Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Jos yhteistuumin ei löydy sopivaa ehkäisymuotoa, niin miksi mahdollinen raskaus on naisen vika?
Selibaatti varmasti seksuaalisesti aktiiviselle naiselle mahdoton vaihtoehto..?
Kommentit (159)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koska mies ei saa abortoida omaa lastaan kuten naiset.
Olisi reilua, että voisi abortoida isyyden ja elarit, mikäli nainen päättää, että haluaa pitää lapsen.
Olisi myös reilua, että jos mies haluaa pitää ja kasvattaa lapsen itse, niin mies saa estää abortin, eikä siinä olisi edes mitään epärailua, koska miehille asepalvelus on minimi 6kk ja "my body no choice".
Asepalvelus nyt ei liity asiaan eikä ole sama asia kuin raskaus ja synnytys mitenkään. Joo, jos mies haluaa kasvattaa lapsen yksin ja estää abortin, niin alkio keinokohtuun kasvamaan ja naisen ei tarvitse olla lapsen elämässä tai häntä hoitamassa mitenkään ellei halua.
Jos miehille olis e-pillerit niin voisitteko luottaa siihen että mies muistaa ottaa ne?
Vierailija wrote:
mikset sää vaan naisena hoida ehkäsyä kerran löytyy vaihtoehtoja ?
miehelle on joko, kumi, keskeytetty seksi
Hormoneista sekä kuparikierukastakin on sivuvaikutuksia. Toisilla ne ovat pahoja ja elämänlaatua huomattavasti laskevia.
Unohdit vasektomian.
Vierailija wrote:
Jos miehille olis e-pillerit niin voisitteko luottaa siihen että mies muistaa ottaa ne?
Sen pitäis olla joku kapseli tms jota ei voi unohtaa tai "unohtaa". Eikö joku tutkijaryhmä sellaista pilleriä puuhannut, joka otetaan tietty aika ennen yhdyntää ja vaikutus kestää jotain tunteja, lamasi siittiöt kai, ellen väärin muista.
Kuminkäyttö on asia, joka erottaa toisistaan miehet ja pojat.
Kokemuksesta tiedän. Todellakin tiedän.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olisi reilua, että voisi abortoida isyyden ja elarit, mikäli nainen päättää, että haluaa pitää lapsen.
Sen voi tehdä käyttämällä kondomia.
Vierailija wrote:
Niitä on tehty, mutta koekäyttäjät eivät tykänneet sivuvaikutuksista...
Vierailija wrote:
Hölmö. Se on nimenomaan peruste sille, että miehen kannattaisi ottaa ehkäisy vastuulleen. Se kun on ainoa tapa, jolla hän voi estää tulemasta isäksi.
Vierailija wrote:
Mä olen steriloitu nainen. Operaation yhteydessä kävi ilmi, että endometrioosi on saanut sisuskaluni sellaiseen kuntoon, etten todennäköisesti olisi voinut tulla raskaaksi muutenkaan. Eli ehkäisyä ei minun tarvitse miettiä. Silti vaadin kumin käyttöä mieheltä, kunnes sp-testit on tehty. Ei se kumi pelkkiä raskauksia ehkäise.
Koska elämme misogynisessa paskahelvettidystopia maailmassa.
Vierailija wrote:
Itse vedän ulos jos nainen pyytää tulemaan muualle. Muussa tapausessa lasken lastin sisään, kun se tuntuu parhaalta ja sopii 80% naisista. Kumia en käytä koskaa.
Eipä ole tullut vielä vastaan miestä joka ei suostu kondomia käyttämään. Olen itse käyttänyt välillä hormonaalista ehkäisyä, mutta sitten taas palattu takaisin kondomiin. Jos mies ilmoittaa ettei kondomia käy, niin se on itselle täydellinen turn off. Kertoo että mies on täysin itsekäs. Nyt minulla on kierukka, mutta koska olen sinkku niin kondomi lisäksi pakollinen.
Sellainen mies ei tarvitse pimppaa. 😄
Ehkä kannattaa itse suojella itseään, jos on pakko panna idiootin kanssa
Vierailija wrote:
Pysyvä ehkäisy silloin kun on parisuhteessa.
Kuka harrastaa seksiä miehen kanssa joka välittää vain itsestään eikä suostu suojelemaan naisen terveyttä? Kuulostaa siltä et mies välittää vain omasta nautinnostaan, silloin on ihan turha valittaa sitten jos joutuu maksamaan elatusmaksut jos ei ehkäisyn käyttö kiinnosta. Jos miesten pitäisi ottaa laastareita tai popsia pillereitä, ne olisivat kaikille ilmaisia ja silti miehet kieltäytyisivät niistä.
En olisi tuollaisen miehen kanssa kertaakaan, enkä käytä mitään hormonaalista ehkäisyä. Onnellisesti miehen kanssa joka käyttää kondomia ja pian kun on tarpeeksi ikää, hakeutuu vasektomiaan. Minäkin menen pistämään piuhat poikki heti kun se on mahdollista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse vedän ulos jos nainen pyytää tulemaan muualle. Muussa tapausessa lasken lastin sisään, kun se tuntuu parhaalta ja sopii 80% naisista. Kumia en käytä koskaa.
Mitenkäs sinä tuolloin ehkäiset sairauksia? Käytkö testeissä joka panon jälkeen? Noh, sellaista se elämä on kun aivosolu etsii kaveria, eikä löydä. Ja puhun nyt sekä sinusta, että niistä naisista jotka sun kanssa seksiin suostuvat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuulostatpa ihanalta kumppanilta, mikään ei oo ihanampaa kun mahdollinen raskaus tai taudit joltain toiselta jota oot pannu paljaalla! Huomaa kyllä millaisissa paikoissa liikut ja millaisten naisten kanssa, en ole koskaan tavannut miestä joka ei haluaisi kumia käyttää, tai naista joka antaisi satunnaisen kumppanin tulla sisään. Hyi helv...
Vierailija wrote:
Tunteko joku edes yden yön jutusta paksuksi tullutta naista?
Mä tunnen. Tunnen myös miehen joka sai klamydian kun oli ilman kumia jonkun naisen kanssa.