Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Jos yhteistuumin ei löydy sopivaa ehkäisymuotoa, niin miksi mahdollinen raskaus on naisen vika?
Selibaatti varmasti seksuaalisesti aktiiviselle naiselle mahdoton vaihtoehto..?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia jotka antavat kondomista mankuville miehille mahdollisuuden. Itse ottaisin jalat alle
Ei kaikki miehet halua paljaalla panna
Miestä, joka ei käytä kondomia, kutsutaan isäksi.
No jos et halua että maha alkaa kasvamaan, niin ole ilman seksiä. Ilomielin hankin sen kierukan, jotta saan nauttia seksistä. Ilman kumia tuntuu paremmalta. Ja kyllä mies kierukan kustannuksiin lähtisi mukaan, jos tarvitsisi, mutta itsellä kyllä 150e ylimääräistä.
Miehet voi siittää vaikka yheksän naista raskaaks päivässä, mutta nainen voi tulla raskaaksi vain 9kk välein. Ja me ollaan niitä ketkä tarvii ehkäsyn. En toki itse luottaisi, että mies popsisi pillereitä, koska mitä se heihin vaikuttaa. Ehkä sitten, jos mies nimenomaan olisi vastuussa naisesta, mikäli tämä tulee raskaaksi. Rahallisesti sun muuta. Silloin varmaa miehetki olisi tarkempia :D
Miksi nainen värkkää pillereiden ja kierukoiden kanssa, kun voi yhtä lailla vetäistä sisälleen kumin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen värkkää pillereiden ja kierukoiden kanssa, kun voi yhtä lailla vetäistä sisälleen kumin?
Menettää ehkä liikaa tuntoaistimuksia, nainen haluaa saada itse aina paljaalla ja ennemmin vaikka miehen vehkeeseen se kumes
Vierailija kirjoitti:
Kondomit voivat mennä rikki ja itselle ei ole näin käynyt, mutta jotkut miehet ovat ottaneet kondomin myös salaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos mies ei käytä kondomia niin miehelle ei anneta
Itse asiassa kyllä annetaan
Tämä. Olen 5v sitten eronnut nelikymppinen mies ja nyt sinkkuna olen harrastanut seksiä parinkymmenen eri naisen kanssa - joka kerralla ilman kumia. Sitä se tekee kun on komea mies, niin haarat aukeaa paljaalle.
Ne kaikki naiset siis hoksasivat nopeasti, että ei kannata kanssasi vaivautua? Pelkkä munateline pahimpaan tarpeeseen. Siten vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondomit voivat mennä rikki ja itselle ei ole näin käynyt, mutta jotkut miehet ovat ottaneet kondomin myös salaa pois.
Siis hä, sieltä naisen sisältäkö ne ottaa sen kondomin pois? Eikö miehen kondomi voi rikkoutua aivan yhtä lailla kuin naisenkin kondomi. En nyt oikein vastausta löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia jotka antavat kondomista mankuville miehille mahdollisuuden. Itse ottaisin jalat alle
Ei kaikki miehet halua paljaalla panna
Kas pitäisikö olla yllättynyt, että itseni lisäksi on vielä muitakin vähän vastuutakin kantavia miehiä. - En tosin tapaa harrastaa ns.yhden yön juttujakaan. Tai sitten vain en ole kohdannut ketään, jonka kanssa olisi edennyt heiluttamaan peittoa sanan vuorokauden sisällä ensitapaanisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ei kumia, ei seksiä.
Ja kakksoseen tuuppajat voivat olla miesten kanssa. 👍
Kumi on tuoreessa suhteessa välttämätön, mutta pitkään suhteeseen itse en taas suostu ollenkaan kumin kanssa leikkimään. Seksi on kuitenkin kumin kanssa pidemmän päälle vähän kuin se kuuluisa vertaus marianne-karkin syömisestä papereineen. Ja saat ihan vapaasti inhota mielipidettäni, mutta pitkässä suhteessa tilanne on itselleni vain se, että ennemmin lähtee nainen vaihtoon kuin kumin käyttöä vuosikaudet harrastaisin.
No jaa, mulle passaa kyllä sekin, jos mies tekee vasektomian. Taitaa olla helpompi saada, kuin mitä sterilisaation saaminen vaatii näin lisääntymisikäisenä naisena.
Vaihtoehdot on monesti aika vähissä jos mikään hormonaalinen ehkäisy ei passaa ja kuparikierukan kanssa vuotaa kuin pistetty sika 2/47/365. Pessaari taas on onnettoman hankala käyttää ja spermisidit epävarmoja.
Kummasti miehillä tuntuu olevan ehdottomuutta näissä asioissa, mutta esimerkiksi vasektomiaa ei voida edes harkita, kun sehän kohdistuisi -hui kauheaa- mieheen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettää ehkä liikaa tuntoaistimuksia, nainen haluaa saada itse aina paljaalla ja ennemmin vaikka miehen vehkeeseen se kumes
Kysyin baarista pokalta naiselta ennen tikkarin tökkäämistä sisään, että kumilla vai ilman. Tuu illman ja hakee jälkiehkäisyn oli vastaus.
Sanoisin, että siksi koska nainen sen lapsen kanssa jää; ensin odottaa yhdeksän kuukautta, sitten synnyttää, ja sitten kasvattaa 18 v vähintään. Mies voi halutessaan luikkia laittamatta rikkaa ristiin.
SIKSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä. Olen 5v sitten eronnut nelikymppinen mies ja nyt sinkkuna olen harrastanut seksiä parinkymmenen eri naisen kanssa - joka kerralla ilman kumia. Sitä se tekee kun on komea mies, niin haarat aukeaa paljaalle.
Ja sitten nakki napsahtaa, saat tippuri, kupan ja AIDSin, kuten käv ääliöveljelleni, joka kehui juuri kuten sinäkin.
No siis ei minkään takia. Mikä ihmeen pöljäaloitus tämäkin taas on?
Naista ei kiinnosta, saako tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaikka oletkin trolli niin hyi hitto, sinnä hepissä muhii ihanat eri bakteerikannat ja varmaan muutamat viruksetkin. Urbomiehet eivät ymmärrä että myös nielusta tarttuu tauteja ja voivat myös tartuttaa naisen nielun taudeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että siksi koska nainen sen lapsen kanssa jää; ensin odottaa yhdeksän kuukautta, sitten synnyttää, ja sitten kasvattaa 18 v vähintään. Mies voi halutessaan luikkia laittamatta rikkaa ristiin.
SIKSI
Ja tällaisen miehen kanssa pitäisi harrastaa seksiä??
Vierailija kirjoitti:
Olen nuoresta lähtien käyttänyt e-pillereitä ja en ymmärrä mikä asiakka on monille naisille vaikeaa. Itselle sopii, että mies käyttää kumia, mutta ei ole pakollista. Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pilleriä.
Juuri näin