Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Jos yhteistuumin ei löydy sopivaa ehkäisymuotoa, niin miksi mahdollinen raskaus on naisen vika?
Selibaatti varmasti seksuaalisesti aktiiviselle naiselle mahdoton vaihtoehto..?
Kommentit (159)
Koska mies ei saa abortoida omaa lastaan kuten naiset.
Vierailija wrote:
Jos mies ei käytä kondomia niin miehelle ei anneta
Itse asiassa kyllä annetaan
Mieluummin olen todellakin ilman seksiä kun pökkisin tunnottomana kumisäkki vehkeessä. M33
Vierailija wrote:
Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnässä.
Älkää viitsikö. Tällaiseen en ole oikeassa elämässä törmännyt ja kyllä vain naisillekin on munan saanti tärkeää.
Nyt avutuu plussalla A-P, kouluavustaja, suusyövästä....
Voi hyvää päivää, että joillakin on tarve olla esillä keinolla millä hyvänsä. Kohtako tuo kiertää kouluja esittämässä ja opettamassa suusuojan käyttöä?
Ei saa nuolla paljaalla! Eikun positiivinen lähestymistapa: nuolkaa ja nautiskelkaa suojautumalla.
Paitsi teinit taida enää edes seks.siä harrastaa.
Tällä kyseenalaisella hepulla ollut vuosia nettideitti ilmo nimim. Ruuvimies. Outo tyyppi kuvineen.
Sitä saa mitä tilaa. Olkaapa varovaisia niissä irtosuhteissanne. Aina ehkäisy. Miehiin ei kannata luottaa. Taudit nykyään irtosuhteissa hyvin yleisiä.
Itse en ole kyllä törmännyt siihen, ettei miehet haluaisi käyttää itsekin ehkäisyä. Kyllä jokaisella on mahdollisuus myös itse vaikuttaa siihen kumppanin valintaan tässäkin asiassa.
Toisaalta eipä meille kaikille naisillekaan ehkäisy ole mitenkään hankalaa. Kaikki kun ei saa niitä haittavaikutuksia edes hormonaalisesta ehkäisystä.
Miksi te otatte miehiä jotka kiukuttelee kumin käytöstä? Minä voisin laittaa vaikka kaksi päällekkäin ja kääriä itseni tuorekelmulla jos nainen niin haluaa. Ei minulla silti ole koskaan ollut mitään sutinaa yhdenkään naisen kanssa? m32
Eihän saunaankaan mennä vaatteet päällä.
Meillä pitkässä suhteessa yhdyntää niin harvoin (mies haluton osapuoli), etten ala syömään pillereitä jos miestä säkällä kuusi kertaa vuodessa haluttaa. Mies ymmärtänyt tämän.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kumia, ei seksiä.
Ja kakksoseen tuuppajat voivat olla miesten kanssa. 👍
Kumi on tuoreessa suhteessa välttämätön, mutta pitkään suhteeseen itse en taas suostu ollenkaan kumin kanssa leikkimään. Seksi on kuitenkin kumin kanssa pidemmän päälle vähän kuin se kuuluisa vertaus marianne-karkin syömisestä papereineen. Ja saat ihan vapaasti inhota mielipidettäni, mutta pitkässä suhteessa tilanne on itselleni vain se, että ennemmin lähtee nainen vaihtoon kuin kumin käyttöä vuosikaudet harrastaisin.
Koska sinä ja sinun halusi, ihan sama että nainen vetää ylimääräisiä hormoneita ja kärsii niitten sivuvaikutuksista
Vierailija wrote:
Miksi miehen pitäisi käyttää ehkäisyä kun eihän mies tule raskaaksikaan?
mä en tajuuu
m57
Ethän sitten myöskään vaadi aborttia jos naisesi tulee raskaaksi?
Vierailija wrote:
Itse hoidan asian aborteilla.
Kuinka paljon sulla on seksiä ja kuinka usein abortteja?
Väestön ikärakenne on sellainen, että ehkäisyn käyttö pitää kieltää heti. Lavatansseja pitää järjestää joka kulmalla. Miesten pitää olla viriilejä ja naisten antavia.
Vierailija wrote:
Olisi reilua, että voisi abortoida isyyden ja elarit, mikäli nainen päättää, että haluaa pitää lapsen.
Vierailija wrote:
Itse hoidan asian aborteilla.
Siis olet nainen ja teet usein abortteja vai olet mies ja pakotat seksikumppanisi aborttiin?
Jos mies ei halua käyttää kondomia ettekä halua lasta, teidän ei pitäisi paneskella. Kondomista huolehtiminen on ehkäisystä huolehtimista myös naiselle
Terv. N32
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olisi reilua, että voisi abortoida isyyden ja elarit, mikäli nainen päättää, että haluaa pitää lapsen.
Olisi myös reilua, että jos mies haluaa pitää ja kasvattaa lapsen itse, niin mies saa estää abortin, eikä siinä olisi edes mitään epärailua, koska miehille asepalvelus on minimi 6kk ja "my body no choice".
Vierailija wrote:
Koska paljon kivempaa panna paljaalla ja ehkäisy on muutenkin naisten vastuulla. Vai tunnetko monta yhden illan jutusta raskaaksi tullutta miestä?
En mutta tunnen montakin jotka ovat saaneet sukupuolitaudin moisesta touhusta.
Ennen seksiin ryhtymistä kannattaa sittennktsyä miehen tulot ja laskea elatusapulaskurissa tulevien elarien suuruus. Se mies kun näyttää haluavan isäksi.