miksi kotitreffit onnistuu paremmin. Se johtuu siitä vain laatunaiset uskaltaa lähteä kotitreffeille. Ja myös siitä, että mies panostaa kaikkensa treffien onnistumiseen. Kahvilatreffeillä tulee vastaan koko naisten kirjo. Mukana noilla treffeillä on pelkääviä, ik

Vaikka nainen olisikin "vähemmän fiksu" tms ei sekään siltikään oikeuta huonoon kohteluun tai rikoksiin.

Vierailija
358/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä tuo panostaminen on? Jos se meinaa tarjottavia, niin joutuuhan niistäkin maksamaan samoin kuin kahvilankin tarjottavista. Kun yksi ongelma vaikuttaa olevan rahanmeno siellä kahvilassa, niin miten kotiin ostetut leipäset sitten poikkeaa siitä?

359/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulle tulee aina treffeillä käytetty olo tapahtui ne missä vain, koska joka ikinen kerta niissä kuluu 50-100 euroa ja on todellinen ihme jos nainen edes kysäisee ,että voisiko kustantaa edes osan.

Heti kun ensimmäinen sellainen tulee vastaan,niin todellakin kiitän jumalia,että ensimmäisen kerran elämässä edessäni on nainen jolle olen muutakin kuin pelkkä lompakko ja pankkikortti.

Ai jaa? No mä olen käynyt ensitreffeillä illallisella ravintolassa 21 kertaa ja kahvilassa ensitreffeillä 3 kertaa ja vain kolme kertaa mies on itse halunnut tarjota minulle ravintolassa. Ja yksi näistä kolmesta miehestä ei edes itse halunnut tavata minua uudelleen vaikka itse olisin halunnut tavata hänet.

Ja itse olen kahdesti itse tarjoutunut maksamaan miehenkin safkat, mutta toisella kertaa mies kieltäytyi tästä ehdotuksesta 

Vierailija
360/1040 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis kotikenttäetu, niin että toinen on vieraalla maaperällä ja täten alisteisemmassa tai epämukavammassa tilanteessa. Siksi treffejä sovitaan neutraaleihin paikkoihin, jotta kummallakin on sama tilanne eikä mitään erityistä etua.